Юльку-вАровку ПеРдуны клеймили за машины скорой помощи....БорЫка, я так понял, колесовать придется ....на его же Хюндае ))))
Gorod.dp.ua » Міські форуми / Городские форумы |
![]() |
|
Юльку-вАровку ПеРдуны клеймили за машины скорой помощи....БорЫка, я так понял, колесовать придется ....на его же Хюндае ))))
Здесь ничего хорошего уже не случится …
На самом деле хюндаи ходят строго по расписанию.
Просто расписание какой-то гад постоянно меняет.
Називається, чув дзвін, та не зна де він...
Для довідки: перші 2 Хюндаї прибули в порт Одеси на початку березня 2012 року. Поки його зібрали докупи (вагони ж то відокремлені їхали - запаковані в поліетилен), відбуксували на швидкості 50 км/г до Києва. Потім поки налаштували всі системи і т. п. По факту польові випробування почалися лише у квітні 2012 року. А з перших днів червня їх уже пустили на маршрут. Тобто Хюндаї обкатували менше 2 місяців!..
А треба мінімум рік! Он Крюківський електропоїзд на 200 км/г вже понад півроку обкатують (зійшов на випробування у квітні, все ще тестують на рейках) - так там ще жодних нарікань не було. І 160-180 км/г (більше рейки не дозволяють) їздив - і пантографи ще не ламав...
А взагалі: ось тут вся інсайдерська інформація про Хюндаї (читаємо з перших сторінок!!!): http://zdsim.com/forum/index.php?showtopic=4497
Щоб не було потім вигадок і домислів...
только в виде меморандума...
а кто опросные листы подписывал, комплектацию согласовывал, испытания принимал, ну и наконец сам контракт на поставку!? наверное таки Богя Когесников и банда
http://www.kmu.gov.ua/control/uk/pub...t_id=245215004
17.05.2012 | 11:10
Прес-служба Міністерства інфраструктури
Випробування нових міжрегіональних електропоїздів Hyundai продовжаться до засідання приймальної комісії 24 травня. Про це повідомив в інтерв’ю журналістам перший заступник генерального директора Укрзалізниці Микола Сергієнко. Він також пояснив, що наразі проходять експлуатаційні випробування першого поїзда Hyundai Rotem, як і було обумовлено вимогами контракту. Решта поїздів знаходяться в стадії підготовки та приймальних випробувань. Під час експлуатаційних випробувань на залізницях України електропоїзд Hyundai Rotem досягає замовленої Укрзалізницею швидкості 160 км/год, з якою надалі курсуватиме українськими залізницями. Під час експлуатаційних випробувань на ділянках Південної, Південно–Західної та Львівської залізниць електропоїзд Hyundai Rotem досяг швидкості 180 км/год.
За словами Миколи Сергієнка, 24 травня в ході засідання приймальної комісії фахівці, які займаються питаннями проведення приймальних та сертифікаційних випробувань, а також контролю якості конструкцій електропоїздів, їх надійності, залізничники, експлуатаційники та науковці розглянуть результати заводських, приймальних та експлуатаційних випробувань. «За результатами цих 26 видів випробувань міжвідомча комісія повинна дати свою оцінку: проводити подальшу закупівлю та розширити партію із 10 електропоїздів Hyundai, продовжити експлуатаційні випробування, або порекомендувати виробнику вдосконалити деякі вузли та деталі, дещо доопрацювати чи змінити – комісія має повноваження надати такі вимоги заводу-виробнику», – зазначив перший заступник генерального директора Укрзалізниці.http://www.kmu.gov.ua/control/uk/pub...t_id=245242581
25.05.2012 | 09:11
Прес-служба Державної адміністрації залізничного транспорту
Міжрегіональний електропоїзд подвійного струму, виробництва корейської компанії Hyundai Rotem, призначений для швидкісних перевезень пасажирів у вагонах підвищеного комфорту. Базова модель електропоїзда Hyundai – спроектована та побудована у відповідності до українських умов. Новий поїзд розвиває швидкість до 160 км/год. Усі вузли та механізми поїзда адаптовані до кліматичних, ландшафтних, технологічних умов, інфраструктури та технічних вимог Укрзалізниці.
