Моя думка щодо подібних веломаршрутів:
Якщо комусь подобається, то в принципі ідея має право на життя. Але особисто мені не подобається "розбитість" тієї ж Мандриківської...
Щодо пропозицій до міськради чи департаменту транспорту: БУДЬ ЛАСКА, НЕ ПОСПІШАЙТЕ!!!
Чому:
По-перше, європейські норми, здоровий глузд і навіть українські ДБНи говорять про те, що велодоріжки мають проходити вздовж основних магістралей міста (по суті - дублювати основні пасажиропотоки)!!!
По-друге, дуже важливий рельєф (ухил має бути не більше 6%), тим паче, що велодоріжками будуть користуватися усі, хто має велосипед - а це і діти, і студенти і навіть дачники з найближчих сіл чи приватного сектору...
По-третє, якщо ми хочемо створити повноцінну веломережу в Дніпропетровську, то її треба розробляти і просувати як повноцінну веломережу - за всіма нормами, правилами і особливостями велоруху, розрахованого на найширший загал потенційних велосипедистів, а не "маршрути для спеціально підготовлених через Тунельну балку..."
Не хочу виглядати вискочкою, але я свого часу зв"язався з Катериною з Велоасоціації (Каті), і вже наразі в нас готова презентація щодо "навіщо будувати велодоріжки" і "як правильно будувати велодоріжки", заснована на численних прикладах та досвіді проектування Західної Європи, зокрема Копенгагену, Амстердаму, Берліну тощо. Також я розробив декілька планів вулиць Дніпропетровська (поки що ескізних), на яких ширина вулиць у "червоних" лініях використана так, що уміщаються і автомобілі, і парковки, і велодоріжки, і широкі тротуари... Також приділяється увага таким елементам вулиці, як стовпчикам, тактильній плитці, зупинкам транспорту тощо...
Є й попередня схема велодоріжок Дніпропетровська (я її викладував у темі "на работу на веле"). Як тільки Катерина домовиться про дату "круглого столу" в міськвиконкомі, ми виступимо з презентацією перед ЗМІ та чиновниками, що мають відношення до транспорту...
Як пілотний проект, пропонується збудувати 20-кілометрову велодоріжку вздовж всієї Набережної від Парусу до Перемоги 6. Частково за рахунок широких або маловживаних тротуарів (реконструкція), частково - з нуля за рахунок газонів/пустирів. Пропонується пустити велодоріжку зі сторони Дніпра (від дороги), орієнтовна ширина - 3 м (по 1,5 в кожен бік)... Орієнтовна вартість з нуля - близько 9...10 млн. грн. Якщо у міста не знайдеться коштів на всі 20 км, будемо пропонувати по частинах: Перемога-Центр, Парус-Центр або від Річпорту до парка Шевченко (але краще одразу зв"язати хоча б один з житлових масивів)... Для доступу на велодоріжку паралельно ПП на світлофорах пропонуватимемо намалювати "зебру" для велосипедів, щоб велосипедисти могли перетинати дорогу їдучи.
Bookmarks