Слышал что якобы если в квартире +18, то уже можно не платить за отопление. кто что умного может сказать по этому поводу (правовые нормы, практика, методика)?
Gorod.dp.ua » Міські форуми / Городские форумы |
![]() |
|
Слышал что якобы если в квартире +18, то уже можно не платить за отопление. кто что умного может сказать по этому поводу (правовые нормы, практика, методика)?
Революцию задумывают романтики, осуществляют фанатики, а пользуются ее плодами подлецы.
раз никто не отвечает - то думаю либо не актульно либо никто не знает как это делать. выложу на всякий случай что за сегодня нарыл....
есть такой закон:
№1875-IV от 24.06.2004 "Про житлово-комунальні послуги"
так вот там пишут:
так-же там определен порядок действий если вы не согласны.ст.20
1. Споживач має право:
1) одержувати вчасно та відповідної якості житлово-комунальні послуги згідно із законодавством та умовами договору на надання житлово-комунальних послуг;
5) на зменшення розміру плати за надані послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості в порядку, визначеному договором або законодавством;
ст 22
2. Виконавець зобов'язаний:
1) забезпечувати своєчасність та відповідну якість житлово-комунальних послуг згідно із законодавством та умовами договору......
есть еще ПОСТАНОВА від 21 липня 2005 р. N 630 "Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення"Стаття 18. Оформлення претензій споживачів до виконавців
1. У разі порушення виконавцем умов договору споживач має право викликати його представника для складення та підписання акта-претензії споживача, в якому зазначаються строки, види, показники порушень тощо.
2. Представник виконавця повинен з'явитися на виклик споживача не пізніше строку, визначеного договором.
3. Акт-претензія складається споживачем та представником виконавця і скріплюється їхніми підписами. У разі неприбуття представника виконавця в погоджений умовами договору строк або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.
4. Акт-претензія споживача подається виконавцю, який протягом трьох робочих днів вирішує питання про перерахунок платежів або видає письмово споживачу обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензій.
5. Спори щодо задоволення претензій споживачів вирішуються в суді. Споживач має право на досудове вирішення спору шляхом задоволення пред'явленої претензії.
6. У разі встановлення за результатами аналізу факту погіршення нормованих показників якості води, витрати споживача, які він здійснив при оплаті вартості проведення аналізу води, підлягають компенсації за рахунок виконавця/виробника.
в ней сказано:
29. Споживач має право на:
1) зменшення розміру плати у разі:*
надання послуг не в повному обсязі, зниження їх якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання;
33. У разі неналежного надання або ненадання послуг виконавцем споживач повідомляє про це виконавця в усній формі за допомогою телефонного зв'язку чи у письмовій формі за адресами, що зазначені в договорі.
У повідомленні зазначається прізвище, ім'я та по батькові, точна адреса проживання споживача, а також найменування виду неналежно наданої або ненаданої послуги. Повідомлення споживача незалежно від його форми (усна або письмова) обов'язково реєструється представником виконавця у журналі реєстрації заявок споживачів. Представник виконавця зобов'язаний повідомити споживачеві відомості про особу, яка прийняла повідомлення (прізвище, ім'я та по батькові), реєстраційний номер повідомлення та час його прийняття.
так-же есть нормы и как пересчитать тариф:
ПОСТАНОВА від 17 лютого 2010 р. N 151 "Про затвердження Порядку проведення перерахунків розміру плати за надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення в разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості "
в ней указывается что:
1.температура повітря в житлових приміщеннях (за умови їх утеплення) відповідає діючим нормам і правилам - 18° C (у наріжних кімнатах - 20° C)*
2. если "фактична температура в приміщеннях нижча ніж нормативна"*в течении "12 годин на добу (один раз на місяць)", то "Зменшення плати за надані послуг на 5 відсотків за кожний градус відхилення від 18° C до 12° C у житлових приміщеннях (у наріжних кімнатах - від 20° C до 14° C) плати за період відхилення (протягом усього строку відхилення) "*
Революцию задумывают романтики, осуществляют фанатики, а пользуются ее плодами подлецы.
Все банально.
Заявления в ЖЕК и теплосеть на составление акта-претензии.
Если не явились в указанное время, приглашаете двух соседей и сами фиксируете температуру в заявлении (на перерасчет и устранение проблемы).
Заявления в ЖЕК и теплосеть.
Если не реагируют, с копиями обращений в: прокуратуру, горжилуправление, мерию.
не так все просто
пришла комиссия установила что сорвана пломба на некой задвижке в подвале. и теперь отмазываются что они ваще тут не причем что подают тепло только до подъезда. Жэк морозится что у них все хорошо. И как опломбировать эту задвижку тоже не понятно.
Революцию задумывают романтики, осуществляют фанатики, а пользуются ее плодами подлецы.
Устранив протечки тепла, можно снизить энергопотери до 60%. А значит и сэкономить на отоплении. Подробно можно читать Устранить протечки тепла
не платите
мы червячки, мы червячки. мы очень любим яблочки
а как они выглядят?
Головна | Афіша | Новини | Куди піти | Про місто | Фото | Довідник | Оголошення | |
Контакти : Угода з користивачем : Політика конфіденційності : Додати інформацію |
![]() |
copyright © gorod.dp.ua. Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника. Про проєкт :: Реклама на сайті |
![]() |
Bookmarks