Хмельницький (випадково знайшов, стаття від 27.05.13):

http://proskuriv.info/index.php/2010-12-20-09-10-49/3021-2013-05-27-11-15-16


За минулий рік комунальне підприємство “Електротранс” перевезло 39,4 мільйона пасажирів, в тому числі 22,5 мільйона пільговиків. А вже в цьому році — понад 14 мільйонів, з них 7,8 пільговиків. Але успіх, як аналізує директор Віктор Паламарчук, полягає насамперед у тому, що вдалося суттєво скоротити збитки. За результатами 2012 року зуміли зменшити їх з 3,5 мільйона гривень до 124 тисяч. Наразі результати роботи за кілька місяців 2013 року ще більше порадували. Впровадження з 1 січня цього року нових транспортних маршрутів дозволило суттєво змінити ситуацію з автобусними перевезеннями (донедавна найбільш вразливе місце підприємства!), і вже в першому кварталі 2013-го збитки були зведені до нуля, а з другого кварталу спостерігається тенденція на прибуток. У загальному цього року КП “Електротранс” отримало прибуток у понад 400 тисяч гривень (!).

...Таким чином, після підвищення зарплатні тролейбусникам фонд оплати праці підприємства збільшився на 80 тисяч гривень. Наразі на підприємстві вже планується наступне збільшення зарплати з 1 червня. “Підвищуючи зарплату працівникам, вирішуємо одночасно дві проблеми: соціального характеру та кадрову, — ділиться голова профспілки Анатолій Глазюк. — Обидві є досить актуальними. Щодо середньої заробітної плати, то в 2012 році вона складала 2212 гривень. Наразі чиста зарплатня водія тролейбуса 1 класу, який має понаднормові години, становить понад 4000 гривень. Будемо переглядати зарплату слюсарям, слюсарям-електрикам, маневровим водіям, а за можливістю й усім інженерно-технічним працівникам”.

...Результати роботи підприємства доводять, що стратегія адміністрації вибрана правильно. Вже третій рік поспіль воно орієнтується на енергоефективність та енергозбереження. Вдалося запустити власну опалювальну систему в адміністративному корпусі. Приміщення тепер обігрівається дровами (спалили за зиму 240 кубометрів). А заплатили за них 58 тисяч гривень, тоді як за газ треба було б викласти 350-400 тисяч гривень. На черзі запуск власної системи опалення виробничих приміщень. Вся технічна документація готова, проведені реконструкція старого котла та випробування системи. Розраховують у новому опалювальному сезоні додатково економити ще 500-700 тисяч гривень, зменшивши таким чином свої затрати...

І все ж, незважаючи на суттєві складнощі, на підприємстві планують свою роботу з акцентом на перспективу. Оновити рухомий склад — завдання першочергове і надважливе. Адже 90% тролейбусів відпрацювало понад 20 і навіть 30 років, хоча термін експлуатації їх становить 10 років. “Купувати нові тролейбуси надзвичайно дорого, — ділиться Віктор Паламарчук. — Але нові машини — це робота без аварій, це менше споживання енергії, це безпека і комфорт пасажирів. На 2013 рік міська влада виділяє 3,7 мільйона гривень на придбання двох нових тролейбусів і наприкінці цього місяця вже буде оголошено тендер. Виношуємо думку, аби самим розпочати капітально ремонтувати кузови тролейбусів. Попередньо порахували, що один такий ремонт обійдеться підприємству у 300-350 тисяч гривень. Не дешево, але у шість разів менше, ніж ціна нової машини. Плануємо, що цим займатиметься новостворена бригада ремонтників, яка працюватиме на відрядно-преміальних умовах. Плануємо придбати за власний кошт автобус великої місткості і вже отримали добро від керівництва міста…”
Форум

також тут:

30.05.2013 По результатам состоявшегося тендера ХКП "Электротранс" приобретет 2 троллейбуса Богдан Т70110.

http://transphoto.ru/city/132

а також тут написано що сума 2- ох тролейбусів 3.5 млн грн : http://www.grechany.km.ua/transforum...E%D0%B3%D0%BE/