Gorod.dp.ua » Міські форуми / Городские форумы
Сторінка 1 з 9 123456789 ОстанняОстання
Всього знайдено 171, показано з 1 по 20.

Тема: Музей Українського Голокосту

  1. #1
    Аватар для Dzhmil
    Реєстрація
    04 грудень 2002
    Звідки Ви
    Sicheslav City
    Дописів
    7 596

    Типово Музей Українського Голокосту

    2003 року 70-та річниця українського голодомору не мала в країні особливого розголосу. Здається, 85-річчя від дня народження вірного ленінця, багаторічного начальника комуністичної партії України Володимира Щербицького відзначалося гучніше.
    Одна з небагатьох організацій, які не забувають нагадувати про трагедію нашого народу, - Київське Товариство „Меморіал" імені В.Стуса. Його силами зібрана та функціонує музейна експозиція „Забуттю не підлягає - хроніка комуністичної інквізиції в ХХ ст." Нещодавно „Меморіал" запропонував встановити пам'ятні хрести жертвам голодомору на територіях колишніх сіл та хуторів, що увійшли у межі Києва. Про роботу музею та історичну правду загалом розповідає член Ради Товариства Київського „Меморіалу ім.В.Стуса" Михайло Плотніков.

    Зараз іде робота над створенням експозиції „Незнана війна", яка покликана висвітити розмах визвольної боротьби проти комуністичної окупації в роках після знищення УНР і до 1932 року.

