Gorod.dp.ua » Міські форуми / Городские форумы
Сторінка 1 з 2 12 ОстанняОстання
Всього знайдено 40, показано з 1 по 20.

Тема: Открытое письмо от жителя города Днепропетровска в ГАИ Днепропетровской области.

  1. #1
    Аватар для bazar76
    Реєстрація
    03 лютий 2011
    Дописів
    2 749

    Типово Открытое письмо от жителя города Днепропетровска в ГАИ Днепропетровской области.

    Роками, десятиліттями говорять і пишуть про те, що Дніпропетровськ в буквальному сенсі задихається без об'їзної дороги. Наш місто - ледь не останній у Європі "мільйонник", де транзитний транспорт не мине мегаполіс стороною. Щодня тисячі і тисячі автомобілів (у тому числі - і великовагових фур) борознять міські вулиці і проспекти. Ситуація погіршується невдалою організацією дорожнього руху на дорогах міста. Тому хотілася щоб Державтоінспекція звернула увагу на наступні пропозиції щодо покращення руху транспорту на трасі Знам’янка – Луганськ – Ізварине, що проходить через наше місто, а саме зробити мінімальним час перебування вантажного транспорту в місті, дати йому перевагу у русі, що зменшить навантаження на дороги та екологію.

    1. Пропускна спроможність пр. Петровського набагато ускладнюється встановленими практично по всьому проспекту знаків 3.21 з табличкою 7.9, які забороняють рух по лівій смузі. Якщо на першій смузі зупиняється автобус, проїхати без порушення практично не можливо. Крім цього виникає питання: як повернути ліворуч або розвернутися на перехресті? Останнім часом там постійно чергують екіпажі ДАІ, тому водії шикуються в один ряд, утворюються довжелезні тягнучки. Встановленням вказаних знаків колись хотіли убезпечити пішоходів, які чекають трамвая, але ж посадкові майданчики там давно не малюють, крім того вони не займають цілу смугу руху. Згідно Правил при відсутності посадкових майданчиків пішоходи повинні чекати трамвай на тротуарі й виходити на проїзну частину коли зупиниться трамвай. Тому логічніше на даний час демонтувати ці знаки, а за наявності посадкових майданчиків в районі 6 Дитячої лікарні встановити знаки 1.5.3. «Звуження дороги».

    2. На перехрещенні пр. Петровського з вул. Гомельською встановлено знак 2.4. «Кінець головної дороги» та 2.2. «Проїзд без зупинки заборонено». Виникає питання: тоді що Гомельська головна, де і асфальтового покриття давно вже немає? Але ж знову тоді невідомо у якому напрямку повертає головна дорога, так як таблички 7.8 немає, а на Гомельській зовсім немає ніякого знаку пріоритету. Це створює непорозуміння у водіїв, та небезпечні ситуації. Тому доцільно знак 2.2 перемістити на Гомельську, надавши пріоритет транспорту по пр. Петровського.

    3. Аналогічна ситуація на перехресті пр. Петровського – вул. Орловська – вул. Бабушкіна. Там також встановлено знак 2.2, який примушує зупинятися великі фури, щоб дати дорогу транспорту, який дуже рідко рухається по вул. Орловській. Тим більш що щось побачити в цьому місці їм не завжди вдається. Тому вантажівки та автобуси змушені повертати ліворуч з правого ряду, або навіть звернувши частково праворуч на вул. Орловську. Якщо в цей час ще й якийсь місцевий транспортний засіб перетинає перехрестя по вул. Орловській вгору, створюється аварійна ситуація. Чому місцевий? тому що інші навіть не збагнуть, що Орловська може бути тут головною, тим більш, що знак «Головна дорога» з боку пр. Калініна немає. З метою, поліпшення ситуації на цьому перехресті доцільно зробити пр. Петровського «Головною дорогою», встановленням відповідних знаків пріоритету з табличками, відповідно конфігурації перехрестя. Також встановити знаки «Напрямок руху по полосам», щоб дозволити поворот в два ряди по пр. Петровського, якими заборонити поворот ліворуч на вул. Бабушкіна та рух прямо на вул. Орловську. Це суттєво розвантажить перехрестя. Крім цього встановити знаки, що вказують напрямки на Київ, Кривий Ріг, Запоріжжя та Харків, Донецьк, Полтаву.

