Денні швидкісні по нормальному годяться на відстані до 600 км при часові не більше 5 годин (якщо маршрутну швидкість доведуть хоча б до 120 км/г, зараз - 102...115 км/г у Хюндаїв).
На більші відстані ганіти Хюндай - абсурд (наприклад, той же Київ-Донецьк 744 км з майже 7 годинами в дорозі).
В нашому випадку куди б раціональніше було б пустити на довгі відстані (800-1600 км) прискорені нічні (до 140 км/г) з маршрутною 90-100 км/г, під ЧС7/ЧС8/ДС3 або двосистемниками (якщо все-таки куплять у чехів Е109, хоча там далі намірів так діло і не доходить) і з вагонами від КВБЗ - купейними та СВ (на 40 і на 20 місць, кондішени, вакуумні туалети, розетки і все таке...) - якраз тими, що і зараз можуть 140-160 км/г витримувати.
Для наших доріг було б саме те: Київ-Донецьк (ч-з Дніпро, 801 км) - 8,5 годин, Київ-Сімферополь (1014 км) - за 11 годин, Дніпро-Львів (1085 км) - за 12 годин, Донецьк-Львів (1354 км) - за 15 годин (проти 25 годин зараз...). Так щоб ввечері сів, і вранці вже приїхав. І квитки можна було б (скажімо на відстань в 1000 км): купе - 300-350 грн., СВ - 600-700 грн...
Bookmarks