    Пане Михайле, чи може бути „золота середина" у викритті злочинів комуністичного режиму?
    На мою думку, історія не є тією наукою, де взагалі можна говорити про „золоту" чи якусь іншу „середину". Є історична правда, яку й слід шукати. Однак інколи це надзвичайно важко. Зазвичай ця правда виглядає не так привабливо, як її подають підручники. Тим більше, політики. А ще частіше - вона зовсім не є „політично-коректною". Не завжди „сприяє зміцненню добросусідських стосунків". Насправді ж тільки глибоке і справедливе розуміння історії є шляхом до порозуміння. Тому в цих питаннях необхідний максималістичний підхід. І не слід боятися когось образити. Досі найбільше „ображених" голосів чути від колишніх катів та їх нащадків.
    Наскільки виправдана ідея показових трибуналів над комуністичним режимом?
    На мою думку, свого часу це був жест відчаю. Нагадаю, що організацією і проведенням подібних слухань займався гурт „Самостійна Україна", відомий захопленням приміщення комуністичної партії України в 2000 році. Але та їхня акція не принесла ніякого практичного результату. Натомість відбувся суд над членами гурту, які зрештою отримали „умовні" терміни. Фактично тоді влада черговий раз засвідчила, що поривати зі своїм комуністичним минулим не збирається. Звісно, громадські трибунали не мали ні відповідного розголосу, ні результатів. Адже в Україні громадськість тоді була пасивною. А пасивність під гаслом „стабільності" культивувалась владою. Так спокійніше. Владі. Тому до офіційного засудження тоталітарного окупаційного минулого ще далеко. Нюрнберг-ІІ ще попереду, хоча вже давно на часі.
    З яких джерел музей „Меморіалу" поповнюється експонатами?
    Це і державні архіви України, і архіви інших країн, і результати розкопок, проведених „Меморіалом" (Дем'янів Лаз на Івано-Франківщині, Биківня біля Києві тощо), і праці відомих науковців. Всі дані ретельно опрацьовуються і відображаються в експозиції.
    Наприклад, останній відділ експозиції присвячений Соловецьким таборам. Він базується, окрім архівних документів, на фотоматеріалах журналістської експедиції до Карелії, здійсненої влітку позаминулого року.
    Часто родичі колишніх політв'язнів передають музею речі, документи та інші матеріали. Цікавою є знахідка, зроблена ще на початку 90-х років минулого століття головою Київського „Меморіалу" паном Романом Круциком. Це архів штабу Української Повстанської Армії часів генерала Шухевича. Це джерело ще опрацьовується, хоча деякі документи вже представлені в експозиції.
    Особисто мені було трохи моторошно тримати в руках череп невідомої людини, розстріляної чекістами в колишньому Жовтневому Палаці. Дуже вразив череп з сімома кульовими отворами, фотографію якого представлено в експозиції. Повний пістолетний магазин... А коли я тримав документи архіву УПА, від них віяло героїкою тієї боротьби. Я відчував гордість за Україну і Націю. Це треба відчути кожному.
    Існує державне опікування музеєм?
    На це питання, на жаль, не можна відповісти однозначно. Так, музей існує за підтримки Київської міської державної адміністрації. Але досі були сили у владі, які всіляко намагались „встромляти палиці в колеса". Хтось не підтримує діяльність Товариства, комусь просто сподобалось приміщення для своєї фірми. Боремось за існування і перемагаємо. Покладаємо надії на останні зміни в державі.
    Ви не вважаєте, що відкриття меморіалу, а також численних пам'ятників, присвячених геноциду українського народу, - це певною мірою демонстрація національної меншовартості? Не краще було б спрямувати свої дії на створення пантеону українських героїв, тих же Євгена Коновальця, Степана Бандери, Василя Стуса?
    Досить часто можна почути таку думку. Я вважаю, що ці два напрями мають розвиватись паралельно. Адже не можна усвідомити, хто є героєм для українців, якщо не знати, хто є їхнім ворогом. Тому Товариство „Меморіал" і ставить собі за мету донести до молодого покоління ці сторінки нашої історії. На відміну від „совкової" і сучасної державної „шароварщини" та плаксивих пісень, ми хочемо, щоб результатом нашої роботи були не сльози, а рішучі дії, щоб після перегляду експозиції в молодих стискались кулаки.
    Щодо „комплексу меншовартості", то саме такими заходами євреї нав'язали всьому світу комплекс провини перед собою. А відома „Стіна Плачу" є одним із найпотужніших чинників їхнього духовного життя. До речі, єврейські історики намагаються всіляко завищити втрати свого народу, а спроби переглянути деякі сумнівні сторінки „гонінь" чи з'ясувати їх справжні причини визнані поза законом. Дечому можна в них повчитись, а деякі методи мені видають аморальними.
    Повертаючись до питання про пантеон українських героїв, зазначу, що така робота теж ведеться. Ми тісно співпрацюємо з молодіжними організаціями, зокрема Національною Скаутською Організацією України „Пласт", отже, саме молодь займається плеканням культу українських героїв.
    Які риси характеру, на вашу думку, музей покликаний формувати у молодого покоління?
    Дуже слушне запитання. Власне діяльність Київського „Меморіалу" великою мірою спрямована на виховання молодого покоління. Найвищою винагородою за нашу працю буде, якщо кожен молодий українець усвідомить свою причетність до „мертвих, і живих, і ненароджених", якщо він задасться запитанням „хто і навіщо це робив з нами, і чому кати досі не засуджені"... Бо сама лише констатація фактів нищення нашої нації нічого доброго, звісно, не принесе.
    Зрештою, кожен молодий має твердо знати, що він зробить все, аби не допустити повторення того зла. Маючи цю мету, „Меморіал" постійно запрошує учнів та студентів переглянути експозицію, яку супроводжує фаховий екскурсовод. Приємно відзначити, що майже завжди діти приходять в музей ніби на прогулянку, бешкетують і розважаються, але після перегляду експозиції виходять задумливі. Дійсно, є над чим подумати... Та головне, щоб це спонукало до дії.

    http://memorial.kiev.ua/index.php?pa...5_01_15_01.php

  2. #2
    Аватар для Dzhmil
    Реєстрація
    04 грудень 2002
    Звідки Ви
    Sicheslav City
    Дописів
    7 596

    Типово

    Хочу закцентувати: по-перше, це експозиція, а не повноцінний Музей (якого прагнуть євреї в Січеславі); по-друге, він знаходиться біля Голосіївського парку в Києві, тобто чорт зна де (в Січеславі єврейський Музей плянується спорудити в самісінькому центрі міста!); по-третє, саме Січеславщина була одним із епіцентров Голодомору 1932-33 років, але ніщо ні в Січеславі, ані в області не нагадує сучасному поколінню громадян України про цю апокаліпсичну трагедію - так, нібито її й не було.

