Gorod.dp.ua » Міські форуми / Городские форумы
Сторінка 1 з 2 12 ОстанняОстання
Всього знайдено 22, показано з 1 по 20.

Тема: На Львівщині до Євро-2012 заклали нову дорогу Львів – Краковець

  1. #1

    Реєстрація
    24 червень 2009
    Дописів
    1 668

    Типово На Львівщині до Євро-2012 заклали нову дорогу Львів – Краковець

    На Львівщині до Євро-2012 заклали нову дорогу Львів – Краковець

    28 жовтня у с. Гряда Жовківського району Львівщини урочисто заклали нову автомобільну дорогу Львів – Краковець.

    Капсулу з посланням для нащадків заклали віце-прем’єр-міністр України Борис Колесніков, віце-прем’єр-міністр, міністр економіки Польщі Вальдемар Павляк. Також участь в урочистостях взяли голова Львівської ОДА Василь Горбаль, міський голова Львова Андрій Садовий, воєвода підкарпатський Мирослав Карапита, в.о.начальника Державної служби автомобільних доріг у Львівській област,і голова Облавтодору на Львівщині Петро Шпитак, Генконсул Польщі у Львові Гжегож Опалінскі.

    У капсулі, яку заклали віце-прем’єри України і Польщі, зазначено, що дорога Львів –Краковець має велике значення, адже розкриває нові шляхи економічного розвитку, міжнародної співпраці та розвитку добросусідських відносин для України.

    Також послання до нащадків містить цитату президента Януковича про те, що інтеграція України в ЄС – це шлях у майбутнє.

    Під час церемонії Борис Колесніков зазначив, що йдеться про будівництво 84 км дороги Львів – Краковець, і це невелика ділянка за європейськими мірками. "Але вона дуже важлива, адже це фактично завершення моста між сходом і Заходом", – сказав Колесніков. Він зауважив, що після завершення цієї дороги і реконструкції дороги Рівне – Львів з Берліна через Дрезден, Вроцлав і Львів можна буде добратися до Києва за півдоби. "Це дуже відповідальна ділянка роботи і можливість продемонструвати наші зусилля з євроінтеграції у прямому значенні цього слова", – наголосив він.

    Своєю чергою віце-прем’єр-міністр, міністр економіки Польщі Вальдемар Павляк наголосив, що реалізація цього проекту збільшить комунікацію між Польщею та Україною.

    Своєю чергою гендиректор компанії "Дорожнє будівництво "Альтком", яка будуватиме дорогу, Андрій Антощук наголосив, що докладе усіх зусиль для якісного та вчасного завершення будівництва дороги. Він зазначив, що роботи будуть проходити із застосуванням нових технологій. "Це унікальна дорога, оскільки вона не проходить через жоден населений пункт, що дасть можливість підвищити швидкість і безпеку руху на ній", – наголосив Антощук.

    Він висловив сподівання, що закладання нових доріг стане на Львівщині традицією.

    За інформацією прес-служби Львівської ОДА, за державною програмою підготовки до Євро-2012, на будівництво і реконструкцію доріг Львівщини до 2012 року передбачено 4,1 млрд грн, з них 3,4 млрд грн – на дорогу Львів – Краковець. Рішення уряду про будівництво цієї дороги на умовах концесії було прийнято 2003 року, однак концесіонер та інвестор не змогли забезпечити необхідних коштів (вартість проекту у цінах 2002 року становила 1.6 млрд грн). Відтак Кабмін прийняв рішення будувати дорогу за державні гроші. Заплановано, що довжина дороги – 84,4 км, вона матиме вищу категорію якості, відповідно до єврейських стандартів. Траса розрахована на швидкість руху – 120-130 км на годину.

    Нагадаємо, компанія "Альтком" будує стадіон та аеропорт у Львові.



    http://www.zaxid.net/newsua/2010/10/28/131642/
    Очень хорошая новость

  2. #2
    Аватар для Саша67
    Реєстрація
    24 квітень 2005
    Звідки Ви
    Дніпро
    Дописів
    9 531

    Типово

    Стадионы-то построили уже в Польше?

  3. #3
    Почетный форумчанин Аватар для Vedma
    Реєстрація
    13 жовтень 2004
    Звідки Ви
    Дніпро
    Дописів
    106 639

    Типово

    А компания «Альтком»....донецкая
    Бо плач не дав нікому ще свободи,
    А хто борець - той здобуває світ

  4. #4
    Rola
    Guest

    Типово

    доречі, на Стрійській побудовано ( а думала, що залишаться у фундаменті) ТРЦ Кинг Кросс Леополис .

