Gorod.dp.ua » Міські форуми / Городские форумы
Всього знайдено 655, показано з 1 по 20.

Тема: Поезд Hyundai "сошел" с рейсА. Пострадавших нет.

Комбінований перегляд

  1. #1

    Реєстрація
    25 листопад 2004
    Звідки Ви
    48°48'N, 35°04'E
    Дописів
    13 174

    Типово

    Даже у старичка ЧС2 160 км/ч - конструкционная скорость.
    А ЧС7/8 такой легкий состав потянут со свистом, что, собственно, в последнее время частенько и происходит.
    Таскали же они "Столичный экспресс", 150 держали без проблем (замерял либо по километровым отметкам, либо по столбам - 21 столб или 20 пролетов (в среднем)= 1 км) !
    Правда, пару раз видел его по каким-то высоковольтным электровозом совместного с Сименсом производства.
    Фишка Хюндая была в двухсистемности, но что-то в последнее время это не оправдывается.
    Вот свежий российский двухсистемник (там французы рукой водят) : http://www.youtube.com/watch?v=xiWFWxAGWKY
    Кстати, ходил с составом по графику "Сапсана" и не парился. Сыроват, конечно, но уже в серию пошел на НЭВЗе.
    Есть еще и "Синара" е-бургская, правда, там пока переменники делают. Все же братья-славяне лучше знают особенности национальных ж.д.
    Востаннє редагував Traveler: 19.12.2012 о 19:18
    Никогда не говори - "НИКОГДА" !

  2. #2

    Реєстрація
    22 вересень 2012
    Звідки Ви
    Ворошиловград. В.В.А.У. им. Пролетариата Донбасса
    Дописів
    1 830

    Типово

    Весь мир ржет, с Укразализницы.
    Это-ж как надо так низко пасть ?

  3. #3
    Аватар для SergOv
    Реєстрація
    30 березень 2007
    Звідки Ви
    Днепропетровск
    Дописів
    73 136

    Типово

    Цитата Допис від Biw Переглянути допис
    Весь мир ржет, с Укразализницы.
    Это-ж как надо так низко пасть ?
    Весь мир со всех нас ржет.
    И че, кому то помогло ??

  4. #4
    Аватар для buddy
    Реєстрація
    08 січень 2006
    Звідки Ви
    Дніпропетровськ
    Дописів
    4 082

    Типово

    Цитата Допис від Biw Переглянути допис
    Весь мир ржет, с Укразализницы.
    Это-ж как надо так низко пасть ?
    Ну так Богя Колесніков же ж докерувався... УЗ тільки виконувала його розпорядження...

  5. #5
    Аватар для vop
    Реєстрація
    11 січень 2007
    Дописів
    28 619

    Типово

    Цитата Допис від Traveler Переглянути допис
    Кстати, ходил с составом по графику "Сапсана" и не парился. Сыроват, конечно, но уже в серию пошел на НЭВЗе.
    Справедливости ради стоит заметить, что и Сапсаны далеки от своей первородной скорости эксплуатируются. На таких скоростях практически все современные поезда ходят.

  6. #6
    Аватар для buddy
    Реєстрація
    08 січень 2006
    Звідки Ви
    Дніпропетровськ
    Дописів
    4 082

    Типово

    Цитата Допис від vop Переглянути допис
    Справедливости ради стоит заметить, что и Сапсаны далеки от своей первородной скорости эксплуатируются. На таких скоростях практически все современные поезда ходят.
    У Російського ЕВС1 і ЕВС2 (аналог ІСЕ) максималка 250 км/г - нижча через більш жорсткі умови по клімату (від -40 до +40 і купа дослідів, тестувань, датчиків - навіть зараз вивчають його поведінку при мінусах), тому зекономили на швидкості (проти 350 км/г в ІСЕ), але в Росії більше і не треба: весь головний хід Октябрьської залізниці (650 км Москва-Пітер) - 160-180-200 км/г, лише з 50 км в районі ст. Тосно 220-250 км/г... А до Н. Новгороду взагалі - 160 км/г, нашо їм 350 км/г?... Переробляти існуючі колії під 300 - немає сенсу, а будувати з нуля - 50 млн. долл. за 1 км... (хоча плани в них такі є)

  7. #7
    Аватар для vop
    Реєстрація
    11 січень 2007
    Дописів
    28 619

    Типово

    Цитата Допис від buddy Переглянути допис
    а будувати з нуля - 50 млн. долл. за 1 км... (хоча плани в них такі є)
    Я слышал, озвучивались цифры около 10 млн. Там с выкупом земель проще, чем в Европе, куда уходит львиная доля стоимости.

  8. #8
    Аватар для buddy
    Реєстрація
    08 січень 2006
    Звідки Ви
    Дніпропетровськ
    Дописів
    4 082

    Типово

    Цитата Допис від vop Переглянути допис
    Я слышал, озвучивались цифры около 10 млн. Там с выкупом земель проще, чем в Европе, куда уходит львиная доля стоимости.
    Ну і тим не менше, помножте на 650 км і скажіть, скільки буде мільярдів: спочатку в долларах, потім в гривнях, потім - в рублях...