    4. На пр. Калініна перед виїздом з трамвайного депо встановлено знак 2.2. який також змушує зайвий раз зупинятися транзитні вантажівки. Тим більш, що згідно ПДР трамвай, що виїжджає з депо повинен дати дорогу, а знак 2.2. згідно ПДР та ДСТУ 4100-2002 може встановлюватися тільки на перехрестях та на залізничних переїздах, що не охороняються та необладнаних світлофорною сигналізацією. Тобто тут він встановлений з порушенням.

    5. Перехрестя Гвардійська - Леніногорськая. Якщо рухатися в бік вул. Деземівської головна має закруглення вправо, а на табличці якийсь зигзаг і той вліво.

    6. Перехрестя пр. Свободи – Гвардійська - Курочкіна. З двох боків перехрестя відсутні знаки пріоритету. По Курочкіна - «Дати дорогу», по пр. Свободи - «Головна дорога» з відповідними табличками. Крім цього відсутні знаки, що вказують напрямки на Київ, Кривий Ріг. Неодноразово доводилося спостерігати, як гості нашого міста, у тому числі іноземні (часто з російськими, молдовськими номерами, іншими, навіть декілька разів німецькими), замість того щоб повернути на Гвардійську опиняються на ж/м. Комунар. Важче всього було пояснити ситуацію німцям, а ще дуже соромно за державу та наше місто.

    7. На перехресті пр. Свободи та Кайдацького шляху, якщо рухатися з мосту, вже давно відсутній знак «Дати дорогу», хоч з обох боків проспекту знаки «Головна дорога» на своїх місцях. Правда проспектом цю дорогу назвати важко, так як далі повороту на Кайдацький шлях, покриття відсутнє й мало хто наважується туди їхати. Тому доцільно змінити напрямок головної дороги з Кайдацького шляху праворуч на пр. Свободи.

    8. Також по можливості бажано використовувати світлофор на перехресті пр. Петровського та вул. Алтайської в режимі жовтого миготливого. Як фура рушає з місця після зупинки на червоне світло, про екологію та збереження дорожнього полотна й розмовляти годі, не кажучи про трансмісію автомобіля.

    9. Суттєво зменшило б затори, якщо дозволити поворот ліворуч у два ряди з вул. Павлова на Набережну.

    Тому, поки немає об'їзної, потрібно ці фактори врахувати і зробити так, щоб транзит по можливості проходив по головній і поменше зупинявся, псуючи асфальт і повітря.

    У відповідності до ст. 13 Закону України "Про дорожній рух" об'єднання громадян і громадяни мають сприяти державним органам у здійсненні заходів щодо безпеки дорожнього руху. Міністерства, інші центральні органи державної виконавчої влади та об'єднання зобов'язані враховувати пропозиції об'єднань громадян і громадян з питань безпеки дорожнього руху.
    Згідно зі ст. 52 цього ж Закону Державтоінспекція здійснює контроль у сфері безпеки дорожнього руху.
    На підставі Закону України "Про звернення громадян" та з метою створення безпечних і комфортних умов для учасників руху, -

    ПРОШУ:

    1. Вжити необхідних заходів щодо перевірки та приведення у відповідність стандартам вказаних засобів регулювання дорожнього руху та врахувати пропозиції по вдосконаленню організації дорожнього руху.



    Источник: ЗОВ
    Востаннє редагував bazar76: 13.05.2011 о 17:36
    "ЗОВ закона" - Ударим законом по бездорожью и разгильдяйству.

  2. #2
    Аватар для Keeper ZIGABEN
    Реєстрація
    10 вересень 2007
    Дописів
    9 583

    Типово

    нет такого слова "корка" в украинском применительно к автотранспорту, это калька с русского языка. Правильно будет "тягнучка".

