Диктатор, Сьогодні біосфера не та,що була навіть 100 років тому - людина активно втручається і перероблює її під себе,керуючись своїм розумом - і ми бачимо,що йде розвиток і що він має напрям.Якщо людина пов'язана з біосферою,тобто є її часткою - то чим більш змінює вона навколишнє середовище - тим більш можливим стає поява зміненої біологічної форми(інолюдини) ,яка можливо буде змінюватись на рівні зі зміненною і переробленною біосферою.Людина,як біологічна істота змінюється постійно - цей процесс не повертає назад.

Якщо можливо запроваджувати в учбових закладах такий предмет,як ноократія...та т.п. ,тобто звичайно тільки вчить.Вчить - сприймати світ таким який він є,та кожну людину - унікальною ,та навіть наявність наприклад "гомосексуалістів" - хай так не бентежить людство,бо такі форми,а ще й інші будуть виникати завжди ,як продукт "спроби" - але ж вони не приживаються і не стають головним напрямком розвитка людства..вони - це лише спроба,еволюційний пережиток...і світ впорядкується.Але ж ці знання ноократичні можуть зупинитись,на зміну прийде щось інше ... але надалі вони можуть здобути розвиток у більш масовому розумінню і потребі,трансформуватись ,поки наукова думка - як реальність не преможе.
Але ж на жаль не можливо штучно знайти собі послідовників і продовжувать життя партії(течії) - туди приходять люди,які справді вміють "думати" самі по справжньому...
Тобто як перша ступінь...бути більш ближче до реальності - вважаю,що це дуже важливо...Фрейд писав ,що підсвідомість та дитинство означує людину ,а Адлер вважав ,що людину означують цілі,яких вона прагне...Алеж якщо з'єднати ці поняття разом - то цілі,яких прагне людина - обусловлені підсвідомістю та дитинством...- а це непідконтрольно для людини.

Ми можеме тільки вносити свій вклад ,та те що вважаємо за потрібне - тобто нести знання.