  5. #5

    Реєстрація
    02 березень 2006
    Звідки Ви
    Днепр
    Дописів
    31 472

    Типово

    Цитата Допис від <Polska> Переглянути допис
    Очень хорошая новость
    я-ну-ко-вич!

  6. #6

    Типово

    Справедливости ради следует сказать, что дорога там существует. Т.наз. "бетонка". Не знаю, как сейчас, но во время оно, когда я периодически постреливал на Яворовском полигоне, она содержалась практически идеально для быстрой переброски войск к западной границе. Развязку возле Львова от Брюховичей (это почти сразу за границей полигона) до той самой Гряды начали строить ещё в начале 1980-х (чтобы замкнуть кольцо). Насыпь по пойме речушки там давным давно насыпана - только подрихтовать. Так что сейчас делают то, что нужно было сделать ещё лет 30 тому назад.

  7. #7

    Реєстрація
    24 червень 2009
    Дописів
    1 668

    Типово

    Цитата Допис від Саша67 Переглянути допис
    Стадионы-то построили уже в Польше?
    Warszawa (Варшава)





    stadionnarodowy org pl
    skyscrapercity com





    Wrocław (Вроцлав)





    2012 wroc pl
    e2012 eu




    Gdańsk (Гданьск)






    picasaweb google pl/stadiongdanski
    bieg2012 pl




    Poznań (Познань)






    budowa maroonpoint com
    aerofoto-kaczmarczyk com

  8. #8

    Типово таки да!!!

    Заплановано, що довжина дороги – 84,4 км, вона матиме вищу категорію якості, відповідно до єврейських стандартів.
    таки да!!!

  9. #9
    Rola
    Guest

    Типово

    якісь груди бетону. у нас наближено до природи:


  10. #10

    Типово

    Польска, а есть документ на стадионы от раввина?

  11. #11
    Аватар для rainman
    Реєстрація
    14 січень 2008
    Дописів
    744

    Типово

    Сколько денег на ветер выкинули! Нам такой футбол не нужен! (С)

  12. #12

    Типово

    Кстати, обратите внимание: на украинском стадионе пасутся вполне кошерные еврейские свиньи гуси.

  13. #13

    Реєстрація
    24 червень 2009
    Дописів
    1 668

    Типово

    До Євро-2012 нову дорогу Львів-Краковець не будуватимуть?

    Будівництво дороги Львів-Краковець, яку планували збудувати до Євро-2012, відкладається на невизначений термін, ймовірно до проведення Олімпіади у 2022 році. Про це ZAXID.NET повідомило джерело у Кабміні.

    Щодо будівництва нової дороги Львів-Краковець , капсулу під яку минулого року заклав екс-голова ЛОДА Василь Горбаль та віце-прем’єр України Борис Колесніков, заступник голови Львівської ОДА з підготовки до Євро-2012 Володимир Губицький у коментарі ZAXID.NET зазначив: «Оскільки ситуація наразі не визначена, ми про неї не говоримо. Я говорю тільки про те, що вже визначено, - ремонт існуючих доріг. Буде повністю виконано ремонт цих трьох доріг. Щодо концесійної дороги, це питання не вирішене. Я не кажу, що вона не буде будуватися і не кажу, що буде. Це на розгляді в Кабінеті міністрів. Питання існуючих доріг натомість вирішене».

    На запитання ZAXID.NET , чому ця дорога під питанням, він відповів: «Вона не під питанням. Для того, щоб щось збудувати, потрібні кошти. Концесійна дорога – І етап – фактично 1,5 млрд грн. Стоїть питання, куди кошти на сьогодні треба давати. Є існуюча дорога Львів-Краковець, якщо ми її зараз відремонтуємо, по ній нормально можна проїжджати. Якщо держава прийме рішення, – кошти на цю дорогу підуть, зрозуміло, буде будівництво, адже минулого року було закладено камінь. Зараз не хочу це коментувати, бо це питання зараз на розгляді в Кабінеті міністрів».

    Володимир Губицький поінформував ZAXID.NET , що до 2011 року на Львівщині заплановано ремонт доріг Львів-Краковець, Львів-Шегині, Львів–Рава-Руська.