    9. Суттєво зменшило б затори, якщо дозволити поворот ліворуч у два ряди з вул. Павлова на Набережну.
    сейчас с правой полосы многие быстро уходят вправо по вечнозелёной стрелке. Если разрешить поворот налево в два ряда -- то поворачивающие направо будут ждать пока загорится зелёный для поворачивающих налево.
    пробяка будет по самое
    Best Regards / mit freundlichen Grüßen

  3. #3
    Аватар для bazar76
    Реєстрація
    03 лютий 2011
    Дописів
    2 749

    Типово

    Цитата Допис від Keeper ZIGABEN Переглянути допис
    Правильно будет "тягнучка"
    Отредактировано!

    Остальное оставлю без изменений, всётаки этот текст не моего авторства, поэтому править не буду.
    "ЗОВ закона" - Ударим законом по бездорожью и разгильдяйству.

  4. #4
    Аватар для iva_n
    Реєстрація
    26 липень 2007
    Дописів
    3 327

    Типово

    Много весьма спорных моментов: в частности по пункту 2 (там знак, чтоб пропускали трамвай) и 3 (без знака на Бабушкина и Орловскую не повернеш), но в принципе "стопы", можно заменить на "уступи дорогу".

  5. #5
    Аватар для Хазяїн
    Реєстрація
    12 березень 2011
    Дописів
    659

    Типово

    Цитата Допис від Keeper ZIGABEN Переглянути допис

    сейчас с правой полосы многие быстро уходят вправо по вечнозелёной стрелке. Если разрешить поворот налево в два ряда -- то поворачивающие направо будут ждать пока загорится зелёный для поворачивающих налево.
    пробяка будет по самое
    Направо поворачивает мало транспорта, и в основном легковые автомобили, а налево весь основной поток с трассы. Но конечно идеальный вариант - расширить проезжую часть на Павлова перед перекрестком.

  6. #6
    Аватар для Хазяїн
    Реєстрація
    12 березень 2011
    Дописів
    659

    Типово

    Цитата Допис від iva_n Переглянути допис
    по пункту 2 (там знак, чтоб пропускали трамвай)
    Знаки приоритета устанавливают порядок проезда перекрестка и действуют на все транспортные средства, и не важно трамвай это или велосипед. А на этом перекрестке некоторые водители и пропускают только трамвай, хотя нужно пропускать даже телегу, поворачивающую, с пересекаемой, так как если у перед вами "СТОП" то вы на второстепенной и пересекаете главную.

  7. #7
    Аватар для Хазяїн
    Реєстрація
    12 березень 2011
    Дописів
    659

    Типово

    Цитата Допис від iva_n Переглянути допис
    по пункту 3 (без знака на Бабушкина и Орловскую не повернеш), но в принципе "стопы", можно заменить на "уступи дорогу".
    Потому и предлагается запретить здесь поворот на Бабушкина и движение прямо по Орловской, хотя можно и не запрещать. Но вопрос не в том, чтобы легковушке удобно было проскочить на Орловскую, на нее можно повернуть выше - на Нестерова, а дать возможность нормально двигаться транзитному транспорту, в частности грузовикам и автобусам, которые, не видя транспорт справа по Орловской, должны ему уступить дорогу, еще уступить транспорту слева, а также встречному транспорту с ул. Бабушкина. Они просто останавливаются посреди перекрестка, особенно проезжающие город впервые, не поняв где же главная (неужели эта узенькая улочка справа). А некоторые хамы едущие на Орловскую, сигналят фуре, а ему куда деваться. Он не может по другому повернуть. Да и вообще, какая дорога по логике и стандартам должна быть главной: международная трасса Е-50 или ул. Орловская? Я считаю что Е-50.
    Востаннє редагував Хазяїн: 13.05.2011 о 19:36

  8. #8
    Аватар для iva_n
    Реєстрація
    26 липень 2007
    Дописів
    3 327

