http://dnepr.comments.ua/news/2012/08/02/165839.html
ггггг... Уже знакомый по теме "Озеро" Момот и тут нарисовался ...
З.Ы. Уже можно коллекцию бредовых прожектов городских властей составлять ....
Gorod.dp.ua » Міські форуми / Городские форумы |
![]() |
|
http://dnepr.comments.ua/news/2012/08/02/165839.html
ггггг... Уже знакомый по теме "Озеро" Момот и тут нарисовался ...
З.Ы. Уже можно коллекцию бредовых прожектов городских властей составлять ....
Здесь ничего хорошего уже не случится …
Шо то ни слова за чей счет банкет планируютДа и сроков нет...
А так да - Юля уже 2 станции построила еще 4 года назад.
Так что...
Быть везде и всюду чужестранцем
Вечным чужестранцем на Земле
а почему момот не пиарится лозунгами "ежемесячный рост тарифов на пассажироперевозки!", "хюндай в Днепропетровск, через Лозовую!", "сократим электрички, нефиг пенсионерам кататься на дачи!"?
.
в киеве отличное наземное метро.
... Таким образом, пассажир метро сначала совершает посадку в автобус (метробус), который довозит его до станции наземного метро, после чего он может пересесть с ж/д станции «Проспектная» на подземное метро, на станцию «Музейная», чтобы продолжить свою поездку. При этом пассажир платит только один раз и достигает места назначения по одному билету.
И комментарий: похоже, это будет самое "удобное" метро в мире
![]()
Если тебе лизнули зад, не расслабляйся. Возможно, это смазка!- М. Жванецкий
Отличное наземное метро в Берлине... В Париже... В Амстердаме, в конце концов. А в Киеве - одна ржавая подкрашенная электричка, из-за которой возникло куча проблем.
Толку от Днепропетровского, типа, наземного метра никакого, если, как планируют, оне будет заканчиваться на Встречном. А какое метро с тополей на встречный пустят в таком случае?![]()
Судя по плану, очередной распил-проект фонаныча и шайки оценят персонал и дембельнувшиеся пациенты игрени, проживающие на тополях.
Laugh and the world laughs with you. Weep and you weep alone.(с) Oldboy
Итак, имеем: по сути все уже построено. Но бабки ж отмывать нужно? Нужно! Значит будем строить якобы "с нуля".
СЛАВА УКРАЇНІ!
Ви спочатку подивіться куди і як те "наземне" метро збираються тягнути: використовувати колію залізниці, маршрут:
ст. Зустрічний (до крайніх будинків ж/м Тополя - 300 м по хащах, до середини масиву - більше 1 км) -
- з. п. Тунельна (для кого? - для приватного сектору по Лізи Чайкіної? - до Гагаріна 1,5 км) -
- ст. Дніпропетровськ-Південний (знову ж таки, до Гагаріна далеко, до Перемоги-1,2 - 300 м вниз по насипу) -
- з. п. Проспектна (до найближчої ст. м. "Історичний музей" - 700 м угору) -
- ст. Нижньодніпровськ-Вузол - з. п. Депо-Вузол - з. п. Ксеньївка... (останні зупинки навіть для повноцінного автобусу не мають достатнього пас. потоку...)
Все це метро буде - звичайна електричка, скорочена до 4 вагонів (більше сенсу немає), і буде лише заважати іншим поїздам Придн. зал., оскільки другу колію ніхто класти не буде... Кому потрібне те метро, що йде повз промзону та приватний сектор?..
А тепер про Київ. Наземна ділянка СБЛ (червона) прокладалася у 60-70-ті роки, прокладалася поряд з однією з найбільших магістралей Києва - Броварським просп., з обох боків якого росли як гриби багатосоттисячні житлові райони - Нова Дарниця, Соцмісто, Лівобережний, Русанівка, Лісовий. До найближчої станції метро - 3...10 хв. пішки, при цьому усі станції збудовані на перетинах поперечних з Броварським просп. магістралях, до усіх станцій підведені маршрути ГТ - трамваїв, тролейбусів, автобусів, зокрема трамвай до ст. м. Чернігівська підвозить усю Воскресенку-Вигурівщину-Троєщину (понад 700 тис. населення у сумі). Доступ до станцій полегшуе й те, що рельєф місцевості - "стіл", не треба дертися вгору чи спускатися по насипу висотою у 30...50 м, а коло станцій зроблені зручні переходи, сформовані зручні пересадкові вузли.
А що ми матимемо у нас? Зустрічний - до найближчої лінії маршруток - понад 500 м хащами, Тунельна - взагалі посеред лісу, поряд - приватний сектор, де взагалі нічого не їздить з ГТ, Південний вокзал - аж одна маршрутка № 30 з інтервалом 10-20 хв., Проспектна - аж 1 маршрут тролейбусу № 10, зупинка "на вимогу", Нижньодніпровськ-вузол - до трамваю № 9 треба такими хащами пролізти через хаотичну забудову приватного сектору, Депо-вузол - до найближчої маршрутки - 300-500 м при цьому їх там аж 3 маршрути з інтервалом 15-20 хв. Ксеньївка - обслуговуватиме лише сел. Ігрень...
Зате найнаселеніші Кірова, Сталінграда, Гагаріна, Правда, Калинова - лишаються БЕЗ метрополітену, віддані надалі маршруткам...
Якщо говорити про міську електричку (МЕ), запущену в Києві 2010 року, то її плюс - в тому, що вона майже скрізь перетинає лінії ГТ:
Метро: Петрівка, Сирець, Берестейська, Вокзальна, Видубичі, Русанівка.
Трамвай (в т. ч. швидкісний) - Райдужна (Городня), Вишгородська, Борщагівська, Київ-Волинський, Дарниця.
Тролейбус: Петрівка (Оболонь), Вишгородська, Берестейська, Борщагівська, Київ-волинський, Караваєві Дачі, Вокзальна, Протасів Яр, Київ-Московський, Русанівка.
Автобус: майже усі зупинки МЕ.
Але при цьому вона ходить лише у час пік і з інтервалом 15-20 хв...
Шо значит ДЛЯ КОГО?????????- з. п. Тунельна (для кого? - для приватного сектору по Лізи Чайкіної? - до Гагаріна 1,5 км) -
А с бирмобов как добиратся?????????![]()
,,,,заряжаемся,,,,
бирмоб - это собрание огородников на пиво
а пройтись 300 метров вверх или вниз чтобы дойти до "метро" - нормально. в киеве мы вообще от лавры хрен вспомню как топали на метро на мосту.
Головна | Афіша | Новини | Куди піти | Про місто | Фото | Довідник | Оголошення | |
Контакти : Угода з користивачем : Політика конфіденційності : Додати інформацію |
![]() |
copyright © gorod.dp.ua. Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника. Про проєкт :: Реклама на сайті |
![]() |
Bookmarks