    «Це субвенція з державного бюджету, яка піде на це фінансування. Кошти офіційно не затверджені, вони в Києві на розгляді, але роботи за цими напрямами розпочаті. Йдеться про об’єми робіт повністю від Львова і до згаданих населених пунктів. Оскільки цифри фінансування попередні, вони ще змінюються, але, однозначно, в цьому році ми отримаємо кошти на завершення цих робіт», – сказав Володимир Губицький.

    З його слів, замовником на виконання цих робіт є Служба автомобільних доріг у Львівській області, яка провела роботу із виконавцями робіт і домовилась, що вони проводитимуть наразі ремонти «у борг».

    За словами чиновника, Львів-Рава-Руська та Львів-Краковець ремонтуватиме фірма «Онур», Львів-Шегині – компанія «Будімекс».

    «Наразі підрядники розпочинають роботи за власні кошти, мають гарантію, що цього року фінансування однозначно розпочнеться і кошти будуть виділені», – сказав він.

    Як інформував ZAXID.NET , голова Львівської ОДА Михайло Цимбалюк у коментарі ZAXID.NET інформував, що на дорогу Львів-Краковець, що з’єднує Україну та Польщу і має бути головним автомобільним шляхом під час Євро-2012, область досі не отримала фінансування.

    Відповідаючи на запитання, коли він очікує надходження коштів на роботи на цій дорозі, голова Львівської ОДА зазначив: «Десь упродовж березня».

    14 березня під час брифінгу міський голова Львова Андрій Садовий сказав: «Ми фактично вже готові розпочати виконання робіт, треба тільки мати чітке розуміння держави по фінансуванню. Сьогодні, до речі, також під сумнівом роботи щодо дороги Львів-Краковець. Для нас ця дорога є вдвічі важливою, тому що вона на одну третину буде закривати кільце міста Львова по Шевченківському району».

    Нагадаємо, 28 жовтня 2001 року у с. Гряда Жовківського району Львівщини урочисто заклали нову автомобільну дорогу Львів – Краковець. Капсулу з посланням для нащадків заклали віце-прем’єр-міністр України Борис Колесніков, віце-прем’єр-міністр, міністр економіки Польщі Вальдемар Павляк та інші.

    Під час церемонії Борис Колесніков зазначив, що йдеться про будівництво 84 км дороги Львів – Краковець, і це невелика ділянка за європейськими мірками. "Але вона дуже важлива, адже це фактично завершення моста між Сходом і Заходом", – сказав Колесніков. Він зауважив, що після завершення цієї дороги і реконструкції дороги Рівне – Львів з Берліна через Дрезден, Вроцлав і Львів можна буде добратися до Києва за півдоби. "Це дуже відповідальна ділянка роботи і можливість продемонструвати наші зусилля з євроінтеграції у прямому значенні цього слова", – наголосив він.

    За інформацією прес-служби Львівської ОДА, за державною програмою підготовки до Євро-2012, на будівництво і реконструкцію доріг Львівщини до 2012 року передбачено 4,1 млрд грн, з них 3,4 млрд грн – на дорогу Львів – Краковець. Рішення уряду про будівництво цієї дороги на умовах концесії було прийнято 2003 року, однак концесіонер та інвестор не змогли забезпечити необхідних коштів (вартість проекту у цінах 2002 року становила 1.6 млрд грн). Відтак Кабмін прийняв рішення будувати дорогу за державні гроші. Заплановано, що довжина дороги – 84,4 км, вона матиме вищу категорію якості, відповідно до європейських стандартів. Траса розрахована на швидкість руху – 120-130 км на годину.

    Підрядником визначено компанію «Дорожнє будівництво» Альтком. Нагадаємо, компанія " Альтком" будує стадіон та аеропорт у Львові.
    http://zaxid.net/newsua/2011/3/16/114800/

  14. #14
    Почетный форумчанин
    Тема года 2009, Подпись года 2011
    Аватар для krissa
    Реєстрація
    24 січень 2004
    Дописів
    37 298

    Типово

    ймовірно до проведення Олімпіади у 2022 році.
    это *****ц!
    они уже проводят олимпиаду в 2022

  15. #15

    Реєстрація
    24 червень 2009
    Дописів
    1 668

    Типово

    Цитата Допис від krissa Переглянути допис
    это *****ц!
    они уже проводят олимпиаду в 2022
    Олимпиада будет во Львове?

