Цитата Допис від Traveler Переглянути допис
Та да, но, сцуко, Сапсаны у них как-то бегают.
Ну, а по сути, нет у нас "выделенки" под скоростное движение - так что высокие скорости реализовать в принципе негде.
Да и особо незачем: получить выигрыш в пол-часа - час при двойной цене и лотерее "доедет-не доедет" как-то не вставляет.
Вот кабы страну с востока на запад часиков за 6-7 пересечь, или, скажем, из Киева до Львова/Одессы за 3-4 часа, из Киева в Симфи за 5-6 - это было бы супер !
При разумной цене, ессно. Но вот этого-то как раз и не предвидится.
Денні швидкісні по нормальному годяться на відстані до 600 км при часові не більше 5 годин (якщо маршрутну швидкість доведуть хоча б до 120 км/г, зараз - 102...115 км/г у Хюндаїв).
На більші відстані ганіти Хюндай - абсурд (наприклад, той же Київ-Донецьк 744 км з майже 7 годинами в дорозі).

В нашому випадку куди б раціональніше було б пустити на довгі відстані (800-1600 км) прискорені нічні (до 140 км/г) з маршрутною 90-100 км/г, під ЧС7/ЧС8/ДС3 або двосистемниками (якщо все-таки куплять у чехів Е109, хоча там далі намірів так діло і не доходить) і з вагонами від КВБЗ - купейними та СВ (на 40 і на 20 місць, кондішени, вакуумні туалети, розетки і все таке...) - якраз тими, що і зараз можуть 140-160 км/г витримувати.
Для наших доріг було б саме те: Київ-Донецьк (ч-з Дніпро, 801 км) - 8,5 годин, Київ-Сімферополь (1014 км) - за 11 годин, Дніпро-Львів (1085 км) - за 12 годин, Донецьк-Львів (1354 км) - за 15 годин (проти 25 годин зараз...). Так щоб ввечері сів, і вранці вже приїхав. І квитки можна було б (скажімо на відстань в 1000 км): купе - 300-350 грн., СВ - 600-700 грн...