Департамент транспорту і зв'язку міської ради
Основні напрямки діяльності:
1. Координація та контроль, у межах своєї компетенції, роботи суб’єктів господарювання, незалежно від форм власності, виконавчих органів районних у м. Дніпропетровську рад в галузі транспорту, транспортної інфраструктури, зв’язку та інформаційних технологій, впровадження заходів для реалізації державної політики на міському рівні.
2. Здійснення заходів щодо реалізації єдиної державної, територіальної, економічної, тарифної, кадрової та соціальної політики у сферах транспорту, зв’язку та інформатизації.
3. Розробка та реалізація окремих розділів Програми соціально-економічного та культурного розвитку міста, відповідних галузевих програм.
4. Проведення моніторингу якості послуг населенню, що надають підприємства, установи та організації транспорту та зв’язку, незалежно від форм власності.
5. Розробка та надання пропозицій до виконавчих органів міської ради щодо підготовки проектів програм розвитку електротранспорту, транспортної інфраструктури, будівництва метрополітену.
6. Координація роботи підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності, які на договірних засадах беруть участь у будівництві метрополітену.
7. Формування, реалізація та контроль комплексної програми інформатизації м. Дніпропетровська.
8. Розробка та надання для затвердження виконкому міської ради мережі маршрутів пасажирських перевезень. Визначення режиму роботи, погодження тарифів, ведення переліку соціально значущих маршрутів міського пасажирського транспорту.
9. Розробка проектів організаційних, розпорядчих і нормативних документів виконавчого органу Дніпропетровської міської ради з питань, що належать до його компетенції.
10. Створення рівних умов на території міста для усіх суб’єктів господарювання, що здійснюють свою діяльність у сфері транспорту, зв’язку та інформатизації. Обмеження монополізму та розвиток конкуренції.
11. Формування мережі міських маршрутів загального користування і здійснення контролю за виконанням транспортного законодавства в межах повноважень, передбачених чинними нормативно-правовими актами. Погодження умов та маршрутів руху по місту Дніпропетровську транспортних засобів у приміському та міжміському сполученні.
12. Визначення умов та організація проведення конкурсів на отримання прав на перевезення пасажирів на міських маршрутах автобусами загального користування.
13. Контроль спроможності транспортних підприємств, телекомунікаційних мереж загального користування, телерадіомовлення, поштового зв’язку до функціонування в умовах надзвичайних ситуацій та надзвичайного стану.
14. Розробка проектів рішень виконкому міської ради з питань розвитку, проектування, будівництва та експлуатації телекомунікаційних мереж загального користування, телерадіомовлення та поштового зв’язку.
15. Погодження проектів рішень з питань землекористування, пов’язаних з використанням земель транспорту і зв’язку.
16. Створення та впровадження автоматизованої системи диспетчеризації та управління рухом транспорту загального користування на вулицях міста.
17. Забезпечення своєчасного якісного розгляду скарг і звернень громадян міста з питань якості послуг та поліпшення роботи підприємств транспорту і зв’язку.
Предлагаю всем неравнодушным к проблеме пассажирских перевозок подписаться под коллективным предложением.
З А К О Н У К Р А Ї Н И
Про звернення громадян
Цей Закон регулює питання практичної реалізації громадянами
України наданого їм Конституцією України ( 254к/96-ВР ) права
вносити в органи державної влади, об'єднання громадян відповідно
до їх статуту пропозиції про поліпшення їх діяльності, викривати
недоліки в роботі, оскаржувати дії посадових осіб, державних і
громадських органів. Закон забезпечує громадянам України
можливості для участі в управлінні державними і громадськими
справами, для впливу на поліпшення роботи органів державної влади
і місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій
незалежно від форм власності, для відстоювання своїх прав і
законних інтересів та відновлення їх у разі порушення.
Стаття 1. Звернення громадян
Громадяни України мають право звернутися до органів державної
влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств,
установ, організацій незалежно від форм власності, засобів
масової інформації, посадових осіб відповідно до їх
функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та
пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або
клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних,
політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про
їх порушення.
Стаття 5. Вимоги до звернення
Звернення адресуються органам державної влади і місцевого
самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно
від форм власності, об'єднанням громадян або посадовим особам, до
повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові,
місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання,
зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Звернення може бути усним (викладеним громадянином і
записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим,
надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного
органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці
повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.
Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне),
так і групою осіб (колективне).
"Начальнику отдела пассажирских перевозок
департамента транспорта и связи
городского совета г. Днепропетровск
жителей города г. Днепропетровск
Коллективное предложение.
В час пик граждане, пользующиеся пассажирским транспортом и проживающие в районах города, где все маршрутки являются проходящими, не могут уехать вовремя на работу, так как сидячих мест просто нет. Если получится влезть в заполненную маршрутку, приходится ехать стоя, а учитывая вместимость самого распространенного варианта микроавтобуса - Мерседес Спринтер, стоячих там помещается всего 12-16 человек, даже стоя ехать трудно. Очень часто стоящие пассажиры не желают проходить вглубь салона, чем создают препятствия для желающих войти на следующих остановках. С другой стороны, стоящие в проходе люди давят на честно отстоявших очередь в тупике маршрутного такси сидящих пассажиров.
Это создаёт сильный дискомфорт и возмущения среди пользователей этого вида пассажирского транспорта.
На основании статьи 40 Конституции Украины:
“Усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'я зані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк”,
на основании списка целей работы департамента транспорта и связи г. Днепропетровск,
Предлагаем:
1. Внести на рассмотрение городским советом г. Днепропетровска внесение изменений в требования к перевозчикам, а именно- убрать сидячие места в используемых микроавтобусах, т.к. они не позволяют всем желающим попасть в салон и уехать вовремя. Места для инвалидов и больных, беременных женщин оставить без изменения.
Это позволит:
- существенно повысить вместимость маршрутного такси.
- ускорить загрузку\выгрузку микроавтобуса
- сократить время простоя микроавтобуса на проезжей части
2. Как следствие из п.1, предлагаю понизить установленную стоимость проезда в таких маршрутных такси, т.к. увеличится вместимость на один квадратный метр площади салона и соответственно прибыль от одной перевозки.
3. Понизить стоимость проезда для тех пассажиров, чей рост выше, чем высота потолка в транспортном средстве, так как человек испытывает неудобства и дискомфорт, чего нет у пассажиров обычного роста. То же происходит с пассажирами низкого роста, когда они не могут дотянуться до поручней.
На основании того, что плата за проезд для всех одинакова, у жителей города живущих в разных районах города и имеющих рост отличный от среднего возникают предпосылки к ощущению, что нарушаются их конституционные права, а именно:
Конституция Украины, ст.21 “Все люди свободны и равны в своем достоинстве и правах. Права и свободы человека неотчуждаемы и нерушимы.”
Просим рассмотреть наши предложения и в срочном порядке внести изменения в нормативные акты, регулирующие затронутые темы. Ответ просим предоставить письменно по адресу … . . . . . . . . . . . в установленный законом срок.
Список подписавшихся и набор из 20 фотографий типовой маршрутки в час пик прилагаются."
Bookmarks