  16. #16
    Почетный форумчанин
    Тема года 2009, Подпись года 2011
    Аватар для krissa
    Реєстрація
    24 січень 2004
    Дописів
    37 298

    Типово

    в больном воображении наших властьпридержащих, ИМХО

  17. #17

    Реєстрація
    24 червень 2009
    Дописів
    1 668

    Типово

    Цитата Допис від krissa Переглянути допис
    в больном воображении наших властьпридержащих, ИМХО
    Хлеба и зрелищ

  18. #18
    Почетный форумчанин
    Тема года 2009, Подпись года 2011
    Аватар для krissa
    Реєстрація
    24 січень 2004
    Дописів
    37 298

    Типово

    как кто-то очень верно заметил, символы современной власти - пила, рупор и лапша.

  19. #19

    Реєстрація
    24 червень 2009
    Дописів
    1 668

    Типово


    Торік в Україні збудували лише 31 км доріг

    В Україні в 2009 році було побудовано 33 км доріг і капітально відремонтовано 79,4 км. У 2010 році капітальний ремонт не торкнувся жодного кілометра, а побудовано лише 31,7 км.

    Про це ZAXID.NET повідомили у прес-службі Рахункової палати України.

    З 18,9 млрд грн запланованих законами про державний бюджет на 2009 і 2010 роки на розвиток мережі й утримання автомобільних доріг видатків, виділено лише 14,3 млрд грн. З яких 36,8% пішло на утримання доріг, 41,6% - на погашення кредитів і лише 5% на будівництво нових доріг і капремонт.

    За повідомленням Рахункової палати, на початок 2011 року між Укравтодором та різними міжнародними банківськими установами діяло 17 кредитних угод з різними термінами дії. Залишок непогашених кредитів на сьогодні становить 19,8 млрд грн. Таким чином “завдяки” управлінським рішенням попереднього керівництва Укравтодору та Мінфіну на сьогодні коштів вистачає лише на часткове утримання автодоріг та погашення зобов’язань за кредитами. На будівництво, реконструкцію та капремонт доріг залучаються нові кредити.

    Аудитори Рахункової палати відзначають, що балансова вартість вітчизняної мережі автодоріг зменшилась на 7,2%, рівень їх зносу збільшився на 16%, вартість незавершеного будівництва зросла з 30 до 39,2% (7,5 млрд грн) балансової вартості, а протяжність доріг з незавершеним будівництвом – в 1,9 рази.

    Забезпеченість України автодорогами ганебно низька – лише 280,8 км на 1000 кв. км території. Наприклад у Білорусії (337 км на 1000 кв. км), не кажучи про країни Євросоюзу, де в середньому на 1000 кв. км припадає 906 км автомагістралей. На початок 2010 року в Україні протяжність автомобільних доріг загального користування становила 169,5 тис. км. Існуюча на сьогодні їх мережа за категоріями не здатна забезпечити безпеку при високій інтенсивності руху, яка протягом останніх років зросла в середньому на 20%. Автомобільні дороги І категорії становлять лише 1,5% доріг загального користування.

    «Головна причина не в грошах, чи в їхній недостатності, а як їх використано. Необхідно докорінно міняти сам механізм направлення і використання фінансових ресурсів, - відзначив на Колегії Голова Рахункової палати Валентин Симоненко. - Незважаючи на те, що “Укравтодор” для Держбюджету залишається однією з найбільш витратних статей, очевидна тенденція до зниження ефективності в галузі і віддачі від фінансових вкладень в неї. На сьогодні сенс існування “Укравтодору”, як бачимо з матеріалів аудиту – не капітальний ремонт автодоріг і створення нових магістралей, а зведення дебету і кредиту».

    http://zaxid.net/newsua/2011/4/18/211548/

  20. #20
    Аватар для vop
    Реєстрація
    11 січень 2007
    Дописів
    28 619

    Типово

    Цитата Допис від Отецъ Федоръ (МП) Переглянути допис
    таки да!!!
    Там расстояние около 55 км. А смета на 84 Хотя, реально деньги закончились еще до начала строительства.

Сторінка 1 з 2 12 ОстанняОстання

Bookmarks

Bookmarks

Ваші права у розділі

  • Ви НЕ можете створювати нові теми
  • Ви НЕ можете відповідати у темах
  • Ви НЕ можете прикріплювати вкладення
  • Ви не можете редагувати свої повідомлення
  •  
  Головна | Афіша | Новини | Куди піти | Про місто | Фото | Довідник | Оголошення
Контакти : Угода з користивачем : Політика конфіденційності : Додати інформацію
Главная страница сайта  
copyright © gorod.dp.ua.
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.
Про проєкт :: Реклама на сайті