
Допис від
Ґонта
Тут ось в чому прикрий нюанс.
Ось наприклад, Ви, як виробник товарів з дерева, спокійно можете поділитися своїм досвідом і знаннями, бо заробляєте іншим - виробництвом товару.
Маркетологи заробляють тим, що продають свої знання та досвід. І роздавати їх направо-наліво не можуть.
Звісно, як Ви можете іноді дарувати свої вироби "запростотак" для підвищення лояльності до себе, так і дослідники можуть ділитися досвідом "запростотак". Але на відміну від торговців матеріальними благами, які можуть подарувати окремий виріб, торговці знаннями повинні знати що саме Вас цікавить тут і зараз, щоб прийняти правильне рішення - а що ж корисного в даній ситуації вони можуть собі дозволити Вам подарувати.
Якщо всю кількість моїх слів, написаних перед цим, стиснути у коротку фразу, то вийде: питайте, і буде відповідь
Bookmarks