Gorod.dp.ua » Міські форуми / Городские форумы
Всього знайдено 3, показано з 1 по 3.

Тема: Теорія і практика вивчення математики в 11класі в 2011-12н.р..

Деревоподібний режим

  1. #1
    Аватар для Nemezzida
    Реєстрація
    07 січень 2007
    Звідки Ви
    Дніпро
    Дописів
    11 042

    Типово Теорія і практика вивчення математики в 11класі в 2011-12н.р..

    Хто знайомився з новою програмою з математики для 11кл.? Ваша думка?
    Приведу кілька тез з цього документу.

    .."Обов’язковим елементом навчання повинно стати індивідуальне завдання з теми. Його варто пропонувати на завершальному етапі вивчення теми для самостійного опрацювання після всіх контролюючих заходів. Мета завдання – охопити матеріал теми в цілому, привернути увагу до головного, дати додаткові приклади і пояснення окремих складних моментів, підкреслити особливості й тонкощі, переконати учнів у можливості розв’язання задач основних типів. Індивідуальні завдання перевіряються, оцінюються вчителем та захищаються учнем.
    Варто планувати виконання індивідуальних завдань, які передбачають ознайомлення як з розвитком математики в історичному аспекті (наприклад, з теми “Скільки існує геометрій?”) так і змістовних (“Перспектива”, “Математика і соціологія”)....."

    ..." Програма передбачає, насамперед, оволодіння загальною математичною культурою, вироблення так званого математичного стилю мислення, тобто вміння класифікувати об’єкти, вміння встановлювати закономірності, виявляти зв’язки між різними явищами, вміння приймати рішення тощо"

    ..."Програма містить перелік вимог до рівня підготовки учнів за кожною темою. Він слугує основою для планування системи тематичного контролю, для діагностичного конструктивного задання цілей вивчення теми у вигляді системи завдань, можливість розв’язання яких надає вивчення теми.
    Програма надає вчителю широкі можливості для використання різних засобів, форм, методів навчання, вибору методичних шляхів і прийомів викладення конкретного матеріалу.
    Навчальні теми, визначені програмою, можуть вивчатися учнями на різних рівнях засвоєння теоретичного матеріалу і формування умінь. За умови мінімальної кількості годин і низького рівня математичної підготовки учнів класу, деякі теми на уроках можуть розглядатися без доведень, на простих і доступних прикладах і не виноситися у повному обсязі для тематичного контролю. Зацікавлені учні можуть детальніше опановувати такі теми самостійно за підручником, на курсах за вибором чи підчас індивідуального навчання в позаурочний час. "

    Алгебра :
    Показникова та логарифмічна функції - 12год
    Похідна та її застосування -14год.
    Інтеграл та його застосування - 10год.
    Елементи теорії ймовірностей та математичної статистики - 10год.
    Резерв часу і повторення - 8год.
    Разом: 54

    Геометрія:
    Вектори і координати -10год.
    Геометричні тіла. Об’єми та площі поверхонь геометричних тіл.-37год
    Резерв часу і повторення- 4год.
    Разом: 51год.
    Востаннє редагував Nemezzida: 04.09.2011 о 12:29

Bookmarks

Bookmarks

Ваші права у розділі

  • Ви НЕ можете створювати нові теми
  • Ви НЕ можете відповідати у темах
  • Ви НЕ можете прикріплювати вкладення
  • Ви не можете редагувати свої повідомлення
  •  
  Головна | Афіша | Новини | Куди піти | Про місто | Фото | Довідник | Оголошення
Контакти : Угода з користивачем : Політика конфіденційності : Додати інформацію
Главная страница сайта  
copyright © gorod.dp.ua.
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.
Про проєкт :: Реклама на сайті