  3. #3
    Аватар для Стёб
    Реєстрація
    12 липень 2004
    Дописів
    2 125

    Типово

    Dzhmil:
    але після перегляду експозиції виходять задумливі. Дійсно, є над чим подумати... Та головне, щоб це спонукало до дії.
    На мою думку, закликати до дії дітей в такий спосіб не варто ... Що вони можуть вдяти? ... Головне щоб дитина виросла з усвідомленням факту винищення народу, знала що (і хто) було його чинником і могла завжди завжди про це сказати не мимрячи "був неврожай..."

  4. #4
    Аватар для Dzhmil
    Реєстрація
    04 грудень 2002
    Звідки Ви
    Sicheslav City
    Дописів
    7 596

    Типово

    Із книги Іван МАЙСТРЕНКО. Історія мого покоління. Спогади учасника революційних подій в Україні. Едмонтон, 1985

    "Це були часи розгортання Сталінових контрреволюційних злочинів. Ішов розгром ідейних революціонерів (троцькістів, бухаринців і комуністів неросійських народів); розгром українізації і винищення української інтеліґенції; винищення голодом мільйонів українських селян і мешканців історичних українських міст Лівобережної України, як Полтава, Гадяч, Ромен. Я назвав лівобережні й південніші міста України, тому що в партійному апараті, яким керував Постишев (він же організував голод), обговорювали можливість відриву від УРСР і приєднання до РРФСР південно-промислового району – Донецько-Криворізького басейну, Харківської області з Полтавщиною, яка входила тоді до Харківської області. Тому припускалося спорожнити від української людності ці місцевості і заселити їх переселенцями з РРФСР. Цілі ешелони російських селян прибували на південне Лівобережжя України і заселяли спорожнілі від голоду українські села. Про це багато писалося в еміґрації. Ця ідея розшматування України, яку висунув постишевський партійний апарат, була відкинута Сталіном, який вважав таке демонстративне розшматування України небезпечним і протиставив йому ступеневу русифікацію всієї України. […] Переселенцям у вимерлі села держава давала корів, значні грошові субсидії... В Харкові були розмови, що деякі ешелони з РРФСР були „пущени під укіс”.

    Існувало масове людоїдство. У моїй кузини з материнського боку сусіди викрали двох дітей і зїли. В Красноґраді до голови райвиконкому заходить селянка і просить: „Товаришу голова, випишіть мені трохи хліба, бо я оце зарізала свого Миколку, тулубець засолила, а з головки зробила холодець. Так хліба немає...”

    У 1933 році студенти Харківського інституту журналістики були мобілізовані провести жнива й обмолот в селі Козача Лопань 50 км від Харкова. Я був керівником цієї студентської групи. Населення цього села значною мірою вимерло від голоду і тому мобілізували студентів. Якось, переходячи через село, я побачив хату з вийнятими вікнами й відчиненими дверима. Люди сказали мені, що кілька днів тому туди зайшла жінка і вже не вийшла. Я пішов до хати. У порожніх кімнатах я не знайшов нікого. У світлиці стояв під іконами довгий стіл, накритий скатіркою, і попід стінами тяглися довгі лави. Я подивився під стіл і побачив під лавою головою до ікон жінку. Вона лежала так, як лежать покійники – зі складеними на грудях руками. Я взяв її за ногу і дивно – в моїх досить слабких руках вона піднялася легка як суха скіпка. Мені здалося, що їй було років тридцять п’ять. І я мовчки дав собі обіцянку: жити, щоб знищити те зло, яке задушило голодом її й мільйони таких як вона невинних і бідних працівників. За рік я був у Середній Азії і коло фортеці Кушка хотів перейти афганський кордон. Та не вдалося.

    Це була доба великих містерій. Я не знаходив собі місця. Мріяв про динаміт, щоб зірвати на Театральній площі в Харкові пам’ятник Пушкінові. Чому Пушкінові? Бо він писав: „А ґдє ж Мазєпа? Ґдє злодєй?” А я знав, що коли б переміг Мазепа, не було б голоду 1933 року.

    В цю добу чесні комуністи йшли на заслання, а висувалися на керівні пости безпринципні прислужники-кар’єристи, різні Хрущови й Брежнєви. Висувалися через трупи чесних попередників.

