Gorod.dp.ua » Міські форуми / Городские форумы
Сторінка 167 з 500 ПершаПерша ... 67117157158159160161162163164165166167168169170171172173174175176177217267 ... ОстанняОстання
Всього знайдено 9984, показано з 3 321 по 3 340.

Тема: Крымские покращання вже сьогодня

  1. #3321
    Почетный форумчанин Аватар для Vedma
    Реєстрація
    13 жовтень 2004
    Звідки Ви
    Дніпро
    Дописів
    106 639

    Типово

    Активисты блокируют железнодорожную ветку Фирташа, устроив лагерь на рельсах (Фото)

    24/09/2015 - 9:44









    Продолжается блокирование ветки, ведущей на титановый завод Фирташа
    Об этом сообщает ИНФОРМАТОР с ссылкой на волонтера Екатерину Яресько:
    Крым. Блокада. Отчет активистов АвтоМайдан-Київ
    “В интернете говорят об отдельной ветке, ведущей на фирташевский титановый завод. Если сообщение Укрзалізниці давно прекращено, то эта ветка до последнего времени действовала. Ну, пока автомайдановцы не разбили свой лагерь прямо на рельсах))
    Кстати, завод невероятно дымит, увидев фотки, я подумала, что пожар, а оказалось, что это его “нормальная” работа.
    Вот наверняка большинству россиян это пофиг, а мне было больно смотреть на эти фотки и понимать, что эти негодяи загаживают Крым.
    Так чей он?”
    Бо плач не дав нікому ще свободи,
    А хто борець - той здобуває світ

  2. #3322
    Аватар для Абориген
    Реєстрація
    05 грудень 2004
    Звідки Ви
    Здешний
    Дописів
    38 975

    Типово

    Кримський контрабандний трикутник: Куди зникають вантажівки з України

    Spoiler Spoiler: Кримський тунель до Росії 
    Юрій Городниченко, Олександр Талавера, для УП _ Четвер, 24 вересня 2015, 11:57


    Версія для друку Коментарі2 Фото: Андрій Іглов/РІА Новости





    "Економічна блокада", ініційована кримськими татарами – важлива подія після анексії півострова Росією.
    Незважаючи на потенційні економічні збитки для України, громадськість її підтримує. Переважно на користь блокади висуваються політичні аргументи, в тому числі "політичний тиск на українців і кримських татар" та "війна з Росією".
    Прихильники останнього аргументу стверджують, що для більшості водіїв вантажівок Крим не є кінцевим пунктом призначення, а товари далі переправляються до Росії. Чи це дійсно так?
    Щоб відповісти на це питання, ми вирішили проаналізувати дані про поромні перевезення, офіційно опубліковані на сайті Керченської морської переправи.
    Це джерело містить докладні статистичні дані з 12-годинним інтервалом, починаючи з 23 квітня 2015 року до нинішнього часу. Дані включають інформацію про кількість легкових і вантажних автомобілів, які були перевезені з Криму або у зворотному напрямку, а також про кількість пасажирів.
    Також додатково публікується інформація про назви паромів та кількість легкових і вантажних автомобілів у пунктах очікування: порт Крим, порт Кавказ, порт Слов'янськ-на-Кубані і порт "Аеропорт".
    Нещодавно VoxUkraine використав підвибірку із цих даних і проаналізував наслідки санкцій уряду США для портів Криму та Керченської морської переправи.
    Цього разу ми продовжимо аналіз, охопивши більш тривалий період часу (23.04.15-05.09.15; усього 136 днів наявних даних).
    Для початку ми сконструюємо показник "чистого відпливу" для вантажних автомобілів, який розраховується як різниця між кількістю машин, перевезених з Криму, і кількістю вантажівок, що перевозяться до Криму.
    Припустимо, що вантажівки, які перетинають кордон між Україною і анексованим Росією півостровом, направляються до материкової частини Росії.
    І ці ж самі вантажівки пізніше повертаються в Україну через пропускний пункт, наприклад, у Харківській області, щоб уникнути непередбачуваної і дорогої переправи через Керченську протоку.
    У цьому випадку, ми повинні спостерігати велике позитивне значення для нашого показника "чистого відпливу". Оскільки вантажівки, як правило, їдуть тільки в одному напрямку. У протилежному випадку, якщо паромна переправа дійсно працює лише як сполучна ланка між Кримом та материковою частиною Росії, "чистий відплив" буде нульовим або наближатиметься до нуля.
    Графік 1. Чистий відплив вантажівок із Криму.





