Ситуація.
Раптом ні з того ні з сього телефонний передплачений номер МТС (свіжий, кілька місяців всього) заблокувався із повідомленням оператора "дзвінки неможливі через нелегальний канал зв'язку, який використовує оператор з мережі якого ви телефонуєте"
Тобто оператор мені повідомляє, що він сам використовує нелегальний канал і тому сам себе забанив?
Вхідні дзвінки приймаються, вихідні - зась.
Навіть 111 з тим же ж результатом.
Чат-підтримка лише прийняла заявку.
Погуглив - досить поширений глюк від МТС, який вони глюком не визнають, беруть заявку в роботу, навіть повідомляють номер заявки. Тільки на виконання йде від кількох днів до двох тижнів. Або взагалі безрезультатно.
А працювати і дзвонити потрібно вже зараз.
Гугл говорить, що результат мають ті, у кого є "своя волохата лапа" у МТС
Шукаю таку лапу. Вірю і знаю, що тут такі є.
(Міняти номер не пропонуйте, бо цей вже засвічений перед клієнтами)
Bookmarks