Цитата Допис від Водила Переглянути допис
А как получился такой тезис, что велосипедисты разгрузят транспортные магистрали от пробок, и увеличат их пропускную способность. Неужели 18 человек в Спринтере занимают больше места на дороге, чем восемнадцать велосипедистов? Я не говорю о большом автобусе/ троллейбусе.
Пропускна здатність 1 велодоріжки у 2 смуги по 1...1,5 м складає 8000 людей/год.

Пропускна здатність автобусної/тролейбусної лінії (за умови інтервалу 1,5...2 хвилини і великих автобусів на маршруті місткістю 70-100 людей кожен) - максимум 6000 людей/год. За умови виділеної смуги для автобусу/тролейбусу пропускна здатність може вирости до 9000...10000 людей/год, але при використанні виключно автобусів/тролейбусів-гармошок місткістю 150-180 людей.

Якщо автобусна лінія обслуговується повністю мікроавтобусами на 18 сидячих і ікс стоячих місць (в середньому загалом - 30 осіб), то пропускна здатність ніколи не перевищує 4000 людей/год. А за умови інтервалу менше 1,5 хвилин різко погіршується якість перевезення, знижується швидкість руху і безпека на дорозі.

Тому маршрутки в топку.

А в плані раціоналізації транспорту: ГТ = велосипед по співвідношенню ціна/швидкість/комфорт. Тому, за відсутності нормального ГТ, велосипед - дуже непогана альтернатива...