    Типово

    Цитата Допис від Хазяїн Переглянути допис
    Знаки приоритета устанавливают порядок проезда перекрестка и действуют на все транспортные средства, и не важно трамвай это или велосипед. А на этом перекрестке некоторые водители и пропускают только трамвай, хотя нужно пропускать даже телегу, поворачивающую, с пересекаемой, так как если у перед вами "СТОП" то вы на второстепенной и пересекаете главную.
    я что против , что надо пропускать всех?
    Я говорю о том, что если убрать знак не оставив даже "уступи дорогу", то с таким потоком по Петровского, трамвай фиг повернет нормально, а с нашими водителями там будет куча ДТП (будут лезть под трамвай, ибо они на главной)
    Востаннє редагував iva_n: 13.05.2011 о 22:03

  9. #9
    Аватар для iva_n
    Реєстрація
    26 липень 2007
    Дописів
    3 327

    Типово

    Цитата Допис від Хазяїн Переглянути допис
    Потому и предлагается запретить здесь поворот на Бабушкина
    Вы в своем уме? там трамвай поворачивает....
    Цитата Допис від Хазяїн Переглянути допис
    Но вопрос не в том, чтобы легковушке удобно было проскочить на Орловскую, на нее можно повернуть выше - на Нестерова
    Вы как нибуть попробуйте это сделать, не говоря о том, что по Орловской подымаются не только легковушки, но и фуры.
    Цитата Допис від Хазяїн Переглянути допис
    дать возможность нормально двигаться транзитному транспорту, в частности грузовикам и автобусам, которые, не видя транспорт справа по Орловской, должны ему уступить дорогу, еще уступить транспорту слева, а также встречному транспорту с ул. Бабушкина.
    Для этого надо строить объездную, а не перекрывать транспортные потоки, в угоду одним и ущерб другим (всем надо ехать).
    Цитата Допис від Хазяїн Переглянути допис
    Они просто останавливаются посреди перекрестка, особенно проезжающие город впервые, не поняв где же главная (неужели эта узенькая улочка справа). А некоторые хамы едущие на Орловскую, сигналят фуре, а ему куда деваться. Он не может по другому повернуть. Да и вообще, какая дорога по логике и стандартам должна быть главной: международная трасса Е-50 или ул. Орловская? Я считаю что Е-50
    ну да ота маленькая улочка главная, а в чем проблема? Или какие-то комплексы: "Я еду на большой машине по большой дороге, значит я главный" Перекрестки организовывают для того, чтобы обеспечить проезд ВСЕМ без ДТП, а не для того чтобы показать кто-тут главный.
    -----------------
    ИМХО в письме ситуация рассмотрена однобоко, без учета интересов всех участников движения, а по сему письмо обречено на провал.

  10. #10
    Аватар для bazar76
    Реєстрація
    03 лютий 2011
    Дописів
    2 749

    Типово

    Цитата Допис від iva_n Переглянути допис
    ИМХО в письме ситуация рассмотрена однобоко, без учета интересов всех участников движения, а по сему письмо обречено на провал.
    Это письмо может быть доработано, можете внести свои поправки и предложения.
    "ЗОВ закона" - Ударим законом по бездорожью и разгильдяйству.

  11. #11
    Аватар для iva_n
    Реєстрація
    26 липень 2007
    Дописів
    3 327

    Типово

    Цитата Допис від bazar76 Переглянути допис
    Это письмо может быть доработано, можете внести свои поправки и предложения.
    Мои предложения:
    1. требовать не отмены знаков "стоп" в пунктах 2 и 3, а замены их на "уступи дорогу", это не изменит концепции перекрестков, но увеличит скорость потока, убрав бессмысленные остановки (не так там часто ездят трамваи).
    2. забыть о запрете поворота на Бабушкина и Орловскою - это абсурд (там трамвай поворачивает)
    3. Пункт 8 про Алтайскую, тоже убрать, там нет аргументации.
    4. По пункту 9 про Павлова уже писали
    5. В пункте 7 про Кайдацкий мост, забыли про движение трамвая

  12. #12
    Аватар для Хазяїн
    Реєстрація
    12 березень 2011
    Дописів
    659

