Ответ на 2-е письмо Wed, 12 Apr 2006 16:37:08 +0300
По Вашому зверненню Дніпропетровською дирекцією Українського
державного підприємства поштового зв‘язку проведено перевірку.
За результатами перевірки повідомляємо, що згідно п. 108 “Правил
надання послуг поштового зв‘язку” доставка простої письмової кореспонденції
в тому числі і міжнародної здійснюється через абонентську поштову скриньку
по мірі її надходження до адресного відділення поштового зв‘язку.
З‘ясувати на якому етапі обробки простих листів в тому числі
міжнародних виникає затримка не надається можливим, оскільки вони до
виробничих документів не приписується, адресату вручаються без розписки.
Звернень на незадовільну роботу листоноші Данової Т.О., яка
обслуговує Вашу адресу до адресного відділення поштового зв‘язку та
Дніпропетровського поштамту не надходило.
Начальнику відділення поштового зв‘язку №5 Ротарь С.В. вказано на
посилення контролю за доставкою пошти на Вашу адресу.
Звернення опрацьовано в колективі відділення поштового зв‘язку №5 та
буде розглянуто на “Дні якості” у Дніпропетровському поштамті.
Bookmarks