1)Є спеціальна розмітка у ПДД для перетину дороги велодоріжкою:
Це для того, щоб заохотити потенційних велосипедистів: вони бачитимуть, що такий перехід виводить їх на веломаршрут, і дорогу можна переїхати, а не перейти з веліком в руках: виїхав з двору, доїхав помаленьку по тротуару (зі сторони будинків) до найближчого ПП зі світлофором і законно поїхав по вело "зебрі" через дорогу на велодоріжку...
2) Щодо 10 млн. Підрахунок робив я. Рахував за умов будівництва з нуля (зняття шару грунту, трамбування землі, пісок+щебінь+шар асфальту 5-7 см). 1 кв. м такого покриття приблизно вартує 150 грн. Ширина 3 м - 450 грн. 1000 метрів - 450...500 тисяч гривень (з урахуванням бордюрів, розмітки, знаків, стовпчиків), 20 км - приблизно 10 млн. гривень, але це, знову повторюся, - при будівництві з нуля.
Щодо "там где она по сути есть". Її по суті зараз ніде немає! Якщо ви велодоріжкою вважаєте тротуар, що там є, то я як архітектор з вами абсолютно не згоден. По-перше, для тротуару і велодоріжки має бути різне покриття (тротуар - плитка, велодоріжка - асфальт).
По друге тротуар, що є вздвож Набережної перемоги від кільця до ІнФізу - у занадто поганому стані як такий (якщо вам на спорт-байку там їдеться нормально, то мені на звичайному сіті-байку там вельми незручно), а покриття по рівності має бути таке ж, як і на дорозі, забезпечуючи середню швидкість не менше 20 км/год. Тротуар від кільця до Перемоги 6 взагалі практично відсутній, вздовж Набережної Заводської - надто розбитий, а на реконструйованій ділянці пішохідної набережної занадто активний пішохідний рух, щоб малювати там на плитці велодоріжку (та й якість плитки така, що їдеш як по пральній дошці...), тому там фактично треба будувати з нуля. І краще, щоб велодоріжка була відділена від тротуару - тоді більше шансів, що по ній не будуть ходити пішоходи...
А по нормальному, разом з велодоріжкою вздовж всієї Набережної треба робити ПДП всієї території разом з тротуарами, переходами, зупинками ГТ, лавочками, газонами, освітленням, стовпчиками (щоб там не їздили авто, як це є зараз) і т. д.
Я розумію, вам у більшості хочеться, щоб був хоча б мінімум, неважливо якої якості, але я все-таки хочу, щоб велосипедна інфраструктура була повноцінною, якісною і служила (велодоріжка) без ремонту бодай 20 років...
Bookmarks