    Типово

    Цитата Допис від iva_n Переглянути допис
    Вы в своем уме? там трамвай поворачивает....
    обречено на провал.
    Трамвай - маршрутное транспортное средство, и на него не распространяется запрещение поворота. Но поворот можно и не запрещать, хотя его запрет увеличит пропускную способность перекрестка. А если любого из нас посадить за руль грузовика или автобуса, то ни один не сможет на этом перекрестке повернуть по правилам. Учитывайте, что для многих проезжающих там это еще и чужая страна. По этой трассе постоянно проходит транспорт из России, Молдовы, Румынии, Болгарии, Турции и др., однажды видел там даже фуру из Великобритании с правым рулем.
    А суть обращения в том, чтобы транзитный транспорт быстрее проезжал, меньше останавливался, а соответственно не портил асфальт и воздух которым мы дышим потому, что пока мы дождемся объездной, мы задохнемся.

    А примеров тому, что у трамвая стоит знак "Уступи дорогу" по городу множество и все идет нормально. Если фуры там не будут останавливаться, то и поток уменьшится. Трамвай проезжает не чаще чем раз в 20 минут. За это время при трогании с места сотни машин выпускают тысячи кубов газов и тормозят, портят дорогостоящее покрытие.
    Мініатюри долучень Мініатюри долучень Щоб збільшити малюнок, клацніть по ньому
Назва:  Зобр117.jpg
Переглядів: 30
Розмір:  53,6 КБ
ID:	481776  
    Востаннє редагував Хазяїн: 14.05.2011 о 00:28

  13. #13
    Аватар для Хазяїн
    Реєстрація
    12 березень 2011
    Дописів
    659

    Типово

    Цитата Допис від iva_n Переглянути допис
    Мои предложения:

    5. В пункте 7 про Кайдацкий мост, забыли про движение трамвая
    А что с трамваем? Трамваи там ездят во все стороны. И как не сделай главную, все равно трамвай должен уступать.

  14. #14
    Аватар для Фолиант
    Реєстрація
    08 липень 2006
    Звідки Ви
    Киевские мы теперь
    Дописів
    3 885

    Типово

    >>>9. Суттєво зменшило б затори, якщо дозволити поворот ліворуч у два ряди з вул. Павлова на Набережну.

    Ага, спасибо. Чтобы все, кто сейчас спокойно поворачивает на Набережную направо, колбасились в пробке и улучшали экологию. Да и при отсутствии разметки наш народ в два ряда поворачивает просто дивно, часто по принципу "въехал в одном ряду, выехал в другом, "а шо, мне так удобно и пофиг, что подрезал в повороте...".

  15. #15

    Реєстрація
    23 жовтень 2010
    Дописів
    171

    Типово

    Куда идет транспортный поток с Петровского через Калинина и Павлова ? На Донецкое шоссе .И что мешает где-то В районе Александрова спуститься на проспект Калинина и через Дзмо и Курочкина выехать на мост? Праввильная организация и дорога

  16. #16
    Аватар для kot1066
    Реєстрація
    07 листопад 2005
    Звідки Ви
    почти из центра
    Дописів
    12 587

    Типово

    1. Пропускна спроможність пр. Петровського набагато ускладнюється встановленими практично по всьому проспекту знаків 3.21 з табличкою 7.9, які забороняють рух по лівій смузі.
    Неправда!! там нет привязки к полосам.
    2. На перехрещенні пр. Петровського з вул. Гомельською встановлено знак 2.4. «Кінець головної дороги» та 2.2. «Проїзд без зупинки заборонено».
    И правильно висит! при союзе одного непропустившего трамваем впечатало в пятиэтажку на повороте.
    3. Аналогічна ситуація на перехресті пр. Петровського – вул. Орловська – вул. Бабушкіна. Там також встановлено знак 2.2, який примушує зупинятися великі фури, щоб дати дорогу транспорту, який дуже рідко рухається по вул. Орловській.
    можно заменить на уступи дорогу.
    4. На пр. Калініна перед виїздом з трамвайного депо встановлено знак 2.2. який також змушує зайвий раз зупинятися транзитні вантажівки. Тим більш, що згідно ПДР трамвай, що виїжджає з депо повинен дати дорогу,
    Выезд там же где и въезд? трамвай с успехом может двигатся задом с той же скоростью. Так, шо, пусть висит.
    Кстати, стоит привести в порядок ул. Мичурина и не будет необходимости накидывать круг на Ильича/пр. Петровского.