Загальна кількість місць для сидіння в поїзді — 579. Місця першого класу - 168 сидінь, що регулюються, за схемою 2 + 2 один за одним - розміщені в трьох тягових вагонах по 56 місць кожен.
Місця другого класу - 411 сидінь за схемою 3 + 2 - розміщені в шести моторних вагонах. Два місця для осіб з обмеженими фізичними можливостями знаходяться у головному вагоні. В поїзд включено вагон з буфетом та 51 місцем другого класу.
Потрібно зазначити, що ширина колії в країнах СНД - 1520 мм, у більшості країн Європи – 1435 мм, пасажирські вагони у країнах Європи мають ширину – 2900 мм (2,9 м), в Україні та країнах СНД - 3510 (3,5 м), що дозволило без погіршення комфортності для пасажирів розмістити ще одне пасажирське крісло
Конфігурація салону, розташування місць, комфорт поїздки в поїздах Hyundai відповідає світовій практиці та останнім тенденціям в сфері ергономіки та технічного дизайну.
Інструкцію для пасажирів можна переглянути на офіційному Youtube-каналі Укрзалізниці:вопрос закрыт, ссылки на сайт кабминаhttp://www.kmu.gov.ua/control/uk/pub...t_id=243925847
Борис Колесніков взяв участь в підписанні контракту на придбання міжрегіональних електропоїздів
16.12.2010 | 19:00
Департамент інформації та масових комунікацій Секретаріату КМУ
Віце-прем'єр-міністр України – Міністр інфраструктури України Борис Колесніков взяв участь у церемонії підписання контакту з компанією "Hyundai Corporation" на купівлю 10 нових міжрегіональних електропоїздів у дев’ятивагонній комплектації для впровадження в Україні швидкісного залізничного руху.
З української сторони контракт підписав начальник Південної залізниці Віктор Остапчук, з корейської – голова правління "Hyundai Corporation" Чунг Монг-Хук.
Відповідно до контракту шість поїздів із десяти будуть поставлені в Україну до проведення чемпіонату Європи з футболу, а ще чотири – до кінця 2012 року. Віце-прем'єр-міністр – Міністр інфраструктури нагадав, що відповідна домовленість була досягнута під час його візиту до Південної Кореї у листопаді поточного року.
"Ми стали свідками історичної для нашої країни події… Думаю, до 1 червня 2012 року усі українці та гості нашої країни зможуть скористатися цими поїздами", - зазначив Борис Колесніков під час церемонії підписання.
За його словами, Україні ще потрібно виконати певний обсяг робіт, щоб підготувати залізничне полотно до швидкісного руху, оскільки поїзди курсуватимуть зі швидкістю 160 км/год. При цьому Борис Колесніков зазначив, що відповідна проектна документація підготовлена Укрзалізницею та Мінінфраструктури.
"З березня-квітня розпочинаємо роботу на всіх трьох напрямках, що ведуть з Києва до міст, які прийматимуть Євро-2012. Відповідно, у березні 2012 року ці роботи мають бути повністю завершені… Крок за кроком ми прийдемо до справді швидкісних доріг. А наразі ми підготуємо полотно до швидкості в 160 км/год.", - повідомив Віце-прем'єр-міністр – Міністр інфраструктури.
Почитал железнодорожников и понял. Не фига то не вина наших жлобов, это Хюндай нашел испытательный полигон для проверки своих паровозов в условиях отрицательных температур.
Не понятна одна фигня - ладно бы, купили барахло у китайского кооператива сунь-хунь-вчай, но Хюндай серьезная фирма, почему так часто ломается?