    Не треба забувати, що голод 1933 року був організований спеціяльно для України. Голодні українські селяни з прикордонних сіл коло РРФСР ходили міняти в селах свої хатні речі й лахи на хліб. І хоч ті прикордонні села в РРФСР могли бути теж українські, вони голоду не знали. А нечисленні російські села в Україні теж вимирали з голоду, як наприклад, „кацапське” село Васіщеве під Харковом... Селянин, що сидів за крадіжку в тюрмі, діставав 300 грамів хліба й приварок і пережив голод 1933 року, а його чесний сусід на селі помер з голоду..."
    С. 235-234

  5. #5
    Аватар для Абориген
    Реєстрація
    05 грудень 2004
    Звідки Ви
    Здешний
    Дописів
    38 982

    Типово

    чесні комуністи
    вибачаюсь, але таке словосполучення має стілики ж сенсу як "білий негр" Чесний комуніст Симоненко досі заперечує факт голодомору.
    У 1989 році Народний Рух встановив хреста в память жертв голодомору біля Преображенського собору. Не простояв він і кількох днів. І все пройшло тихо, без шуму. А уявіть собі, що б було, якби кудись зникла менора з Театральної площі?

    голод 1933 року був організований спеціяльно для України.
    Цей факт категорично, з піною на роті заперечують більшість дописувачів у цей форум, хоча ніхто не привів доказів, щоб спростувати це.
    Я бесконечно уважаю чудовищный выбор моего народа (М.Жванецкий)


  6. #6
    Аватар для Dzhmil
    Реєстрація
    04 грудень 2002
    Звідки Ви
    Sicheslav City
    Дописів
    7 596

    Типово

    А уявіть собі, що б було, якби кудись зникла менора з Театральної площі?
    А вона таки кудись зникла...
    Аборигене, книга, яку я цитував вище, є просто скарбом найцікавішої інформації, свідоцтва самовидця, Івана Майстренка, який був в епіцентрі всіх найгучніших подій у підмосковській Україні 1917-1937 років, а потім - 1941-44 років. Сам Майстренко був, що називається, комуніст-ідеаліст, починав як есер (член Української Партії Соціялістів-Революціонерів), потім був активним діячем Української Комуністичної Партії, яка діяла на засадах розбудови соціялістичної незалежної Української Держави всупереч політиці КП(б)У і ВКП(б). Після ліквідації УКП Майстренко активно займався українізацією, редаґував і дописував у газетах Харкова, Полтави, Одеси. Після згортання українізації і почтаку нищення української інтеліґенції Майстренка було заарештовано і відправлено до сибірського концтабору, звідки йому вдалося вийти 1940 року і повернутися в Україну. Він був свідком приходу німецьких військ, за німців дириґував капелею бандуристів, їздив по Україні й Німеччині, був пов'язаний з мельниківським і бандерівським крилами ОУН. Після війни Майстренко жив у Німеччині і Франції, згодом у Канаді, де й помер 1984 року. Можна уявити, скільки ця людина бачила, з якими людьми спілкувалася! Помер Майстренко переконаним соціялістом, але справа не в його лівих переконаннях, а в фактажі, в тій інформації, яку може передати нам, нащадкам, очевидець. Я б дуже радив всім, хто цікавиться історією України ХХ сторіччя, обов'язково прочитати цю книгу!
    Аборигене, до речі, у цю суботу збирається КУК - приходьте.

  7. #7
    Аватар для Dzhmil
    Реєстрація
    04 грудень 2002
    Звідки Ви
    Sicheslav City
    Дописів
    7 596

    Типово

    З тієї ж книги.

