Комент:«Укравтодор» заплатить 2,6 мільйона гривень за наукове дослідження «впливу якості виконання робіт на довговічність та надійність конструкцій дорожніх одягів». Хоча тезу «нормальні дороги треба робити якісно» доводити не треба, а тим більше не платити за це дурні гроші.Знаєте як буде звучати в науковому дискурсі відоме «на фіга попу гармонь?». А ось так: «Слабко виражена актуальність застосування клавішних інструментів у середовищі осіб з духовним званням».А «баба з возу – кобилі легше» перекладається як «оптимізація динаміки роботи тяглового засобу пересування, пов’язана з усуненням початкової деструктивної транспортної одиниці».Пропонуємо вашій увазі підбірку наукових робіт, які «Укравтодор» замовив в 2012 році. Ми переклали на нормальну мову лише частину з 94 наукових проектів, вартість яких шляховики оцінили у 24,19 млн грн. (весь перелік для самостійного задоволення тут). В окремих випадках мала значення не лише назва наукової роботи, а й її ціна, і строки виконання.
Список тут:
http://nashigroshi.org/2013/02/22/hi...n-ukravtodora/
«Наші Гроші»
У меня один знакомый (солидного возраста) работает в системе дорожного строительства. Он рассказывал, что еще в последние годы Союза побывал в тогдашней Чехословакии. Обалдел от тамошних дорог. И решил разведать, как же они их строят. Всеми правдами и неправдами узнавал и выяснил: дороги там строили по технологии, закупленной .... в СССР! Просто они ничего не пи...т!
Bookmarks