Gorod.dp.ua » Міські форуми / Городские форумы
Всього знайдено 1, показано з 1 по 1.

Тема: Програмне забезпечення комерційної нерухомості

  1. #1

    Реєстрація
    01 лютий 2013
    Дописів
    3

    Типово Програмне забезпечення комерційної нерухомості

    АС «Оренда» призначена для автоматизації управлінської діяльності у галузі комерційної нерухомості та орієнтовано на застосування в управляючих нерухомістю компаніях, девелоперських компаніях, будівельно-експлуатаційних організаціях, офісних та торгівельних центрах. Об‘єктом автоматизації є господарські відносини, що виникають під час діяльності таких суб‘єктів системи: орендодавці, орендарі, менеджери з оренди, бухгалтери, фінансисти, спеціалісти з обслуговування нерухомості, брокери, фахівці з управління об‘єктами нерухомості, керівники.

    Функціональні можливості - АС "Оренда"

    1. Ведення реєстрів Орендарів:
    - введення, перегляд та зміни інформації щодо орендарів (адреса, банківський рахунок, телефон та інше);
    - перегляд переліку орендарів за вказаний проміжок часу;
    - перегляд приміщень щодо вказаних орендарів за вказаний проміжок часу;
    - пошук орендарів за різноманітними критеріями.

    2. Ведення реєстрів Договорів:
    - введення, перегляд інформації щодо договорів, а саме:
    - загальна інформація (номер, дата підписання, строк дії та інше);
    - інформація щодо будівель, приміщень, що надаються у оренду (період оренди, види розрахунків та інше);
    - інформація щодо переліку послуг яки надаються згідно договору;
    - можливість створення проекту договору;
    - додаткова інформація;
    - пошук договорів за різноманітними критеріями.

    3. Ведення реєстрів приміщень:
    - ведення інформації про приміщення (розмір, вартість, інші характеристики);
    - ведення планів поверхів с можливістю перегляду інформації щодо приміщень, орендарів та інше;
    - перегляд приміщень в залежності від стану: вільні, зайняті, заброньовані та інше;
    - перегляд приміщень за проміжок часу (на майбутнє) з урахуванням їх стану;
    - пошук приміщень за різноманітними критеріями.

    4. Ведення переліку послуг, що надаються:
    - ведення класифікатора послуг;
    - можливість зв’язку послуги з орендарем за певними умовами договору;
    - можливість встановлення для послуг, що надаються правил сплати (фіксована, пропорційна , долями та інші).

    5. Підбір приміщень, що надаються в оренду:
    - пошук найбільш прийнятних варіантів оренди;
    - можливість вказувати граничні дані щодо вартості, об’єму та інших характеристик приміщень;
    - автоматизований підбір різних варіантів в залежності від бажання замовника.

    6. Розрахунок орендної плати з урахуванням витрат та наданих послуг:
    - розрахунок орендної плати в залежності від:
    - умов договору;
    - наданих послуг;
    - вартості комунальних послуг з урахуванням показників лічильників;

    7. Розрахунок пені:
    - автоматичний розрахунок пені.

    8. Бронювання приміщень:
    - можливість бронювання приміщень на певний проміжок часу;
    - перегляд переліку заброньованих приміщень.

    9. Контроль строків оплат:
    - ведення оплат, що надійшли за оренду та послуги;
    - перегляд історії оплат за проміжок часу;
    - перегляд переліку стану оплат по орендарях, приміщеннях за вказаний проміжок часу;

    10. Формування та друк комплектів документів:
    - договорів;
    - додаткових угод;
    - актів;
    - рахунків;
    - податкових накладних;
    - реєстрів договорів оренди;
    - довідок про планові суми орендної плати;
    - звітів про заборгованість;
    - звітів про переплату;
    - розрахунків пені;
    - довідок щодо комунальних послуг;
    - звітів про розрахунки;
    - описів стану основних фондів.

    11. Доступ до функцій в залежності від прав користувачів:
    - авторизований вхід до системи;
    - можливість встановлення користувачам різних прав доступу до функцій та інформації системи.

    12. Ведення нормативно довідникової інформації:
    - довідник індексів інфляції;
    - довідник облікових ставок;
    - класифікатор тарифів;
    - класифікатор показників;
    - класифікатор прав користувачів.

    Розробка програмного забезпечення
    КМП "Інформпроект"
    infpro.ua
    Востаннє редагував POURRI: 01.05.2013 о 23:02

Bookmarks

Bookmarks

Ваші права у розділі

  • Ви НЕ можете створювати нові теми
  • Ви НЕ можете відповідати у темах
  • Ви НЕ можете прикріплювати вкладення
  • Ви не можете редагувати свої повідомлення
  •  
  Головна | Афіша | Новини | Куди піти | Про місто | Фото | Довідник | Оголошення
Контакти : Угода з користивачем : Політика конфіденційності : Додати інформацію
Главная страница сайта  
copyright © gorod.dp.ua.
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.
Про проєкт :: Реклама на сайті