    [TD="class: tb_text"] [/TD]


    Перший графік показує, що для більшої частини днів досліджуваного періоду значення показника "чистого відпливу" вантажних автомобілів знаходиться вище нуля, в межах 50-100 вантажівок на день.
    Для 86 днів (63%), кількість вантажних автомобілів, які покидають Крим, перевищила кількість машин, що в'їжджають до Криму. Значення "чистого відпливу" становить приблизно 32 вантажівки. Враховуючи, що денний потік вантажівок, які використовують паромну переправу, становить близько 250 машин, можна зробити висновок, що, принаймні, 13 відсотків поставок з Криму до Росії в'їхали з України.
    Між 12 і 14 серпня спостерігається різке падіння "чистого відпливу". Протягом цього короткого періоду, кількість вантажних автомобілів, що перевозяться до Криму, залишалась на рівні більш ніж 400 машин, тоді як зазвичай це число набагато менше. На жаль, нам невідомо, що це були за вантажівки, і який вантаж вони перевозили.

    Які були обсяги вантажів, що перевозяться з України до Росії через Кримський півострів?
    Щоб отримати приблизне уявлення, ми обчислюємо накопичену суму для нашого показника "чистого відпливу" і демонструємо це на рисунку 2. Очевидно, на початку серпня спостерігається постійне зростання до рівня близько 3000 вантажівок.
    Графік 2. Накопичений відплив вантажівок із Криму.





    [TD="class: tb_text"] [/TD]


    Щоб зрозуміти, чи є такий характер даних типовим, ми порівняли цю інформацію зі значенням відпливу для легкових авто (не вантажівок) і пасажирів, які з меншим ступенем імовірності мають стосунок до масштабної контрабанди.
    Третій графік показує, що "чистий відплив" автомобілів і пасажирів переважно від’ємний. Це означає, що кількість автомобілів/пасажирів, що в'їжджають до Криму, перевищує число легкових автомобілів/пасажирів, які його залишають.
    Також наприкінці серпня значення "чистого відпливу" зростає, що можна пояснити поверненням російських громадян після відпочинку. На відміну від вантажівок, автомобілі та пасажири їхали переважно до Криму, а не з нього.
    У цьому сенсі, характер даних про вантажівки неможливо пояснити нормальними потоками перевезень і, скоріш за все, він свідчить про потенційну великомасштабну контрабанду.
    Ймовірно, існує безмитний тунель, діяльність якого "схвалена" і російськими, й українськими чиновниками.
    Графік 3: Чистий відплив автомобілів (згори) і пасажирів (знизу)





    [TD="class: tb_text"] [/TD]


    Не варто звинувачувати водіїв вантажівок, які на багато днів "застрягли" на кордоні між Кримом і Херсонською областю.
    У всіх них є сім'ї, і всі вони ризикують, поставляючи товари в країну, яка де-факто веде війну з Україною. Тим не менш, масштаб операцій вражає. Навряд чи це "цунамі" вантажівок виникло спонтанно. Така діяльність вимагає ретельної координації на різних рівнях.
    Відкритим залишається питання, чи є дозвіл на цю торгівлю негласним або явним, мотивованим отриманням прибутку чи турботою про українських громадян у Криму. Але в будь-якому разі, громадськість має знати, чому це відбувається, кому це вигідно, і скільки це коштує для материкової частини України.
    Відповідно до українського законодавства, Крим є вільною економічною зоною. Тобто, товар, що поставляється з України до окупованого Криму, прирівнюється до експорту, особливо в частині сплати і відшкодування ПДВ.
    Ціни в Росії на більшість товарів вищі, ніж в Україні, а відсутність подвійного оподаткування додатково збільшує різниц – в цьому й криється причина "чистого відпливу" вантажівок.
    Отже, українські депутати, деякі з яких зараз беруть участь у блокаді півострова, повинні змінити правила торгівлі між Україною та Кримом, розробивши нове законодавство, згідно з яким транспортування вантажів на окуповану територію Криму оподатковуватиметься, щоб зменшити прибутковість такої торгівлі.
    Юрій Городниченко (Каліфорнійський університет, Берклі), Олександр Талавера (Шеффілдський університет), співзасновники та члени редколегії VoxUkraine
    Все про: Крим, кримські татари, кордон

