Люди добрые подскажите пожалуйста, кто сталкивался или может есть кто знает права потребителя, очень нужен совет !!!!
В ювелирном магазине города 8 марта т.е где то полтора месяца назад купила серьги колечки (три колечка пластинкой внутри каждой пластинки дырочка и соединительное колечко, внутри каждого колечка весит камешек, висят на английском замочке) так вот за эти полтора месяца эти соединительные колечки протерлись, начиталась я законов и пошла в магазин сегодня, сказали у них в а магазине только две недели гарантии, я сказала что завтра вернусь с заявлением в письменном виде на которое они должны ответить в течении трех дней, если они отвечают отказом иду в общество по правам потребителей и в суд, они испугались и отправили в ремонт за свой счет, но только явной уже отваленной части обеих сережек, (остальное сказали цитирую*мы же не будем вам ремонтировать их каждый месяц*)при том там ювелир сказал не только протерлись колечки которые прикреплены к замочку а другие тоже, т.е они мне спаяют отваленное а остальное за мой счет, а когда они протрутся что делать дальше? в магазине сказали что они мне каждый раз ремонтировать их не будут, ювелир сказал что это такая особенность сережек что они протираться будут все время, носила я их аккуратно, на ночь снимала, там не просчитали получается когда делали, сильно тоненькие колечки соединительные не выдерживают вес золота, и в следствии они протираются, но я же не бижутерию дешевую купила а золотые серьги вот такой формы, вес 3,75 там где черные колечки там соединения которые насколько я поняла будут протираться все времяя так поняла это и есть товар не надлежащего качества который я имею права обменять или вернуть за него деньги, или нет? что я могу требовать от магазина? помогите пожалуйста, ну ооочень нужен совет!!!!
пы сы законы :
9. Ювелірні вироби належної якості обміну та поверненню не підлягають.
10. У разі виявлення недоліків чи фальсифікації ювелірного
виробу протягом 6 місяців з дня покупки покупець має право за
своїм вибором вимагати від суб'єкта господарської діяльності:
безоплатного усунення недоліків товару або відшкодування
покупцю витрат на їх виправлення;
заміни на вироби аналогічної марки (моделі, артикулу,
модифікації) належної якості;
відповідного зменшення їх купівельної ціни;
заміни на такі ж вироби іншої марки (моделі, артикулу,
модифікації) з відповідним перерахуванням купівельної ціни;
розірвання договору та відшкодування збитків, яких він
зазнав.
12) істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором;
ПРАВИЛА
роздрібної торгівлі ювелірними та іншими виробами
з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння,
дорогоцінного каміння органогенного утворення
та напівдорогоцінного каміння
9. Ювелірні вироби належної якості обміну та поверненню не підлягають.
10. У разі виявлення недоліків чи фальсифікації ювелірного
виробу протягом 6 місяців з дня покупки покупець має право за
своїм вибором вимагати від суб'єкта господарської діяльності:
безоплатного усунення недоліків товару або відшкодування
покупцю витрат на їх виправлення;
заміни на вироби аналогічної марки (моделі, артикулу,
модифікації) належної якості;
відповідного зменшення їх купівельної ціни;
заміни на такі ж вироби іншої марки (моделі, артикулу,
модифікації) з відповідним перерахуванням купівельної ціни;
розірвання договору та відшкодування збитків, яких він
зазнав.
1. Суб'єкт господарської діяльності зобов'язаний прийняти
ювелірні вироби неналежної якості у покупця і задовольнити його
вимогуна підставі письмової заяви. Заява подається у двох
примірниках (один залишається у суб'єкта господарської діяльності,
другий - у покупця). На примірнику, що залишається у покупця,
обов'язково повинно бути зазначено: найменування ювелірного
виробу, прізвище та посада особи, що прийняла ювелірний виріб і
заяву, її підпис, дата прийняття заяви, штамп (печатка) суб'єкта
господарської діяльності.
У разі коли необхідно визначити причини втрати якості
виробів, суб'єкт господарської діяльності зобов'язаний у триденний
термін з дня одержання письмової заяви від покупця направити цей
товар на експертизу. Експертиза провадиться за рахунок суб'єкта
господарської діяльності згідно з Законом України "Про захист прав
споживачів" ( 1023-12 ).
13. Вимоги покупця, передбачені пунктом 10 цих Правил, не
підлягають задоволенню, якщо суб'єкт господарської діяльності
доведе, що недоліки виробів виникли внаслідок порушення покупцем
правил користування виробом або його зберігання.
Bookmarks