УВАГА! АКЦІЯ!
З 01 липня по 31 грудня 2008 року Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» буде проводити всеукраїнську акцію під гаслом
«Укрпошта – споживач:
будемо відверті!».
Мета акції – підвищення якості послуг поштового зв’язку, покращення рівня обслуговування клієнтів, удосконалення роботи підприємства, а також налагодження механізму ефективного зворотного зв’язку зі споживачами, зміцнення їхньої довіри та лояльності до Укрпошти.
Центральним заходом акції стане широкомасштабне вивчення громадської думки про роботу Укрпошти через анкетне опитування споживачів, а також систематизація та аналіз отриманих від споживачів пропозицій для визначення шляхів подальшого удосконалення роботи підприємства.
Анкети для опитування споживачів будуть знаходитися в кожному відділенні поштового зв’язку, а також вручатимуться працівниками пошти клієнтам при наданні їм послуг будь-якого виду. Для збору заповнених клієнтами бланків у відділеннях поштового зв’язку будуть встановлені спеціальні скриньки з позначкою
«Укрпошта – споживач:
будемо відверті!».
За безкоштовним номером 8-800-500-44-00 клієнти Укрпошти також зможуть висловити свої зауваження та побажання щодо поліпшення якості роботи пошти, культури обслуговування тощо.
Упродовж року відбудуться “гарячі лінії” з керівниками генеральної дирекції підприємства та керівниками філіалів, “Дні клієнта”, “Дні відкритих дверей”, “Дні передплатника”, під час яких громадськість буде поінформована про діяльність Укрпошти, її можливості, нові послуги, а також про заходи, які вживаються на місцях для поліпшення якості роботи пошти.
Відділ реклами та зв’язків із громадськістю Укрпошти
279 83 53
Bookmarks