    Я бесконечно уважаю чудовищный выбор моего народа (М.Жванецкий)


  3. #3323

    Реєстрація
    18 березень 2010
    Дописів
    3 090

    Типово

    Какая трудолюбивая вата,однако:

    Щоб збільшити малюнок, клацніть по ньому
Назва:  Самое-сильное-н&#1.jpg
Переглядів: 103
Розмір:  89,4 КБ
ID:	1842184

  4. #3324

    Реєстрація
    16 грудень 2005
    Дописів
    20 404

    Типово

    Цитата Допис від Абориген Переглянути допис
    Кримський контрабандний трикутник: Куди зникають вантажівки з України

    Spoiler Spoiler: Кримський тунель до Росії 
    Юрій Городниченко, Олександр Талавера, для УП _ Четвер, 24 вересня 2015, 11:57


    Версія для друку Коментарі2 Фото: Андрій Іглов/РІА Новости





    "Економічна блокада", ініційована кримськими татарами – важлива подія після анексії півострова Росією.
    Незважаючи на потенційні економічні збитки для України, громадськість її підтримує. Переважно на користь блокади висуваються політичні аргументи, в тому числі "політичний тиск на українців і кримських татар" та "війна з Росією".
    Прихильники останнього аргументу стверджують, що для більшості водіїв вантажівок Крим не є кінцевим пунктом призначення, а товари далі переправляються до Росії. Чи це дійсно так?
    Щоб відповісти на це питання, ми вирішили проаналізувати дані про поромні перевезення, офіційно опубліковані на сайті Керченської морської переправи.
    Це джерело містить докладні статистичні дані з 12-годинним інтервалом, починаючи з 23 квітня 2015 року до нинішнього часу. Дані включають інформацію про кількість легкових і вантажних автомобілів, які були перевезені з Криму або у зворотному напрямку, а також про кількість пасажирів.
    Також додатково публікується інформація про назви паромів та кількість легкових і вантажних автомобілів у пунктах очікування: порт Крим, порт Кавказ, порт Слов'янськ-на-Кубані і порт "Аеропорт".
    Нещодавно VoxUkraine використав підвибірку із цих даних і проаналізував наслідки санкцій уряду США для портів Криму та Керченської морської переправи.
    Цього разу ми продовжимо аналіз, охопивши більш тривалий період часу (23.04.15-05.09.15; усього 136 днів наявних даних).
    Для початку ми сконструюємо показник "чистого відпливу" для вантажних автомобілів, який розраховується як різниця між кількістю машин, перевезених з Криму, і кількістю вантажівок, що перевозяться до Криму.
    Припустимо, що вантажівки, які перетинають кордон між Україною і анексованим Росією півостровом, направляються до материкової частини Росії.
    І ці ж самі вантажівки пізніше повертаються в Україну через пропускний пункт, наприклад, у Харківській області, щоб уникнути непередбачуваної і дорогої переправи через Керченську протоку.
    У цьому випадку, ми повинні спостерігати велике позитивне значення для нашого показника "чистого відпливу". Оскільки вантажівки, як правило, їдуть тільки в одному напрямку. У протилежному випадку, якщо паромна переправа дійсно працює лише як сполучна ланка між Кримом та материковою частиною Росії, "чистий відплив" буде нульовим або наближатиметься до нуля.
    Графік 1. Чистий відплив вантажівок із Криму.





