Gorod.dp.ua » Міські форуми / Городские форумы |
![]() |
|
Рівень інтелекту справді напряму не залежить від маси мозку. Бо безпосередньо за розумову діяльність відповідає ледь пару відсотків нейронів у головному мозку. Відділ, що відповідає за автоматичні дії, від ходьби до керування авто чти друк всліпу 10 пальцями – і то втричі більший.
Звідси і походить легенда, що мов люди використовують лише малу частину потужностей свого мозку.
Антропологи зазвичай роблять кореляцією між розумовими спроможностями та рівнем мозку в австралопітеків та ранніх Хомо тільки тому що в них окрім як уламків черепів та кам’яних знаряддя нічого і немає.
А так, коли щось не потрібно, то ці вміння звісно деградують. Гарних слідопитів серед нас вже давно майже немає. Усне обчислення теж вжене в моді. Зате звільняється час і місце для інших занять, наприклад оперування великими масивами даних.
Будь-яка імперія – це зло.
Залишаю за собою повне моральне право не відповідати на відверто тупі та провокаційні питання.
Тогда какой вывод? Мы становимся узкими специалистами или , наоборот, широкими. Мы (человечество) будем ускорять темп развития или замедлять?. Кто бы быстрее вышел на орбиту Альфы-Центавры мы или наши далекие предки?
Хм - Вы открыли глаза мне куда у детей мои цифры помещаются, когда они своих родителей по скорости счета обгоняют. В те самые простаивающие 97% мозга.
Будь-яка імперія – це зло.
Залишаю за собою повне моральне право не відповідати на відверто тупі та провокаційні питання.
яке "зниження планки"?
відкрийте біологію для 8 класу. мені мої три дипломи не дали зрозуміти, навіщо восьмикласників пхають академічними знаннями для студентів. який дебіл це придумав? такі підручники можуть породити лише таких же дурнів, які їх писали.
географію гляньте. повний ПЕ, думаю в Горний можна на третій курс без екзаменів...
і процес цей (ускладнення викладення матеріалу, матеріал, по суті той самий), він не зараз почався.
пригадую, як у школі на російській, перше, що зробили наш викладач, так це попросила, щоб ми закрили нові підручники і записували правила в зошитах. а правила вона диктувала з підручника 1956 р.
тобто, проблема - в методиці навчання. дурні методисти породжують погану освіту. і процес цей зациклився.
В будь-якому випадку, розвиток мізків, тобто уміння мислити, розуміти, запам'ятовувати, аналізувати (і теде) залежить від тренованості мислити, розуміти, запам'ятовувати...
Хочеш міцний біцепс чи прес - тренуйся. Ніхто ж не говорить, що та сила біцепса і преса, яка отримується в результаті тренувань, на всі 100% щоденно застосовується. Не застосовується. Але ж тренуємося. Бо інакше з часом буде гаплик.
Так і з мізками.
Дуже цікава стаття http://lestvitsa.dp.ua/?q=content%2F...ovanie-pogiblo, яка стосується і нашої системи освіти також. Все майже з нашими проблемами збігається.
Велика, але читається.
"Потому что главная функция школы состоит совсем в другом — в том, чтобы привить ребенку способность к обучаемости. А дети, которые сегодня выходят из большинства школ, в дальнейшем не обучаемы. Это по-человечески потерянные люди, их безумно жалко. Вот для чего классическая гимназия в царской России с упорством, многим кажущимся диким, продолжала заставлять детей учить не только латынь, но и древнегреческий. Потому что школе остро необходима заведомо трудная работа. Человек с блестящими природными способностями прочел учебник по физике и запомнил — учить его не надо. Но древнегреческий надо учить при любых способностях. Более того: чем выше твои способности, тем труднее заставить себя сидеть ровно и работать."
Тепер я розумію, чому мені так важко себе примусити. Це все від видатних здібностейБолее того: чем выше твои способности, тем труднее заставить себя сидеть ровно и работать."
З життя перукарів. Де купити якісну іранську хню?
Мнение толпы - это всего лишь умело растиражированное мнение ведущей Единицы.
Об управленческом учете человечьим языком
Головна | Афіша | Новини | Куди піти | Про місто | Фото | Довідник | Оголошення | |
Контакти : Угода з користивачем : Політика конфіденційності : Додати інформацію |
![]() |
copyright © gorod.dp.ua. Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника. Про проєкт :: Реклама на сайті |
![]() |
Bookmarks