    8. Також по можливості бажано використовувати світлофор на перехресті пр. Петровського та вул. Алтайської в режимі жовтого миготливого.
    Ню-Ню..... пару чел задавят - и по иному запоете...
    Кстати, стоит привести в порядок ул. Мичурина и не будет необходимости накидывать круг на Ильича/пр. Петровского.
    Беда в отсутствии дублирующих улиц. Да и указателей повесить пару-тройку немешало бы.
    ,,,,заряжаемся,,,,

  17. #17
    Аватар для Хазяїн
    Реєстрація
    12 березень 2011
    Дописів
    659

    Типово

    Неправда!! там нет привязки к полосам.
    Там всю жизнь было две полосы, а знак с табличкой запрещает въезд на левую на полосу. Табличка так и называется "Полоса движения." Определяет полосу движения, на которую распространяется действие знака или светофора. Кроме того зачем они там, если там нет посадочных площадок хотя бы обозначенных разметкой. А пешеходы, ждущие трамвай на проезжей части нарушают ПДД. Если нарисуют посадочные площадки, тогда нажно ставить знак "Сужение дороги слева" и можно наказывать за въезд на размеченную площадку. А пока нет площадок нужно наказывать пешеходов. А патрули та стоят постоянно и штрафуют всех. кто едет во второй полосе.
    И правильно висит! при союзе одного непропустившего трамваем впечатало в пятиэтажку на повороте.
    Тогда, где главная и в какую сторону она поворачивает на этом перекрестке?
    можно заменить на уступи дорогу.
    Нужно менять главную, грузовым и автобусам там видимость ограничена и не нарушив, они не могут повернуть налево. Кроме того по всем нормам и логике главной должна быть дорога с большей интенсивностью движения, также и на Гомельской. Ведь с пр. Металлургов на проспект Петровского и с Маяковского на пр. Калинина трамваи выезжают и там нет проблем.
    Выезд там же где и въезд? трамвай с успехом может двигатся задом с той же скоростью. Так, шо, пусть висит.
    Согласно ДСТУ 4100-2002 Этот знак устанавливается в только в двух случаях.
    10.4.3 Знак 2.2 «Проїзд без зупинки заборонено» повинен установлюватись у місцях, де згідно
    з вимогами п.10.4.2. може бути установлено знак 2.1, але не забезпечено видимість транспортних за¬
    собів, які наближаються дорогою, що перетинається.
    Перед перехрестями, на яких головна дорога змінює напрямок, а також перехрестями зі складним плануванням, знак 2.2 повинен установлюватись з табличкою 7.8.
    Знак 2.2 повинен установлюватись у місці, з якого для водія транспортного засобу, що зупинив¬ся, забезпечено видимість транспортних засобів, які рухаються дорогою, що перетинається.
    Знак 2.2 допускається встановлювати перед залізничними переїздами без охорони і перед тими, які не облаштовані світлофорною сигналізацією у тому разі, коли водій, який перебуває від переїзду на розрахунковій відстані видимості дороги, бачить поїзд, що перебуває на відстані не більшій як 50 м від переїзду. Знак 2.2 допускається установлювати також у разі виконання робіт на переїзді. Знак у цьому разі установлюють на відстані 10 м до найближчої рейки.

    На Карла Маркса движение интенсивнее, но знака 2.2 нет и нет проблем. Въезжающий трамвай мы и так пропускаем по ПДД, но зачем лишний раз останавливать 20-30 тонную фуру. Портится асфальт и воздух.
    Кстати, стоит привести в порядок ул. Мичурина и не будет необходимости накидывать круг на Ильича/пр. Петровского.
    Согласен, но для грузового транзита она не подойдет.
    Беда в отсутствии дублирующих улиц. Да и указателей повесить пару-тройку немешало бы.
    Полностью согласен, но пока дорстрой занимается только вредительством. Вот на днях установили указатель, я думал, что я уже в Харькове а не здесь http://maps.yandex.ru/-/CBQVB0mQ. Ни стрелки ни расстояния, тем более Харьков в другую сторону.
    Мініатюри долучень Мініатюри долучень Щоб збільшити малюнок, клацніть по ньому
Назва:  Зобр155.jpg
Переглядів: 31
Розмір:  40,6 КБ
ID:	482081  