    [TD="class: tb_text"] [/TD]


    Перший графік показує, що для більшої частини днів досліджуваного періоду значення показника "чистого відпливу" вантажних автомобілів знаходиться вище нуля, в межах 50-100 вантажівок на день.
    Для 86 днів (63%), кількість вантажних автомобілів, які покидають Крим, перевищила кількість машин, що в'їжджають до Криму. Значення "чистого відпливу" становить приблизно 32 вантажівки. Враховуючи, що денний потік вантажівок, які використовують паромну переправу, становить близько 250 машин, можна зробити висновок, що, принаймні, 13 відсотків поставок з Криму до Росії в'їхали з України.
    Між 12 і 14 серпня спостерігається різке падіння "чистого відпливу". Протягом цього короткого періоду, кількість вантажних автомобілів, що перевозяться до Криму, залишалась на рівні більш ніж 400 машин, тоді як зазвичай це число набагато менше. На жаль, нам невідомо, що це були за вантажівки, і який вантаж вони перевозили.

    Які були обсяги вантажів, що перевозяться з України до Росії через Кримський півострів?
    Щоб отримати приблизне уявлення, ми обчислюємо накопичену суму для нашого показника "чистого відпливу" і демонструємо це на рисунку 2. Очевидно, на початку серпня спостерігається постійне зростання до рівня близько 3000 вантажівок.
    Графік 2. Накопичений відплив вантажівок із Криму.





    [TD="class: tb_text"] [/TD]


    Щоб зрозуміти, чи є такий характер даних типовим, ми порівняли цю інформацію зі значенням відпливу для легкових авто (не вантажівок) і пасажирів, які з меншим ступенем імовірності мають стосунок до масштабної контрабанди.
    Третій графік показує, що "чистий відплив" автомобілів і пасажирів переважно від’ємний. Це означає, що кількість автомобілів/пасажирів, що в'їжджають до Криму, перевищує число легкових автомобілів/пасажирів, які його залишають.
    Також наприкінці серпня значення "чистого відпливу" зростає, що можна пояснити поверненням російських громадян після відпочинку. На відміну від вантажівок, автомобілі та пасажири їхали переважно до Криму, а не з нього.
    У цьому сенсі, характер даних про вантажівки неможливо пояснити нормальними потоками перевезень і, скоріш за все, він свідчить про потенційну великомасштабну контрабанду.
    Ймовірно, існує безмитний тунель, діяльність якого "схвалена" і російськими, й українськими чиновниками.
    Графік 3: Чистий відплив автомобілів (згори) і пасажирів (знизу)





    [TD="class: tb_text"] [/TD]


    Не варто звинувачувати водіїв вантажівок, які на багато днів "застрягли" на кордоні між Кримом і Херсонською областю.
    У всіх них є сім'ї, і всі вони ризикують, поставляючи товари в країну, яка де-факто веде війну з Україною. Тим не менш, масштаб операцій вражає. Навряд чи це "цунамі" вантажівок виникло спонтанно. Така діяльність вимагає ретельної координації на різних рівнях.
    Відкритим залишається питання, чи є дозвіл на цю торгівлю негласним або явним, мотивованим отриманням прибутку чи турботою про українських громадян у Криму. Але в будь-якому разі, громадськість має знати, чому це відбувається, кому це вигідно, і скільки це коштує для материкової частини України.
    Відповідно до українського законодавства, Крим є вільною економічною зоною. Тобто, товар, що поставляється з України до окупованого Криму, прирівнюється до експорту, особливо в частині сплати і відшкодування ПДВ.
    Ціни в Росії на більшість товарів вищі, ніж в Україні, а відсутність подвійного оподаткування додатково збільшує різниц – в цьому й криється причина "чистого відпливу" вантажівок.
    Отже, українські депутати, деякі з яких зараз беруть участь у блокаді півострова, повинні змінити правила торгівлі між Україною та Кримом, розробивши нове законодавство, згідно з яким транспортування вантажів на окуповану територію Криму оподатковуватиметься, щоб зменшити прибутковість такої торгівлі.
    Юрій Городниченко (Каліфорнійський університет, Берклі), Олександр Талавера (Шеффілдський університет), співзасновники та члени редколегії VoxUkraine
    Все про: Крим, кримські татари, кордон

    о, спасибо. хорошие графики

  5. #3325

    Реєстрація
    16 грудень 2005
    Дописів
    20 404

    Типово

    Крым может ограничить вывоз своей продукции в регионы России

    СИМФЕРОПОЛЬ, 24 сентября. Власти Крыма могут временно ограничить вывоз произведенных на полуострове продуктов в другие регионы РФ, чтобы не допустить роста цен в условиях товарной блокады Крыма со стороны Украины. Об этом сообщил первый вице-премьер республики Михаил Шеремет.

