Gorod.dp.ua » Міські форуми / Городские форумы
Сторінка 5 з 16 ПершаПерша 123456789101112131415 ... ОстанняОстання
Всього знайдено 317, показано з 81 по 100.

Тема: Альтернативное языковедение и другие науки

  1. #81

    Реєстрація
    15 жовтень 2005
    Дописів
    10 627

    Типово

    Цитата Допис від Самуил Петрович Переглянути допис
    Ага! пише якусь муйню, шо нормальним людям зовсім не зрозуміло. Аж зло бере!! А ще льотчик.... Нах вони нам зараз потрібні! Ми краще Гіперлупом обійдемося!!!
    https://youtu.be/IQ33AR8oe3s?t=44

  2. #82

    Реєстрація
    24 листопад 2019
    Звідки Ви
    местный
    Дописів
    784

    Типово

    Цитата Допис від Vedma Переглянути допис
    Курс, маяк, гліссадного, радіо маяк, шассі, конфігурація нє мокшанські слова. Якіх слів з вашого тексту не існує в українському?
    А я б вобще отакі слова запретив би! Нічого людям морочить голови! Діди прадіди обходились і ми обійдемось! А якшо шось нове треба то треба винайти! А то "гінеколог". Х.з. шо воно таке... А "пихвогляд" - зразу все понятно!!

  3. #83

    Реєстрація
    13 серпень 2008
    Звідки Ви
    sniper avenue
    Дописів
    13 291

    Типово

    Цитата Допис від Самуил Петрович Переглянути допис
    А я б вобще отакі слова запретив би! Нічого людям морочить голови! Діди прадіди обходились і ми обійдемось! А якшо шось нове треба то треба винайти! А то "гінеколог". Х.з. шо воно таке... А "пихвогляд" - зразу все понятно!!
    Нове - це сокира.Ну он як родич пiсля пiлотування iл2.Веселий кажуть був хлопець,але усi сидiли на горищi.

  4. #84

    Реєстрація
    15 жовтень 2005
    Дописів
    10 627

    Типово

    Цитата Допис від Самуил Петрович Переглянути допис
    А я б вобще отакі слова запретив би! Нічого людям морочить голови! Діди прадіди обходились і ми обійдемось! А якшо шось нове треба то треба винайти! А то "гінеколог". Х.з. шо воно таке... А "пихвогляд" - зразу все понятно!!
    "піхвогляд" жеж, село нерепане..

  5. #85
    Аватар для Пал Степаныч
    Реєстрація
    28 серпень 2006
    Звідки Ви
    Отовсель
    Дописів
    13 132

    Типово

    Цитата Допис від L_Pt Переглянути допис
    В авіаційній англійській для останнього є інший термін?
    В устоявшейся фразеологии английского языка "go-around" имеет ТОЛЬКО одно значение
    По русски самое краткое "уход на врой круг"
    Для "наземного" обозначения обгона используется слово overtaking
    On sections marked by the signs A. or A..1 (annex 7), passing and overtaking are prohibited.
    из английских ПДД
    В самолете все работало отлично даже двигатель автоматически восстановил режим.
    Вот только летчик перепугался и "сбежал"

  6. #86

    Реєстрація
    24 листопад 2019
    Звідки Ви
    местный
    Дописів
    784

    Типово

    Цитата Допис від Duke Nukem Переглянути допис
    "піхвогляд" жеж, село нерепане..
    А я х.з. мене до нього не пустили...

  7. #87
    Аватар для Абориген
    Реєстрація
    05 грудень 2004
    Звідки Ви
    Здешний
    Дописів
    38 881

    Типово

    Цитата Допис від Самуил Петрович Переглянути допис
    А я х.з. мене до нього не пустили...
    А хотілося?
    Я бесконечно уважаю чудовищный выбор моего народа (М.Жванецкий)


  8. #88

    Реєстрація
    15 жовтень 2005
    Дописів
    10 627

    Типово

    Цитата Допис від Самуил Петрович Переглянути допис
    А я х.з. мене до нього не пустили...
    Ну то й сидіть і не піхвіть.

  9. #89

    Реєстрація
    24 листопад 2019
    Звідки Ви
    местный
    Дописів
    784

    Типово

    Цитата Допис від Абориген Переглянути допис
    А хотілося?
    Дак воно всегда хочетьця...

  10. #90

    Реєстрація
    24 листопад 2019
    Звідки Ви
    местный
    Дописів
    784

    Типово

    Цитата Допис від Duke Nukem Переглянути допис
    Ну то й сидіть і не піхвіть.
    Дак я шо.. хочу, просто з розумними , образованими людьми побалакать. А ви зразу посилаєте. Тут же як: кожний другий прхвесор , а каждий перший бизнесмен у якого Джефф Безос гроші до понеділка позичає....

