Gorod.dp.ua » Міські форуми / Городские форумы
Всього знайдено 8, показано з 1 по 8.

Тема: как сэкономить на отоплении?

  1. #1
    Аватар для astrad
    Реєстрація
    18 січень 2010
    Дописів
    5 175

    Типово как сэкономить на отоплении?

    Слышал что якобы если в квартире +18, то уже можно не платить за отопление. кто что умного может сказать по этому поводу (правовые нормы, практика, методика)?
    Революцию задумывают романтики, осуществляют фанатики, а пользуются ее плодами подлецы.

  2. #2
    Аватар для astrad
    Реєстрація
    18 січень 2010
    Дописів
    5 175

    Типово

    раз никто не отвечает - то думаю либо не актульно либо никто не знает как это делать. выложу на всякий случай что за сегодня нарыл....
    есть такой закон:
    №1875-IV от 24.06.2004 "Про житлово-комунальні послуги"
    так вот там пишут:
    ст.20
    1. Споживач має право:

    1) одержувати вчасно та відповідної якості житлово-комунальні послуги згідно із законодавством та умовами договору на надання житлово-комунальних послуг;
    5) на зменшення розміру плати за надані послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості в порядку, визначеному договором або законодавством;


    ст 22
    2. Виконавець зобов'язаний:

    1) забезпечувати своєчасність та відповідну якість житлово-комунальних послуг згідно із законодавством та умовами договору......
    так-же там определен порядок действий если вы не согласны.
    Стаття 18. Оформлення претензій споживачів до виконавців

    1. У разі порушення виконавцем умов договору споживач має право викликати його представника для складення та підписання акта-претензії споживача, в якому зазначаються строки, види, показники порушень тощо.

    2. Представник виконавця повинен з'явитися на виклик споживача не пізніше строку, визначеного договором.

    3. Акт-претензія складається споживачем та представником виконавця і скріплюється їхніми підписами. У разі неприбуття представника виконавця в погоджений умовами договору строк або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.

    4. Акт-претензія споживача подається виконавцю, який протягом трьох робочих днів вирішує питання про перерахунок платежів або видає письмово споживачу обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій.

    5. Спори щодо задоволення претензій споживачів вирішуються в суді. Споживач має право на досудове вирішення спору шляхом задоволення пред'явленої претензії.

    6. У разі встановлення за результатами аналізу факту погіршення нормованих показників якості води, витрати споживача, які він здійснив при оплаті вартості проведення аналізу води, підлягають компенсації за рахунок виконавця/виробника.
    есть еще ПОСТАНОВА від 21 липня 2005 р. N 630 "Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення"

    в ней сказано:
    29. Споживач має право на:

    1) зменшення розміру плати у разі:*

    надання послуг не в повному обсязі, зниження їх якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання;

    33. У разі неналежного надання або ненадання послуг виконавцем споживач повідомляє про це виконавця в усній формі за допомогою телефонного зв'язку чи у письмовій формі за адресами, що зазначені в договорі.

    У повідомленні зазначається прізвище, ім'я та по батькові, точна адреса проживання споживача, а також найменування виду неналежно наданої або ненаданої послуги. Повідомлення споживача незалежно від його форми (усна або письмова) обов'язково реєструється представником виконавця у журналі реєстрації заявок споживачів. Представник виконавця зобов'язаний повідомити споживачеві відомості про особу, яка прийняла повідомлення (прізвище, ім'я та по батькові), реєстраційний номер повідомлення та час його прийняття.

    так-же есть нормы и как пересчитать тариф:
    ПОСТАНОВА від 17 лютого 2010 р. N 151 "Про затвердження Порядку проведення перерахунків розміру плати за надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення в разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості "

    в ней указывается что:
    1.температура повітря в житлових приміщеннях (за умови їх утеплення) відповідає діючим нормам і правилам - 18° C (у наріжних кімнатах - 20° C)*
    2. если "фактична температура в приміщеннях нижча ніж нормативна"*в течении "12 годин на добу (один раз на місяць)", то "Зменшення плати за надані послуг на 5 відсотків за кожний градус відхилення від 18° C до 12° C у житлових приміщеннях (у наріжних кімнатах - від 20° C до 14° C) плати за період відхилення (протягом усього строку відхилення) "*
    Революцию задумывают романтики, осуществляют фанатики, а пользуются ее плодами подлецы.

  3. #3
    Аватар для Mr.Personality
    Реєстрація
    10 серпень 2007
    Звідки Ви
    Рolitical disaster zone.
    Дописів
    13 766

    Типово

    Цитата Допис від astrad Переглянути допис
    раз никто не отвечает - то думаю либо не актульно либо никто не знает как это делать.
    Все банально.

    Заявления в ЖЕК и теплосеть на составление акта-претензии.
    Если не явились в указанное время, приглашаете двух соседей и сами фиксируете температуру в заявлении (на перерасчет и устранение проблемы).
    Заявления в ЖЕК и теплосеть.
    Если не реагируют, с копиями обращений в: прокуратуру, горжилуправление, мерию.

  4. #4
    Аватар для astrad
    Реєстрація
    18 січень 2010
    Дописів
    5 175

    Типово

    не так все просто
    пришла комиссия установила что сорвана пломба на некой задвижке в подвале. и теперь отмазываются что они ваще тут не причем что подают тепло только до подъезда. Жэк морозится что у них все хорошо. И как опломбировать эту задвижку тоже не понятно.
    Революцию задумывают романтики, осуществляют фанатики, а пользуются ее плодами подлецы.

  5. #5
    Аватар для other
    Реєстрація
    09 липень 2010
    Дописів
    237

    Типово

    Устранив протечки тепла, можно снизить энергопотери до 60%. А значит и сэкономить на отоплении. Подробно можно читать Устранить протечки тепла

  6. #6
    Аватар для Яблонька
    Реєстрація
    04 квітень 2011
    Дописів
    2 565

    Типово

    не платите
    мы червячки, мы червячки. мы очень любим яблочки

  7. #7
    Аватар для Яблонька
    Реєстрація
    04 квітень 2011
    Дописів
    2 565

    Типово

    Цитата Допис від astrad Переглянути допис
    не так все просто
    пришла комиссия установила что сорвана пломба на некой задвижке в подвале. и теперь отмазываются что они ваще тут не причем что подают тепло только до подъезда. Жэк морозится что у них все хорошо. И как опломбировать эту задвижку тоже не понятно.
    Накатали заявление тепловикам и не платите!
    Пусть они с жэком разбираются. Вы же за тепло им платите, а не жэку.
    Вас их проблемы интересовать не должны. Как их не интересуют ваши...
    мы червячки, мы червячки. мы очень любим яблочки

  8. #8

    Реєстрація
    21 лютий 2012
    Дописів
    11

    Типово

    а как они выглядят?

Bookmarks

Bookmarks

Ваші права у розділі

  • Ви НЕ можете створювати нові теми
  • Ви НЕ можете відповідати у темах
  • Ви НЕ можете прикріплювати вкладення
  • Ви не можете редагувати свої повідомлення
  •  
  Головна | Афіша | Новини | Куди піти | Про місто | Фото | Довідник | Оголошення
Контакти : Угода з користивачем : Політика конфіденційності : Додати інформацію
Главная страница сайта  
copyright © gorod.dp.ua.
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.
Про проєкт :: Реклама на сайті