    По его словам, в настоящее время продукты крымского производства, пользующиеся спросом в других российских регионах, стоят в Крыму дороже, чем привезенные из "материковой" России. "Белгородская картошка у нас стоит 17-18 рублей, крымская — 22 рубля", — сказал Шеремет.
    что это, если не растерянность и состояние близкое к панике
    пассаж про картошку не совсем понятен- если местная дороже привозной, то и вывозить ее смысла нет
    или то дядя поплыл

  6. #3326
    Почетный форумчанин Аватар для Vedma
    Реєстрація
    13 жовтень 2004
    Звідки Ви
    Дніпро
    Дописів
    106 639

    Типово

    Цитата Допис від Хастл Переглянути допис
    Крым может ограничить вывоз своей продукции в регионы России


    что это, если не растерянность и состояние близкое к панике
    пассаж про картошку не совсем понятен- если местная дороже привозной, то и вывозить ее смысла нет
    или то дядя поплыл
    Ну, как-то нужно объяснить, чего резко сократилось количество выезжающих фур.
    Бо плач не дав нікому ще свободи,
    А хто борець - той здобуває світ

  7. #3327

    Реєстрація
    16 грудень 2005
    Дописів
    20 404

    Типово

    кстати, цифры по ценам на картошку он озвучивает отличные от, например рынка Привоз в Симферополе
    на вчерашний день там высветилось-

    Картофель (импорт) кг 18-25 опт, 25-30 розница
    Картофель (крымский) кг 25-30 опт, 30-40 розница

    или то уже так цена дернулась?

  8. #3328

    Реєстрація
    30 жовтень 2007
    Дописів
    18 203

    Типово

    Цитата Допис від Хастл Переглянути допис
    Крым может ограничить вывоз своей продукции в регионы России


    что это, если не растерянность и состояние близкое к панике
    пассаж про картошку не совсем понятен- если местная дороже привозной, то и вывозить ее смысла нет
    или то дядя поплыл
    фото были с севастополя привозная раша картошка 27-30 руб. откуда 17-18 взялось????????

  9. #3329

    Реєстрація
    16 грудень 2005
    Дописів
    20 404

    Типово

    Паром "Олимпиада" навалился на причал в порту Крым.

    Приблизительно в 17 часов,24 сентября при осуществлении швартовки в порту Крым паром "Олимпиада" навалился на причал.
    Вследствии столкновения с причалом, произошел резкий толчок. Несколько автомобилей сорвались с ручников и врезались друг в друга внутри парома,люди не пострадали. В «Морской дирекции» отметили, что в случае необходимости паром «Олимпиада» заменят на другой.
    нефигово кой у кого бархатный сезон начался

  10. #3330

    Реєстрація
    16 грудень 2005
    Дописів
    20 404

    Типово

    Цитата Допис від ВяжЮля Переглянути допис
    фото были с севастополя привозная раша картошка 27-30 руб. откуда 17-18 взялось????????
    уже несколько дней гоблиновские вещают, как с другой планеты- и по ценам их заявления не бьют, и по доле укртоваров, и по грузовому потоку ...
    мелят что не попадя. говорю же, это признак паники

  11. #3331
    Романтик года 2009
    Пара года 2011– Марлен+Sherri
    Болельщик года 2013
    Аватар для Sherri
    Реєстрація
    10 листопад 2011
    Звідки Ви
    Дніпро
    Дописів
    12 196

    Типово

    Цитата Допис від Хастл Переглянути допис
    нефигово кой у кого бархатный сезон начался
    Обама и бандеровцы наколядовали!инфа 146%