  9. #9
    Аватар для vop
    Реєстрація
    11 січень 2007
    Дописів
    28 619

    Типово

    Цитата Допис від buddy Переглянути допис
    Ну і тим не менше, помножте на 650 км і скажіть, скільки буде мільярдів: спочатку в долларах, потім в гривнях, потім - в рублях...
    6 миллиардов долларов? Ну это во много раз меньше даже, чем потратили саммит АТЕС во Владике. Россия - денег валом типа. Тем более, покупать дорогие Velaro на низкие скорости, где и вторых Пендалин бы хватило, деньги есть.

  10. #10
    НагибаторЪ
    Guest

    Типово

    Яр, а ты проследи когда начался отрыв в технлогиях....
    как только пошли полупроводники СССР оказался в опе по всем направлениям...
    ну разве что самолетостроение было на уровне

  11. #11
    Аватар для an224
    Реєстрація
    17 грудень 2005
    Дописів
    227

    Типово

    Цитата Допис від vop Переглянути допис
    Я слышал, озвучивались цифры около 10 млн. Там с выкупом земель проще, чем в Европе, куда уходит львиная доля стоимости.
    С землей проще, с коррупцией хуже. Я сомневаюсь, что стоимость будет меньше.
    К тому же денег на строительство нет скорее всего http://www.memoid.ru/node/Razvitie_v...dorog_v_Rossii

  12. #12
    Аватар для buddy
    Реєстрація
    08 січень 2006
    Звідки Ви
    Дніпропетровськ
    Дописів
    4 082

    Типово

    Цитата Допис від Traveler Переглянути допис
    Даже у старичка ЧС2 160 км/ч - конструкционная скорость.
    А ЧС7/8 такой легкий состав потянут со свистом, что, собственно, в последнее время частенько и происходит.
    Таскали же они "Столичный экспресс", 150 держали без проблем (замерял либо по километровым отметкам, либо по столбам - 21 столб или 20 пролетов (в среднем)= 1 км) !
    Коли тестували потяг від КВБЗ (локомотивної тяги - той, що в 2011 вийшов), то під ЧС7/ЧС8 швидкість легко набиралася 150-160/150-170 (у ЧС7 максималка - 160 км/г, у ЧС8 - 180 км/г)
    Правда, пару раз видел его по каким-то высоковольтным электровозом совместного с Сименсом производства.
    ДС3 - вантажопасажирський локомотив змінного струму від ДЕВЗу, проект якого був з 2002 по 2009 роки (випустили 18 локів, наразі на ходу 16), в 2009 році довипустили останній лок, а в 2010 - похерили під керівництвом "праффесіаналів"... Максимальна швидкість - 160 км/г, при тестах з вагонами "Мета" та "Україна-2" від КВБЗ році у 2010 також досягали швидкостей 159-162 км/г, при чому вагони показали чудові характеристики по плавності руху. Був також проект по ДС4 (двосистемник на 180-200 км/г) на базі ДС3, але так і не був реалізований...
    Фишка Хюндая была в двухсистемности, но что-то в последнее время это не оправдывается.
    Як казали залізничники, через морози при проході через нейтральну вставку (Огульці) зі змінки на постійний струм Хюндай не хотів перевантажуватися (комп), не знімалася напруга, особливо коли в мережі падала до 2,6...2,8 кВ (у Хюндая норма 3,0...3,3 кВ) - тут вже пробіли з ТЗ для корейців... Кажуть відмовляв випрямляч струму і частотники...
    Вот свежий российский двухсистемник (там французы рукой водят) : http://www.youtube.com/watch?v=xiWFWxAGWKY
    ЕП20. Там вся електроніка від Альстома. Але лок дуже сирий. Перший номер взагалі був невдалим...
    Кстати, ходил с составом по графику "Сапсана" и не парился. Сыроват, конечно, но уже в серию пошел на НЭВЗе.
    Ну так його як і Сапсан ще рік тестуватимуть...
    Есть еще и "Синара" е-бургская, правда, там пока переменники делают. Все же братья-славяне лучше знают особенности национальных ж.д.
    Сінара (2С6) - вантажний лок постійного струму, у нас на Львівську залізницю ніби як один чи 2 таких хочуть купити (плюс 2С10 - "Граніт" - теж вантажник постійного струму)...

  13. #13

    Реєстрація
    04 січень 2006
    Дописів
    3 124

    Типово

    Цитата Допис від Traveler Переглянути допис
    Правда, пару раз видел его по каким-то высоковольтным электровозом совместного с Сименсом производства.
    а что такое "высоковольтный электровоз"?

Bookmarks

Bookmarks

Ваші права у розділі

  • Ви НЕ можете створювати нові теми
  • Ви НЕ можете відповідати у темах
  • Ви НЕ можете прикріплювати вкладення
  • Ви не можете редагувати свої повідомлення
  •  
  Головна | Афіша | Новини | Куди піти | Про місто | Фото | Довідник | Оголошення
Контакти : Угода з користивачем : Політика конфіденційності : Додати інформацію
Главная страница сайта  
copyright © gorod.dp.ua.
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.
Про проєкт :: Реклама на сайті