dames avondjurken.

Mila Kunis and Ashton Kutcher Clippers Game March 2014

Foto: Getty Images

Hun pasgeboren dochter,wiens naam nog niet is geopenbaard,wordt gezegd dat het goed te doen."Ze is hier en gezond," Mensen verslagen.Enkele weken voor de geboorte,Kutcher getweet over zijn gevoelens op te wachten ouderschap,hieronder te zien,die gemeenschappelijk is voor alle first-time vader.

Nervous is enthousiast's slachtoffer zus. korte feestjurkjes

Eerder dit jaar,Kunis vertelde Ellen DeGeneres dat ze van plan was op de bevalling zonder medicatie,zeggende: "Ik ga om het te doen als alle natuurlijke als ik maar kan,tenzij er een noodgeval is of iets dat mis zou gaan.Ikdeed dit bij mezelf,kan ik net zo goed gewoon doen het goed.Ik wilde dit! "

Zie meer: ​​Watch: Mila Kunis onthult Wat stoort Zwangere vrouwen De meeste (in de meest hilarische manier mogelijk)

jurkje zwart Nu hoeven we alleen maar te wachten om uit te vinden de naam van de peuter's!Volgens The Stir,Finn,te vertegenwoordigen maiden Kutcher's moeders naam Finnegan,is een top mededinger.Terwijl ze zijn gewoon geruchten,we moeten toegeven Finn Kutcher is een mooie schattige naam voor wat zeker een heel schattig klein meisje te zijn.

En nu ze eindelijk hebben verwelkomd kindje Kutcher-Kunis,het is tijd om serieus over de planning van de bruiloft te krijgen.Het paar heeft zich verloofd afgelopen februari,slechts enkele weken voor de aankondiging van hun zwangerschap.Eén ding is zeker: ze hebben hun bloemenmeisje een rij!