Цитата Допис від Traveler Переглянути допис
Даже у старичка ЧС2 160 км/ч - конструкционная скорость.
А ЧС7/8 такой легкий состав потянут со свистом, что, собственно, в последнее время частенько и происходит.
Таскали же они "Столичный экспресс", 150 держали без проблем (замерял либо по километровым отметкам, либо по столбам - 21 столб или 20 пролетов (в среднем)= 1 км) !
Коли тестували потяг від КВБЗ (локомотивної тяги - той, що в 2011 вийшов), то під ЧС7/ЧС8 швидкість легко набиралася 150-160/150-170 (у ЧС7 максималка - 160 км/г, у ЧС8 - 180 км/г)
Правда, пару раз видел его по каким-то высоковольтным электровозом совместного с Сименсом производства.
ДС3 - вантажопасажирський локомотив змінного струму від ДЕВЗу, проект якого був з 2002 по 2009 роки (випустили 18 локів, наразі на ходу 16), в 2009 році довипустили останній лок, а в 2010 - похерили під керівництвом "праффесіаналів"... Максимальна швидкість - 160 км/г, при тестах з вагонами "Мета" та "Україна-2" від КВБЗ році у 2010 також досягали швидкостей 159-162 км/г, при чому вагони показали чудові характеристики по плавності руху. Був також проект по ДС4 (двосистемник на 180-200 км/г) на базі ДС3, але так і не був реалізований...
Фишка Хюндая была в двухсистемности, но что-то в последнее время это не оправдывается.
Як казали залізничники, через морози при проході через нейтральну вставку (Огульці) зі змінки на постійний струм Хюндай не хотів перевантажуватися (комп), не знімалася напруга, особливо коли в мережі падала до 2,6...2,8 кВ (у Хюндая норма 3,0...3,3 кВ) - тут вже пробіли з ТЗ для корейців... Кажуть відмовляв випрямляч струму і частотники...
Вот свежий российский двухсистемник (там французы рукой водят) : http://www.youtube.com/watch?v=xiWFWxAGWKY
ЕП20. Там вся електроніка від Альстома. Але лок дуже сирий. Перший номер взагалі був невдалим...
Кстати, ходил с составом по графику "Сапсана" и не парился. Сыроват, конечно, но уже в серию пошел на НЭВЗе.
Ну так його як і Сапсан ще рік тестуватимуть...
Есть еще и "Синара" е-бургская, правда, там пока переменники делают. Все же братья-славяне лучше знают особенности национальных ж.д.
Сінара (2С6) - вантажний лок постійного струму, у нас на Львівську залізницю ніби як один чи 2 таких хочуть купити (плюс 2С10 - "Граніт" - теж вантажник постійного струму)...