  11. #91
    Аватар для Абориген
    Реєстрація
    05 грудень 2004
    Звідки Ви
    Здешний
    Дописів
    38 881

    Типово

    Цитата Допис від Самуил Петрович Переглянути допис
    Дак воно всегда хочетьця...
    До гінеколога? Навіщо? Подивитися на роботу чи себе показати?
    Я бесконечно уважаю чудовищный выбор моего народа (М.Жванецкий)


  12. #92

    Реєстрація
    24 листопад 2019
    Звідки Ви
    местный
    Дописів
    784

    Типово

    Цитата Допис від Абориген Переглянути допис
    До гінеколога? Навіщо? Подивитися на роботу чи себе показати?
    О, якби у мене було шо людям показать, я б тут по клаві не клацав.

  13. #93

    Реєстрація
    13 серпень 2008
    Звідки Ви
    sniper avenue
    Дописів
    13 291

    Типово

    Цитата Допис від Самуил Петрович Переглянути допис
    Дак я шо.. хочу, просто з розумними , образованими людьми побалакать. А ви зразу посилаєте.
    Що,срака горить,освiдченний.

  14. #94
    Аватар для Пал Степаныч
    Реєстрація
    28 серпень 2006
    Звідки Ви
    Отовсель
    Дописів
    13 132

    Типово

    Цитата Допис від L_Pt Переглянути допис
    це тому що літаком розвернутися без зміни режиму руху та висоти просто неможливо.
    Да ну.. ??
    Хотя в принципе все понятно.. Если вам аэродинамику (и вообще физику)
    преподавали " на мове"
    Поворот самолета в воздухе осуществляется вообще ТОЛЬКО креном
    Сначала изменяем траекторию движения на "скольжение" (поворачиваем нос в сторону поворота) относительно оси движения (даем "педальку")
    потом креним в сторону поворота.. По другому никак
    При этом скорость и высота должны остаться неизменными
    Ибо если мы изменим тангаж и опустим или подымем нос - то получим в результате
    скажем катастрофу над Донецком (612 борт) или катастрофу А-300 над Междуреченском
    При более сложном маневре (восходящий или нисходящий поворот или вообще разворот или "спираль") конечно меняются и скорость и высота..
    НО паксы при выполнении такого маневра особенно если " резко" обычно оставляют свои желудки в пакетиках
    при "штатном" повороте- если не "лажать" не должны меняется не высота не скорость..
    Цитата Допис від L_Pt Переглянути допис
    Чи все таки згадаєте для такого маневру інший авіаційний термін?
    go-around охватывает весь спектр "маневров" при котором вы выходите
    на исходную точку начала траектории захода на посадку
    (приведя предварительно самолет в "летное" положение)
    Просто обычно это именно " круг" ну или " коробочка"
    Полностью вся процедура именуется missed approach
    Цитата Допис від L_Pt Переглянути допис
    це звичайні правила повітряного руху, ніякого спеціального відношення до даного терміну не мають.
    Процедура missed approach это огромная отдельная глава
    авиационных правил..
    Она стандартна "до горя.."
    Она привычна пилотам
    Она отрабатывается на тренажерах
    Но она не проста.. Особенно в условиях скажем
    ухода по причине срабатывания сигнализации " сдвиг ветра".
    Мало того существует целый свод рекомендаций говорящих , к примеру, что
    после нескольких неудачных заходов экипаж в обязательном порядке уходит на запасной аэродром..
    И много чего еще описанного в руководствах и CRM
    Востаннє редагував Пал Степаныч: 29.11.2019 о 00:32
    В самолете все работало отлично даже двигатель автоматически восстановил режим.
    Вот только летчик перепугался и "сбежал"

  15. #95

    Реєстрація
    07 грудень 2004
    Дописів
    24 545

    Типово

    Цитата Допис від Пал Степаныч Переглянути допис
    В устоявшейся фразеологии английского языка "go-around" имеет ТОЛЬКО одно значение
    По русски самое краткое "уход на врой круг"
    Для "наземного" обозначения обгона используется слово overtaking

    из английских ПДД
    Хочете сказати, що go-around використовують тільки пілоти і диспетчери? Казки то не розказуйте.
    Будь-яка імперія – це зло.
    Залишаю за собою повне моральне право не відповідати на відверто тупі та провокаційні питання.

