израильский солдат,На цыганском, наверно, класснее... интуиция подсказывает, но икс ее знает - мож, ошибается на этот раз.на иврите кстати ругаться классно![]()
Саботажник, РЖУНИМАГУ!![]()
по-китайски "вэй" говорят вместо нашего "алло!" :PОй-вэй...
Теперь все быренько представили ситуацию, как бизнесмен из Израиля звонит своему китайскому пАртнеру...![]()
А "Карлсона" я, чесгря, недолюбливаю. Так что, как время подойдет - отдам дитю на самостоятельное изучение, дабы не формировать у него СВОЕ мнение об этом, хм, герое.
Ґонто,
А "15 років політичної гарантії" в нього не було?А ще про зеленого царя Оха, у якого все царство було зеленим - навіть жінка та діти.:P
А казки розповідатиму та читатиму різні, від народів Півночі та Далекого Сходу - та й до західноєвропейських класичних...
Ні, мабуть, таки американську творчість віддам-таки теж на самостійне вивчення, принаймні сучасну. А ось деякі твори щодо життя індейців Америки - не залишатиму без уваги![]()
До речі (млин, все забуваю запитати, ДОРЕЧІ - разом чи окремо???), щодо казок - візьму до уваги "коменти" Задорнова щодо різниці між кзаками з, наприклад, Німеччини або Франції та слов`янскими: у перших головний "позитивний" герой зазвичай багато працює та завдяки цьому досягає якихось благ, а у другій групі - ну весь час якісь порушення закону збереження речовини, енергії та ін. (щось виникає незрозуміло звідки або зникає ікс зна куди... а герої "на халяву" врешті-решт отримують усе, що треба!). Непотрібно, щоб казки навчали бути лише споживачем та ледацюгою, мовляв, все само собою прийде.:P
Bookmarks