Коли тестували потяг від КВБЗ (локомотивної тяги - той, що в 2011 вийшов), то під ЧС7/ЧС8 швидкість легко набиралася 150-160/150-170 (у ЧС7 максималка - 160 км/г, у ЧС8 - 180 км/г)
ДС3 - вантажопасажирський локомотив змінного струму від ДЕВЗу, проект якого був з 2002 по 2009 роки (випустили 18 локів, наразі на ходу 16), в 2009 році довипустили останній лок, а в 2010 - похерили під керівництвом "праффесіаналів"... Максимальна швидкість - 160 км/г, при тестах з вагонами "Мета" та "Україна-2" від КВБЗ році у 2010 також досягали швидкостей 159-162 км/г, при чому вагони показали чудові характеристики по плавності руху. Був також проект по ДС4 (двосистемник на 180-200 км/г) на базі ДС3, але так і не був реалізований...Правда, пару раз видел его по каким-то высоковольтным электровозом совместного с Сименсом производства.
Як казали залізничники, через морози при проході через нейтральну вставку (Огульці) зі змінки на постійний струм Хюндай не хотів перевантажуватися (комп), не знімалася напруга, особливо коли в мережі падала до 2,6...2,8 кВ (у Хюндая норма 3,0...3,3 кВ) - тут вже пробіли з ТЗ для корейців... Кажуть відмовляв випрямляч струму і частотники...Фишка Хюндая была в двухсистемности, но что-то в последнее время это не оправдывается.
ЕП20. Там вся електроніка від Альстома. Але лок дуже сирий. Перший номер взагалі був невдалим...Вот свежий российский двухсистемник (там французы рукой водят) : http://www.youtube.com/watch?v=xiWFWxAGWKY
Ну так його як і Сапсан ще рік тестуватимуть...Кстати, ходил с составом по графику "Сапсана" и не парился. Сыроват, конечно, но уже в серию пошел на НЭВЗе.
Сінара (2С6) - вантажний лок постійного струму, у нас на Львівську залізницю ніби як один чи 2 таких хочуть купити (плюс 2С10 - "Граніт" - теж вантажник постійного струму)...Есть еще и "Синара" е-бургская, правда, там пока переменники делают. Все же братья-славяне лучше знают особенности национальных ж.д.
Bookmarks