  16. #96

    Реєстрація
    07 грудень 2004
    Дописів
    24 545

    Типово

    Цитата Допис від Пал Степаныч Переглянути допис
    Да ну.. ??
    Хотя в принципе все понятно.. Если вам аэродинамику (и вообще физику)
    преподавали " на мове"
    Поворот самолета в воздухе осуществляется вообще ТОЛЬКО креном
    Сначала изменяем траекторию движения на "скольжение" (поворачиваем нос в сторону поворота)
    относительно оси движения (даем "педальку")
    потом креним в сторону поворота.. По другому никак

    При этом скорость и высота должны остатся неизменными
    При более сложном маневре (восходящий или нисходящий поворот или вообще разворот или "спираль")
    конечно меняются и скорость и высота..
    Но при "штатном" повороте- если не "лажать" не должны..
    Підчас крену аеродинаміка не змінюється? Ось казок точно зараз не потрібно. Якщо не збільшити тягу то швидкість буде падати з відповідними наслідками.

    go-around охватывает весь спектр "маевров при котором вы выходите
    на исходную точку начала траектории захода на посадку
    Просто обычно это именно " круг" ну или " коробочка"
    Я спитав, який є спеціальний авіаційний термін для звичайного повороту без зміни висоти.
    Будь-яка імперія – це зло.
    Залишаю за собою повне моральне право не відповідати на відверто тупі та провокаційні питання.

  17. #97
    Аватар для Пал Степаныч
    Реєстрація
    28 серпень 2006
    Звідки Ви
    Отовсель
    Дописів
    13 132

    Типово

    Цитата Допис від L_Pt Переглянути допис
    Підчас крену аеродинаміка не змінюється?
    Скажем так.. На обычном самолете с норма
    При стандартном повороте до разворота включительно не настолько чтобы увеличивать тягу
    Цитата Допис від L_Pt Переглянути допис
    Якщо не збільшити тягу то швидкість буде падати з відповідними наслідками.
    И нет.. После завершения стабилизируется.. Если только не "через ветер"
    Но это не аэродинамика а "природный фактор"
    А вот насколько будем терять или набирать скорость
    от тангажа зависит
    Если он не изменился- будет небольшое изменение но несущественное чтобы менять режим
    Но вот если при повороте опустить нос- скорость будет расти
    Если задрать - будет падать..
    Современный автопилот или хорошо обученный пилот
    выполняют поворот обычно плавно и гладко не меняя тангажа
    и не суча газами
    Цитата Допис від L_Pt Переглянути допис
    Я спитав, який є спеціальний авіаційний термін для звичайного повороту без зміни висоти.
    rotational или лучше oscillatory..
    Но обычно такой маневр означает смену курса
    и в переговорах идет как " Chainging to .." или "Turning (left/right ) to.." (зависит от того что сказал диспетчер новый курс или поворот в градусах) то есть маневр
    изменения курса без изменения высоты
    Востаннє редагував Пал Степаныч: 30.11.2019 о 18:29
    В самолете все работало отлично даже двигатель автоматически восстановил режим.
    Вот только летчик перепугался и "сбежал"

  18. #98

    Реєстрація
    07 грудень 2004
    Дописів
    24 545

    Типово

    Тобто усе це було тільки щоб сказати, що в англо-авіаційній технічній є терміни, що не перекладаються одним словом?
    Ну раз буде значить російською: «заход на второй круг», а українською відповідно: «заходження на друге коло». Все одне незрозуміло, в чому така величезна перевага російської технічної перед українською.
    Будь-яка імперія – це зло.
    Залишаю за собою повне моральне право не відповідати на відверто тупі та провокаційні питання.

  19. #99

    Реєстрація
    24 листопад 2019
    Звідки Ви
    местный
    Дописів
    784

    Типово

    Цитата Допис від UKRBAT Переглянути допис
    Що,срака горить,освiдченний.
    Та куди мені до вас. У нас в селі всі необразовані і своєю сракою користуються традиційно. так шо ми вам не конкуренти, не хвилюйтесь!

  20. #100

    Реєстрація
    24 листопад 2019
    Звідки Ви
    местный
    Дописів
    784

    Типово

    Щоб збільшити малюнок, клацніть по ньому
Назва:  Без названия.jpg
Переглядів: 48
Розмір:  15,1 КБ
ID:	2250148
    Востаннє редагував Самуил Петрович: 29.11.2019 о 07:33

Сторінка 5 з 16 ПершаПерша 123456789101112131415 ... ОстанняОстання

Bookmarks

Bookmarks

Ваші права у розділі

  • Ви НЕ можете створювати нові теми
  • Ви НЕ можете відповідати у темах
  • Ви НЕ можете прикріплювати вкладення
  • Ви не можете редагувати свої повідомлення
  •  
  Головна | Афіша | Новини | Куди піти | Про місто | Фото | Довідник | Оголошення
Контакти : Угода з користивачем : Політика конфіденційності : Додати інформацію
Главная страница сайта  
copyright © gorod.dp.ua.
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.
Про проєкт :: Реклама на сайті