Першим пунктом обговорення із керівництвом міста став Південний вокзал. Під час матчів, які відбудуться у Дніпропетровську, Придніпровська залізниця буде основним перевізником сотень тисяч уболівальників. Зрозуміло, що один вокзал не впорається з такою кількістю людей, пасажирських та електропоїздів. Сьогодні керівництво Придніпровської залізниці планує реконструкцію Південного вокзалу, а також будівництво підземного переходу, що буде виходити у бік вулиці Мандриківської. Цей вокзал міг би бути затребуваним, аби мав зручні під’їзні дороги. Міське керівництво, зі свого боку, пообіцяло збудувати привокзальну площу № 2, розвинути інфраструктуру навколо Південного вокзалу та зробити автодорогу, що буде виходити до вулиці Мандриківської та забезпечувати швидкий виїзд до пам’ятника Слави на проспекті Карла Маркса. Якщо це вдасться, то частина пасажирів будуть прибувати до Південного вокзалу і з початку проспекту Карла Маркса добиратися до стадіону.
Також у співробітництві із міською радою розглядається питання будівництва приміського вокзалу станції Дніпропетровськ з використанням вже наявних об’єктів. Мер Дніпропетровська схвалив передпроектні розробки Придніпровської залізниці і вже підписав договір про сприяння та участь у передачі будови Укрпошти, що знаходиться поруч з головним вокзалом Придніпровської залізниці після переїзду співробітників пошти у нове приміщення. Цей проект дозволить розділити пасажирський та приміський рух, кардинально змінить вокзал та дозволить поєднати дві привокзальні площі – Петровського та Островського.
Оскільки навіть при розділенні руху на два вокзали кількість уболівальників буде завеликою, то на період їх прибуття буде змінено рух приміських поїздів з боку Синельникове, Чаплине та П’ятихаток. Для цього планується розвиток інфраструктури залізничної станції Нижньодніпровськ та станції метро Заводська, що знаходиться поряд із залізничною платформою 184 кілометр. У пікові дні «Євро-2012» приміські поїзди будуть прибувати на ці станції, після чого пасажири швидко зможуть дістатися у будь-який кінець міста.
Таким чином до початку «Євро-2012» будуть проведені роботи з основних напрямків потоків уболівальників – північно-східного та південно-західного. Придніпровська залізниця буде надавати послуги, як організованим групам уболівальників, так і в індивідуальному порядку усім бажаючим приїхати на матчі «Євро-2012» до Дніпропетровська.
По материалом сайта http://uz.gov.ua
Bookmarks