    "З Рівного ми спокійно виїхали пасажирським поїздом до Києва. По дорозі в одному вагоні зі мною сиділа студентка київського медінституту з Клевані. Це значить, що вона вступила до інституту вже під німецькою окупацією, бо до окупації неможливо було потрапити на студії до Києва простій смертній людині з завойованої Москвою поневоленої Волині. У мене вже в поїзді було витворилося враження, що вона націоналістична підпільниця й їде до Києва для зв’язку. Пізніше в Києві під час наших зустрічей це підтвердилося. Її прізвище було Оля Куцевич.
    ...А що сама вона була, як виявилося, бандерівкою, з її погляду це було теж одним із варіянтів української визвольної течії, найдосконалішим варіянтом. Зрештою воно так і виглядало в під німецькій дійсності. Жадна українська політична група не виявилася під німецькою окупацією такою організованою й дійовою, як українські націоналісти (бандерівці й мельниківці). Я вже сподівався зустріти в Києві прибулих з Заходу українських соціялістів, але їх не було. Новим політичним поколінням були націоналісти. Ї хоч як їхня ідеологія мені, вихованцеві українського марксизму, була чужою, проте в своїй політичній, національно-визвольній програмі мені українські націоналісти були ближчими, ніж соціалісти. Зрештою, українські націоналісти не були прихильниками капіталізму... Їм потрібна була самостійна Україна і, якби існувала самостійна радянська Україна, ніхто з українських націоналістів не пішов би на збройну боротьбу проти неї.
    ...Треба сказати, що бандерівці робили на мене враження революційнішої організації, але вони частіше й провалювалися, частіше їх заарештовували й розстрілювали в ґестапо... Мельниківці були спокійніші, і бандерівці їм закидали за це співпрацю з німцями, але й вони були в підпіллі і їхню редакцію газети Українське слово розстріляло таки ґестапо".
    С. 347-348

    "Треба сказати, що Рівне в той час [кінець 1943 р.] була фортеця, оточена повсталими частинами УПА. Тому в місті осадний стан і кожен день облави ґестапо по квартирах. Коли ми проїжджали по Волині по дорозі з Берліну, то бачили неповторні картини. На жаль, фотографії тих картин я ніде в пресі досьогодні не бачив. По дорозі кожна залізнична станційка в лісі являла собою справжню фортецю. Оточена земляними валами з високими дерев’яними частоколами, як колись давні слов’янські городки. На п’ятсот метрів від залізничної лінії ліс на Волині мусів бути всюди вирубаний... Залізниці так-сяк належали німцям, а вся територія навколо належала Українській Повстанській Армії – УПА. Ніяких радянських партизанів тут не було, хіба що спущені на парашутах енкаведівські диверсійні групи для боротьби не так з німцями, як з УПА".
    С. 363-364

  8. #8
    Аватар для Ники
    Реєстрація
    02 грудень 2004
    Звідки Ви
    Днепр
    Дописів
    2 671

    Типово

    Цитата Допис від Абориген
    голод 1933 року був організований спеціяльно для України.
    Цей факт категорично, з піною на роті заперечують більшість дописувачів у цей форум, хоча ніхто не привів доказів, щоб спростувати це.
    Голод 1932-33 был организован для всего тогдашнего СССР. И основной целью было -- сломить нормального, работящего, самостоятельного славянского мужика -- независимо от того, где он находился. Доказательство -- семья моего деда, которая была в 1933 на грани голодной смерти, и выжила просто чудом. Место действия -- Томская область. Голодала тогда не только Украина. Традиционно голодало Поволжье, может, не так жестоко, как в гражданскую войну. Однако -- основной удар пришелся, конечно, на Украину, с этим, по-моему никто не собирается спорить. Именно у нас был самый зверский голод, который унес наибольшее количество жизней. Может, потому, что именно украинский мужик менее всего подходил под "стандарт" большевитской власти.

    Эпицентров голода тогда на Украине было несколько. Кроме нашей области, едва ли не наибольшим был район Винничины. В частности, в селе, где родился мой отец (Липовецкий р-н Винницкой обл.), от голода умерло большинство людей. Почти все.

    В общем, помнить об этом нужно. И не забывать.

  9. #9
    Почетный форумчанин
    Пара года 2006 (Morgenstern)
    Иноземный огородник года 2013
    Аватар для Harald
    Реєстрація
    31 грудень 2004
    Звідки Ви
    Тупик Нечистой силы, 13
    Дописів
    130 020

    Типово

    Цитата Допис від Ники
    Эпицентров голода тогда на Украине было несколько. Кроме нашей области, едва ли не наибольшим был район Винничины. В частности, в селе, где родился мой отец (Липовецкий р-н Винницкой обл.), от голода умерло большинство людей. Почти все.
    Чисто для справки:

    Демографическая ситуация

    Население Липовецкого района является представителем центрально-украинской антропологической области. Его этноисторическими предшественниками были скифы, уличи, черные клобуки, липаны, казаки - уходники, переселенцы из Сиверщины и Волыни.
    С этнографической точки зрения территория района расположилась на границе Подолья и Киевщины в исторической украинской земле Брацлавщине. Здесь преобладает волынский говор. В более поздний период на этих землях возникли села, где компактно жили армяне, поляки, евреи.
    В 1930 году в Липовецком районе проживало 105 тыс. населения, но вследствие сомнительных экспериментов за годы советской власти это количество сократилось более, как вдвое. Сегодня здесь живет 44,3 тыс.человек. 96 процентов из них -украинцы.
    Взято тут: http://expo.vin.com.ua/ru/main/lipovets/34
    Dieu est toujours pour les bataillons ukrainiens

  10. #10
    Пара года 2006 (Harald), Кулинар года 2009 Аватар для Morgenstern
    Реєстрація
    13 лютий 2005
    Звідки Ви
    Тупик Нечистой силы, 13
    Дописів
    10 537

    Типово

    голод 1933 року був організований спеціяльно для України.
    Цей факт категорично, з піною на роті заперечують більшість дописувачів у цей форум, хоча ніхто не привів доказів, щоб спростувати це.
    Только почему-то с Украиной вместе голодали еще и весьма удаленные от нее Северный Кавказ, Поволжье, Казахстан, Западная Сибирь, юг Центрально-Черноземного района и Урала. Короче, практически все сельскохозяйственные районы. Украине больше всего досталось из-за высокой плотности населения. Сравните: в Якутии в конце двадцатых жило всего около 300 тысяч человек, остальные районы заселены были тоже негусто.
    Доказательства -- достаточно почитать историю всех вышеперечисленных мест.
    Минуй нас пуще всех печалей и русский мир и братская любовь.

  11. #11

    Реєстрація
    30 травень 2005
    Дописів
    83

    Типово

    Едмонтон, 1985 ?

  12. #12
    Аватар для Dzhmil
    Реєстрація
    04 грудень 2002
    Звідки Ви
    Sicheslav City
    Дописів
    7 596

    Типово

    Едмонтон, 1985 ?
    Идіотъ, що вас тут дивує?

    Щодо голоду в 1932-33 роках. Є багато свідчень людей, які мешкали на той час на межі України і Росії (переважно це Харківщина, яка дуже сильно постраждала від Голодомору), і ходили міняти свої речі на їжу до російської території. Доходило до того, що за якихось два кілометри село в Курській області не голодало (хоча, ясен день, теж не обжиралося), а у селі Харківської області доходило до людожерства. Одна з жінок-росіянок згадувала, як до них у хату заходили обідрані біженці з України і накидувались на сирі буряки; тоді вона "дивувалась, як отак можна зголодніти на багатій Україні"... Щільність заселення Харківської і Курської областей майже однакова.

    Дослідник Голодомору Роберт Конквест у своїй праці "Жнива скорботи" зазначає, що крім України, той голод вдарив по Казахстану, де теж вимерло декілько мільйонів осіб, казахів. Але варто порівняти природні умови Казахстану й України, щоб зрозуміти весь жах тієї катастрофи українського села.

    Щодо голоду на Поволжжі. Поволжжя було зачіплено в тій самій мірі, наскільки воно є етнічно українською землею: тобто голод уразив переважно заселені українцями території вздовж ріки Хопер. Про голод же у Сибіру, шановний Ники, відомо, бігме, тільки вам і вашому діду, так що я попросив би вас утриматися від цих побрехеньок. У той час недоїдав увесь СССР, але покотом вимерала тільки підмосковська Україна.

    Бабуся одного мого знайомого (на Черкащині) до самої своєї смерти лягала спати з сокирою під подушкою, бо назавжди отримала від того 33-го року острах перед бандами людоловів, що викрадали зослаблених від голоду людей на м'ясо.