  12. #3332

    Реєстрація
    13 жовтень 2013
    Дописів
    10 138

    Типово

    Цитата Допис від Хастл Переглянути допис
    уже несколько дней гоблиновские вещают, как с другой планеты- и по ценам их заявления не бьют
    Снято в застенках Мосфильма:



    ЗЫ


  13. #3333

    Реєстрація
    02 червень 2009
    Дописів
    26 616

    Типово

    Титан давно надо было тормозить. до основания.
    выбросы ---катастрофа. я уж не говорю что русские пользуют стратегический металл.
    90% гонят в рашу. по сути это военное производство хапнутое у другого государства в полном цикле и используемое против него.
    ...
    насрать на деньги. мораль где?
    хм!(c)

  14. #3334

    Реєстрація
    16 грудень 2005
    Дописів
    20 404

    Типово

    Снято в застенках Мосфильма:
    видите ли. просто они прекрасно понимают последствия, к которым можно прийти с началом осенних штормов (летающие машинки по Олимпиаде- детский лепет)

    там уже роликами и слайдами не отшутишься

  15. #3335

    Реєстрація
    13 жовтень 2013
    Дописів
    10 138

    Типово

    Цитата Допис від Хастл Переглянути допис
    видите ли. просто они прекрасно понимают последствия, к которым можно прийти с началом осенних штормов
    там уже роликами и слайдами не отшутишься
    Надежда - мой компас земной (с)

  16. #3336

    Реєстрація
    02 червень 2009
    Дописів
    26 616

    Типово

    Цитата Допис від Флeксо Переглянути допис
    Снято в застенках Мосфильма:



    не гунди. максимальная задача усложнить новым крымским русским жизнь. если она будет достигнута --- я буду доволен.
    пусть коровы бальзаковкого возраста в панамах бьются в истерике возле ценников в рителах. и тратят деньги.
    хм!(c)

  17. #3337

    Реєстрація
    13 жовтень 2013
    Дописів
    10 138

    Типово

    Цитата Допис від Заблудившийся Переглянути допис
    не гунди. максимальная задача усложнить новым крымским русским жизнь
    Ты недальновидный человек, с чем тебя и поздравлю

  18. #3338

    Реєстрація
    02 червень 2009
    Дописів
    26 616

    Типово

    Цитата Допис від Флeксо Переглянути допис
    Ты недальновидный человек, с чем тебя и поздравлю

    мне насрать что ты думаешь. в землю ляжем оба.
    но я с чувством, а ты попытаешься вылезти дабы продлить никчемность .
    ...
    с врагами борются уничтожая их. а тем более с русскими.
    хм!(c)

  19. #3339

    Реєстрація
    13 жовтень 2013
    Дописів
    10 138

    Типово

    Цитата Допис від Заблудившийся Переглянути допис
    мне насрать что ты думаешь. в землю ляжем оба.
    но я с чувством, а ты попытаешься вылезти дабы продлить никчемность .
    ...
    с врагами борются уничтожая их. а тем более с русскими.
    Громко, но мимо. Враги не русские и не крымчане. Враги, это путинский режим и его адепты.

  20. #3340
    Аватар для SergOv
    Реєстрація
    30 березень 2007
    Звідки Ви
    Днепропетровск
    Дописів
    73 136

    Типово

    Цитата Допис від Флeксо Переглянути допис
    Громко, но мимо. Враги не русские и не крымчане. Враги, это путинский режим и его адепты.
    Это надо напрягаться, чтоб отличить.
    Да и зачем ?
    Целям и задачам не соответствует.

Сторінка 167 з 500 ПершаПерша ... 67117157158159160161162163164165166167168169170171172173174175176177217267 ... ОстанняОстання

Bookmarks

Bookmarks

Ваші права у розділі

  • Ви НЕ можете створювати нові теми
  • Ви НЕ можете відповідати у темах
  • Ви НЕ можете прикріплювати вкладення
  • Ви не можете редагувати свої повідомлення
  •  
  Головна | Афіша | Новини | Куди піти | Про місто | Фото | Довідник | Оголошення
Контакти : Угода з користивачем : Політика конфіденційності : Додати інформацію
Главная страница сайта  
copyright © gorod.dp.ua.
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.
Про проєкт :: Реклама на сайті