Gorod.dp.ua » Міські форуми / Городские форумы
Всього знайдено 13, показано з 1 по 13.

Тема: Подккажите как отстоять свои права?

  1. #1
    Maliy
    Guest

    Типово Подккажите как отстоять свои права?

    Суть дела в следующем:
    Купил новый телефон в Мобилочке, отлично проработав 2 месяца в один прекрасный день он выключился и не захотел включаться. Отнес в сервисный центр, где сказали что у нас их не ремонтируют и отправили в Киев, и вот уже третью неделю я без телефона.
    Вопрос:
    Могу ли я потребовать подменыша или новый аппарат в обмен на свой с учетом сроков ремонта?

  2. #2
    Аватар для Lily
    Реєстрація
    10 травень 2005
    Дописів
    4 786

    Типово

    Maliy, конечно, или подмену, если согласны ждать пока отремонтируют, либо обмен на новый, либо деньги. Это ваше законное право.


  3. #3
    Maliy
    Guest

    Типово

    Lily, Добровольно никто не вернет мне деньги и не даст новый телефон, необходимы законные обоснования. Меня интересует есть ли законы ограничивающие сроки гарантийного ремонта по истечению, которых я могу потребовать замены или деньги?

  4. #4
    Аватар для Lily
    Реєстрація
    10 травень 2005
    Дописів
    4 786

    Типово

    14 дней, или по договоренности с вами, или до 1 месяца если запчасти везут из-за границы, если вы ждать не хотите - у вас есть все законные основания требовать новый или деньги. Так что смело бегите и выбирайте новый телефон (ведь у вас уже три недели прошло). Удачи!


  5. #5
    Аватар для Руслан... Просто Руслан.
    Реєстрація
    07 квітень 2005
    Звідки Ви
    пр. Пушкина 51
    Дописів
    17 749

    Типово

    Стаття 14. Права споживача в разі придбання ним товару
    неналежної якості

    1. Споживач при виявленні недоліків чи фальсифікації товару
    протягом гарантійного терміну в порядку та строки, встановлені
    законодавством, і на підставі обов'язкових для сторін правил чи
    договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або
    виробника: ( Абзац перший частини першої статті 14 із змінами,
    внесеними згідно із Законом N 2779-III ( 2779-14 ) від
    15.11.2001 )
    а) безоплатного усунення недоліків товару або відшкодування
    витрат на їх виправлення споживачем чи третьою особою;
    б) заміни на товар аналогічної марки (моделі, артикулу,
    модифікації) належної якості;
    в) відповідного зменшення його купівельної ціни;
    г) заміни на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу,
    модифікації) з відповідним перерахуванням купівельної ціни;
    д) розірвання договору та відшкодування збитків, яких він
    зазнав.
    Стосовно непродовольчих товарів, що були у використанні та
    реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства,
    вимоги споживача, зазначені у цьому пункті, задовольняються за
    згодою продавця.
    Згідно з цим пунктом задовольняються вимоги споживача щодо
    товарів, термін гарантії на які не закінчився.
    2. Вимоги споживача, встановлені пунктом 1 цієї статті,
    пред'являються за вибором споживача продавцеві за місцем купівлі
    товару, виробнику або підприємству, що виконує їх функції за
    місцезнаходженням споживача.
    Зазначені вимоги за місцезнаходженням споживача виконують
    також створені власником продавця торговельні підприємства та
    філії, що здійснюють продаж аналогічних придбаним споживачем
    товарів, або підприємства, на які ці функції покладено на підставі
    договору. Функції представників підприємств-виробників виконують
    їх представництва та філії, створені виробниками для цієї мети,
    або підприємства, які виконують вказані вимоги на підставі
    договору з виробником.
    Продавець і виробник під час продажу (реалізації) товару
    зобов'язані інформувати споживача про підприємства, які виконують
    вимоги, встановлені пунктами 1 і 2 цієї статті. У разі ненадання
    такої інформації вони несуть відповідальність, встановлену
    статтями 18 і 23 цього Закону. ( Абзац третій частини другої
    статті 14 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2949-III
    ( 2949-14 ) від 10.01.2002 )
    3. Продавець, виробник (підприємство, що виконує їх
    функції) зобов'язані прийняти товар неналежної якості у споживача
    і задовольнити його вимоги.
    Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п'ять
    кілограмів продавцю, виробнику (підприємству, що виконує їх
    функції) та їх повернення споживачеві здійснюються силами і
    засобами продавця, виробника (підприємства, що виконує їх
    функції).
    У разі невиконання цього зобов'язання, а також відсутності
    продавця, виробника (підприємства, що виконує їх функції) у
    місцезнаходженні споживача доставка і повернення товарів можуть
    бути здійснені споживачем за їх рахунок.
    4. За наявності товару вимога споживача про його заміну
    підлягає негайному задоволенню, а в разі необхідності перевірки
    якості - протягом 14 днів або за домовленістю сторін.
    У разі відсутності товару вимога споживача про заміну
    підлягає задоволенню у двомісячний термін з часу відповідної
    заяви. Якщо задовольнити вимогу споживача про заміну товару у
    встановлений термін неможливо, споживач вправі за своїм вибором
    пред'явити продавцю, виробнику (підприємству, що виконує їх
    функції) інші вимоги, передбачені підпунктами "а", "в", "г", "д"
    пункту 1 цієї статті.
    5. Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної
    марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на
    який змінилася, перерахунок вартості не провадиться.
    Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої
    марки (моделі, артикулу, модифікації) перерахунок вартості
    провадиться виходячи з цін, що діяли на час обміну.
    При розірванні договору розрахунки із споживачем у разі
    підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на
    час пред'явлення відповідної вимоги, а у разі зниження ціни -
    виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші, сплачені за
    товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а у
    разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в
    інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7
    днів. ( Абзац третій частини п'ятої статті 14 із змінами,
    внесеними згідно із Законом N 2949-III ( 2949-14 ) від
    10.01.2002 )
    6. У разі придбання споживачем продовольчих товарів
    неналежної якості продавець зобов'язаний замінити їх на якісні
    товари або повернути споживачеві сплачені ним гроші, якщо вказані
    недоліки виявлені у межах терміну придатності. При цьому
    розрахунки із споживачем провадяться в порядку, передбаченому
    частиною третьою пункту 5 цієї статті.
    7. При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення
    недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом 14 днів або за
    згодою сторін в інший термін.
    На письмову вимогу споживача на час ремонту йому надається (з
    доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації)
    незалежно від моделі. Для цього виробник разом з продавцем
    зобов'язані на договірній основі передбачати обмінний фонд
    товарів. Перелік таких товарів визначається Кабінетом Міністрів
    України. ( Абзац другий частини сьомої статті 14 із змінами,
    внесеними згідно із Законом N 2949-III ( 2949-14 ) від
    10.01.2002 )

