Він мав на увазі міжрегіональний електрропоїзд від КВБЗ. Той, що на 200...220 км\год. Той по чутках лише нещодавно відвезли на перші налаштування до нас у Дніпропетровськ (скоріш за все будуть перші пробні поїздки на ділянці Балівка-Новомосковськ проводити). Але Колесо сказав, що український потяг - то не Хундай, будуть українця по всіх параметрах майже рік тестувати, це ж корейців можна в регулярну експлуатацію через місяць після доставки...

А Київ-Харків - то поїзд локомотивної тяги на 160 км/год. Зараз його на напрям Харків-Сімферополь закинули. А Харків-Шевченко - то старий потяг від першого СЕ. Тільки дивно, що сидячкою понад 8 годин, та ще й вночі...