  18. #18
    Аватар для Хазяїн
    Реєстрація
    12 березень 2011
    Дописів
    659

    Типово

    Цитата Допис від Фолиант Переглянути допис
    >>>9. Суттєво зменшило б затори, якщо дозволити поворот ліворуч у два ряди з вул. Павлова на Набережну.

    Ага, спасибо. Чтобы все, кто сейчас спокойно поворачивает на Набережную направо, колбасились в пробке и улучшали экологию. Да и при отсутствии разметки наш народ в два ряда поворачивает просто дивно, часто по принципу "въехал в одном ряду, выехал в другом, "а шо, мне так удобно и пофиг, что подрезал в повороте...".
    Цель - увеличить пропускную способность перекрестка. В других городах на многих перекрестках разрешен поворот с двух полос, а въезжать после поворота нужно в свою полосу.

  19. #19
    Аватар для Хазяїн
    Реєстрація
    12 березень 2011
    Дописів
    659

    Типово

    Цитата Допис від alejandro Переглянути допис
    Куда идет транспортный поток с Петровского через Калинина и Павлова ? На Донецкое шоссе .И что мешает где-то В районе Александрова спуститься на проспект Калинина и через Дзмо и Курочкина выехать на мост? Праввильная организация и дорога
    Там сейчас организовано два потока, чтобы разгрузить Павлова и Калинина, Указатель на Донецк стоит возле ДК Ильича http://maps.yandex.ru/-/CBQVBPnG налево через Гвардейскую и пр. Свободы
    В обратном направлении на Кайдакском мосту стоит на Киев прямо http://maps.yandex.ru/-/CBQVBX62 но его развернуло ветром давно вот вид снизу его видно http://maps.yandex.ru/-/CBQVB2j3
    По Александрова транзитные грузовики пускать не реально, узко, там они нормально не повернут и будут создавать неудобства, близко жилые дома, опять же выезд на главную, сложно.

  20. #20
    Аватар для kot1066
    Реєстрація
    07 листопад 2005
    Звідки Ви
    почти из центра
    Дописів
    12 587

    Типово

    ИтаГ - Мичурина отремонтить можно? Можно. поворот НА и С сопоставим по радиусу с поворотом на пр. Петровского.
    Далее надо восстановить Матлахова - Каменская, с выездом на Петровского, вернее, уже на Киевскую. правда, надо базар снести, устроенный на проезжей части.
    Жилых домов не так уж и много по Каменской, по Матлахова, по одной стороне промзона.
    При союзе, этой дорогой, в обход проспекта, многие пользовались. Особенно, когда ремонтировали проспект в 1980гг.
    Заметье, там нет светофоров, трамвайных остановок и большого к-ва пешеходов. И жилых домом гораздо меньше.
    Это при движении с Кайдацкого моста на Кр. Рог.
    Экономия - 4-ре светофора и пара "стопов". Единственное - повесить знак 40 и односторонее движение.
    На обратном пути - С Петровского поворот на Камчатскую, далее на Павлова и набережную.
    ,,,,заряжаемся,,,,

Сторінка 1 з 2 12 ОстанняОстання

Bookmarks

Bookmarks

Ваші права у розділі

  • Ви НЕ можете створювати нові теми
  • Ви НЕ можете відповідати у темах
  • Ви НЕ можете прикріплювати вкладення
  • Ви не можете редагувати свої повідомлення
  •  
  Головна | Афіша | Новини | Куди піти | Про місто | Фото | Довідник | Оголошення
Контакти : Угода з користивачем : Політика конфіденційності : Додати інформацію
Главная страница сайта  
copyright © gorod.dp.ua.
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.
Про проєкт :: Реклама на сайті