  6. #6
    Аватар для ВeSеЛьЧаК
    Реєстрація
    12 квітень 2005
    Звідки Ви
    Канапляное поле №80
    Дописів
    22 628

    Типово

    Maliy, у меня таже шляпа,мне горят ремонта не буит,сам виноват.Ну я сказал шоб бабки вернули а нито им суд грозит,ну посмотрим завтра!вот привезу пусть тока не дадут бабок.Тел у меня:Motorola E398/

  7. #7
    Аватар для ADQC
    Реєстрація
    21 жовтень 2005
    Дописів
    1 553

    Типово

    Maliy,
    Писменно общайтесь с таким магазином. Только заказное с описью с уведомлением.

  8. #8
    Аватар для Vit_vv
    Реєстрація
    29 серпень 2005
    Дописів
    384

    Типово

    У вас уже на 1 нед просрочили с ремонтом, добавте 1% от стоимости за каждый день просрочки.
    ADQC, Прав на 100%, без письма ничего не докажите.
    Если у вас есть гар.тал. то заставьте поставить полную дату ремонта а она уже более 3-х недель. Да и кстати выже лишились привычного комфорта, моральный ущерб из-за того что маг. не выполняет свои обязательства.

  9. #9
    Аватар для ВeSеЛьЧаК
    Реєстрація
    12 квітень 2005
    Звідки Ви
    Канапляное поле №80
    Дописів
    22 628

    Типово

    ADQC, лучше в СУД чем вести с ними переписку.Нелюблю бюрократию!

  10. #10
    Аватар для lisa_alisa
    Реєстрація
    25 листопад 2005
    Звідки Ви
    Днепр
    Дописів
    456

    Типово

    В суд еще рано - не все инстанции пройдены. Напишите действительно на имя администрации магазина бумагу с изложением всех фактов, свего недовольства волокитой + желательно со ссылками на закон. Можно, конечно, прислать по почте заказным письмом, но лучше сходить самому к администрации с оригиналом и копией. На копии пусть напишут все входящие реквизиты письма (они будут артачиться и сопротивляться, но тут очень важно настоять и получить автограф секретаря). Поинтересуйтесь, когда и как шеф даст ответ. Если ответа не последует в указанное время или он вас не удовлетворит, то с вышеуказанной копией с автографами и заявой идите в общество по защите прав потребителей. Я буду очень удивлена, если администрация магазина доведет до этого дело. Удачи!
    Україна понад усе!

  11. #11
    Аватар для Vit_vv
    Реєстрація
    29 серпень 2005
    Дописів
    384

    Типово

    Maliy, Сходите на дзержинского в общество по защите потребителей, там вам помогут сделать письмо. Лучше по заказному, потому что скажут я принять немогу и т.д. Кстати штраф при проверке общества в 10 кратном размере, суд вам не нужен из-за таких то денег, головняк то такой, а вот общества они бояться.

  12. #12
    Maliy
    Guest

    Типово

    Всем большое спасибо за советы! Сегодня если не возвращают телефон попробую обратиться в общество по защите прав потребителей. Еслиб еще кто-то подсказал где именно на Дзержинского они находятся?

  13. #13
    Аватар для Nat
    Реєстрація
    31 березень 2004
    Звідки Ви
    gorod.dp.ua
    Дописів
    51 663

    Типово

    Maliy, на Дзержинского,25 находится общественная организация. Они могут помочь составить письмо, проконсультируют, что надо делать:
    Общественная организация «Союз потребителей»

    А непосредственно карающую функцию выполняет Общество по защите прав потребителей, что расположено на Баррикадной, 23

    Тему обсуждали здесь

Bookmarks

Bookmarks

Ваші права у розділі

  • Ви НЕ можете створювати нові теми
  • Ви НЕ можете відповідати у темах
  • Ви НЕ можете прикріплювати вкладення
  • Ви не можете редагувати свої повідомлення
  •  
  Головна | Афіша | Новини | Куди піти | Про місто | Фото | Довідник | Оголошення
Контакти : Угода з користивачем : Політика конфіденційності : Додати інформацію
Главная страница сайта  
copyright © gorod.dp.ua.
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.
Про проєкт :: Реклама на сайті