  13. #13
    Почетный форумчанин Аватар для Vedma
    Реєстрація
    13 жовтень 2004
    Звідки Ви
    Дніпро
    Дописів
    106 639

    Типово

    Мои в Винницкой области выжили только благодаря тому, что дед был знатный птицелов и рыбак. Он втихаря силки на птиц ставил и рыбу по ночам ловил. И никто не донес. Бабушка рассказывала, как люди прямо на улицах опухшие валялись и некому хоронить было, сил ни у кого не было. Раз в неделю приезжали военные и скидывали трупы. И еще рассказывала, что ходили по хатам в печки и горшки заглядывали, если какую-то еду находили, просто забирали.
    Бо плач не дав нікому ще свободи,
    А хто борець - той здобуває світ

  14. #14
    Аватар для Ники
    Реєстрація
    02 грудень 2004
    Звідки Ви
    Днепр
    Дописів
    2 671

    Типово

    Цитата Допис від Dzhmil
    Про голод же у Сибіру, шановний Ники, відомо, бігме, тільки вам і вашому діду, так що я попросив би вас утриматися від цих побрехеньок.
    Вельмишановний пане Джміле, якщо деякі факти Вам невідомі, то не треба звідси робити висновок, що цього насправді не було.

  15. #15
    Аватар для Dzhmil
    Реєстрація
    04 грудень 2002
    Звідки Ви
    Sicheslav City
    Дописів
    7 596

    Типово

    А що я мушу сприймати за факти? Ваші розповіді на форумі?
    основной целью было -- сломить нормального, работящего, самостоятельного славянского мужика
    До речі, шановний, а як ви уявляєте собі цього гіпотетичного "слов'янського мужика"? Вам доводилось бувати в українському селі, скажімо, десь під Смілою? І - в кацапській дярєвнє десь під Костромою? Ви різниці не помітили? А в селах Польщі, Чехії чи Словаччини ви бували (я вже боюся казати - в селах Словенії або Хорватії)? І ви продовжуватимете після цього твердити про якогось загального "слов'янського мужика"? Не смішіть людей.

  16. #16
    Аватар для Ники
    Реєстрація
    02 грудень 2004
    Звідки Ви
    Днепр
    Дописів
    2 671

    Типово

    Dzhmil, как оппонент в дискуссии Вы мне неинтересны. Я высказал свое мнение, и не собираюсь Вас в нем переубеждать -- это бесполезно. Читатели и писатели форума вольны присоединиться к любому, или иметь свое -- это их право.

  17. #17
    Аватар для Dzhmil
    Реєстрація
    04 грудень 2002
    Звідки Ви
    Sicheslav City
    Дописів
    7 596

    Типово

    Ну, "на нэт и суда нэт" Як утім, і більш-менш слушних арґументів у вас, люб'язний товариш Ники...

  18. #18
    Аватар для Ники
    Реєстрація
    02 грудень 2004
    Звідки Ви
    Днепр
    Дописів
    2 671

    Типово

    Времени у меня на вас нет. И неинтересно с вами общаться. Бывайте здоровы!

  19. #19
    Аватар для Dzhmil
    Реєстрація
    04 грудень 2002
    Звідки Ви
    Sicheslav City
    Дописів
    7 596

    Типово

    Ну так... Як нема чим крити, так одразу - "часу нема"!..

    Послухайте, Ники, а ви часом не того... не комуніст?

  20. #20
    Аватар для Ники
    Реєстрація
    02 грудень 2004
    Звідки Ви
    Днепр
    Дописів
    2 671

    Типово

    Послухайте, Ники, а ви часом не того... не комуніст?
    ...а может быть, от того это, что встречались мне люди в последнее время все больше душевные, можно сказать, деликатные. Тому остаюсь свидетелем боец за счастье трудового народа всей земли, Закаспийского интернационального революционного пролетарского полка имени товарища Августа Бебеля демобилизованный красноармеец Сухов Федор Иванович!

Сторінка 1 з 9 123456789 ОстанняОстання

Bookmarks

Bookmarks

Ваші права у розділі

  • Ви НЕ можете створювати нові теми
  • Ви НЕ можете відповідати у темах
  • Ви НЕ можете прикріплювати вкладення
  • Ви не можете редагувати свої повідомлення
  •  
  Головна | Афіша | Новини | Куди піти | Про місто | Фото | Довідник | Оголошення
Контакти : Угода з користивачем : Політика конфіденційності : Додати інформацію
Главная страница сайта  
copyright © gorod.dp.ua.
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.
Про проєкт :: Реклама на сайті