А чего удивляться. Доводка требуется практически всегда. К примеру очень известные пассажирские электровозы ЧС2. Опытные экземпляры чехи сделали в 1958 гоу и в декабре того же года передали на испытания. Испытания и опытная эксплуатация длились больше двух лет. Затем следующие два предсерийных образца и только с 1962 года серия ЧС2 массово пошла на дороги СССР. И все равно в конструкцию вносили необходимые доработки.
А тут трах-бах. Выпили, подписали, закусили, распилили, получили, расплакались
Утром 18 декабря скоростной поезд Hyundai «Интерсити+» снова не смог уехать из Харькова в Киев своим ходом.
В пресс-центре Южной железной дороги сообщили, что Hyundai был транспортирован до стыковочной станции Огульцы грузопассажирским электровозом ВЛ82М (первые буквы в названии означают не что иное, как «Владимир Ленин»). Оттуда корейский поезд отправился уже своим ходом, пишет харьковское издание МедиаПорт.
В пресс-центре Южной железной дороги также сообщили, что повреждений контактной сети на участке, который обслуживает ЮЖД, не было, поэтому с вопросом, почему Hyundai не мог ехать сам, посоветовали обращаться к владельцу поезда — государственному предприятию «Украинская железнодорожная скоростная компания».
Ответственный за связь с прессой «Украинской железнодорожной скоростной компании» Александр Красноштан сообщил, что причина та же, что и в случае с опозданием скоростных поездов Киев — Харьков и Харьков — Киев 16 декабря: «Выход из строя отдельных узлов системы питания поезда, вследствие действия низких температур окружающей среды, а также обледенения».
Что именно вышло из строя, на предприятии объяснять не стали.
Часть железной дороги от Харькова до станции Огульцы, куда сегодня тащил Hyundai советский электровоз, — это участок постоянного тока. Станция Огульцы — стыковочная: там начинается участок тока переменного. Советские локомотивы, рассказывают железнодорожники, были «однолюбами»: они могли работать либо на переменном, либо на постоянном токе.
Современные составы – такие, как Hyundai, Škoda или новый поезд Крюковского завода, — двухсистемные, то есть могут и так и эдак.
Видимо, Hyundai из-за поломки утратил способность пользоваться постоянным током.
Пассажиры утреннего Hyundai, который сегодня отправился с Южного вокзала, ведомый электровозом имени вождя мирового пролетариата, рассказали, что встречный скоростной поезд Киев — Харьков, с которым они пересеклись, также ехал с помощью старого локомотива.
Уже шутят, зачем писать новости про поломавшиеся хундаи, лучше бы давали новости об успешных рейсах!
http://korrespondent.net/business/co...n-ni-odin-rejs
Во время сложной зимней непогоды железнодорожный транспорт остается одним из самых надежных, стабильных и безопасных видов транспорта, заявили в Укрзалізниці.
Как сообщили Корреспондент.biz в пресс-службе Укрзалізниці, в среднем за сутки отправляется около 432 пассажирских поездов дальнего следования, перевозящих около 180 тыс. пассажиров. В пригородном сообщении, ежесуточно отправляется около 1,5 тысячи пригородных поездов, перевозящих около 1 миллион пассажиров в сутки.
В компании заявили, что на сегодняшний день, не было отменено ни одного рейса поездов, а их задержки, возникающие вследствие действия природной стихии, были максимально минимизированы.
В сообщении говорится, что все пассажиры были доставлены к местам назначений, даже если для этого приходилось задействовать дополнительную технику, локомотивы и т.п.
Коли буде відкрита кримінальна справа?
Будь-яка імперія – це зло.
Залишаю за собою повне моральне право не відповідати на відверто тупі та провокаційні питання.
Головна | Афіша | Новини | Куди піти | Про місто | Фото | Довідник | Оголошення | |
Контакти : Угода з користивачем : Політика конфіденційності : Додати інформацію |
![]() |
copyright © gorod.dp.ua. Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника. Про проєкт :: Реклама на сайті |
![]() |
Bookmarks