Головному редактору
Дітячої газеты «Допоможемо дітям»
Кожушко М.М.
Коллектива співробітників
Гладченко Любов Григорівни
Щербина Олени Вікторівни
Грощенко Ларіси Ріфовни
Лисовец Андрія Михайловича
Псарьової Наталії Григорівни
Копосової Аліны Юріївни
Фенєвої Ілони Вячеславовни
Школьної Альони Анатоліївни
Шановна редакція газети!
Звертаємося к вам с проханням про допомогу зробити журналістске розслідування, в зв’язку з ти що на наше підприємство було зроблена «рейдерска атака» державними служвовцями СЭС, МЧС, Державной Податкової адміністрації, прокуратури, Ветслужби котрі своїми перевірками заважають нам працювати.
Впродовж 2009 року та останніх 3 місяців органами податкової міліції ДПА в Дніпропетровській області та прокуратурою міста Дніпропетровська разом із прокуратурою Дніпропетровської області здійснюються перевірки нашого підприємства ці бескінченні, внепланові перевірки отображаються на психологічному та моральному стану нас та наших сімей.
Так, з грудня 2008 року під керівництвом полковника міліції Михайлова В.В. Державна податкова міліція у Дніпропетровській області здійснює нескінченні перевірки законності діяльності 8 підприємців, при чому жодних документів, передбачених для проведення перевірок Законом України «Про державну податкову службу в Україні» в працівників податкової міліції не було.
В січні 2009 року працівниками податкової міліції було здійснено безпрецедентне «шоу» по проведенню перевірки дотримання нами норм чинного податкового законодавства України, при чому така перевірка планувалася проводитись як планова, проте без додержання відповідних норм чинного законодавства України, зокрема, у ДПІ були відсутні документи «Про проведення планової перевірки» передбаченої абз.4 ст. 11-1 Закону України про Державну податкову службу України.
Аналогічно, у лютому, березні, квітні, травні, липні, серпні, 2009 року співробітниками податкової міліції були проведені перевірки які також були без додержання відповідних норм чинного законодавства України, Таким чином, виходячи зі змісту направлень перевірки нашого підприємства була передбачена планом ДПА Дніпропетровської області вже в чотирьох кварталах поспіль.
Останнього разу в аналогічному порядку в серпні 2009 року на підставі направлень на перевірку було здійснені перевірки суб'єктів малого підприємництва, також всупереч нормам чинного законодавства, тобто повідомлення про проведення планової перевірки надіслано знову не було. При цьому податкові органи взагалі знехтували те, що на сьогоднішній день існують обмеження щодо проведення планових перевірок передбачених Постановою Кабінету Міністрів України № 502 від 21.05.2009 року «Про тимчасові обмеження щодо здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності на період до 31 грудня 2010 року». Таким чином, протягом останніх 10 місяців працівники податкової міліції 8 раз виходили на планову перевірку, але жодного разу будь-якого письмового повідомлення наше підприємство не отримовало.
Усі ці противоправні дії виконує полковник міліції Михайлов B.B. - заступник начальника ВПМ ДПА в Дніпропетровській області.
Перевірки працівниками прокуратури здійснювалися з особливою зухвалістю. Як мінімум 3 співробітниками податкової міліції, ветеринарної інспекції та ще різних контролюючих органів, в тому числі CEC, здійснювали постійні перевірки наших магазинів. При цьому слід зауважити, що чинним законодавством не передбачена можливість контролю органами податкової міліції інших органів, в тому числі й CEC, правильності та законності їх діяльності. Отже, неупередженість посадових осіб викликає певний сумнів.
Перевірки, що проводились податковими органами та прокуратурою міста, завжди мали характер нальотів. При цьому підлеглі Михайлова В. В. підчас таких перевірок постійно знаходяться на зв'язку один з одним, а лінія нападу керується невстановленою нами особою «зверху», тобто вони постійно виконують чиїсь накази, а не дотримуються законного порядку перевірки суб'єктів малого підприємництва. Співробітниками податкових органів використовується метод раптової перевірки, тобто не пред'являючи посвідчень, користуючись відсутністю приватних підприємців в магазині, вони починають самовільно проводити заходи з інвентаризації товарів, заходи з обшуку найманих працівників, перевіряти наявність грошових коштів в касах магазину та інше. Така поведінка контролюючих органів призводить до того, що працівники, які оформлені відповідно до законодавства та за яких ми сплачуємо податки, можуть опинитися без роботи. У нас працює понад 40 людей, за якими стоять ще їх сім'ї, і в скрутний економічний час, викликаний світовою кризою. Таким чином, більше 40 сімей можуть залишитися без грошей та без роботи й це в саме той час, коли фінансова криза ї так вимусила значно скоротити в Україні кількість робочих місць.
Не зважаючи на це, лише на підставі заяви, підписаної Михайловим В. В., третій місяць поспіль органами прокуратури здійснюється повна перевірка діяльності кожного з вищезазначених суб'єктів підприємницької діяльності, знову ж таки усіх підприємців одночасно - і це лише на підставі однієї заяви за підписом посадової особи, до функціональних обов'язків якої й входить провадження оперативно-розшукових заходів й без звернення до органів прокуратури. При цьому органами прокуратури до перевірки у якості спеціалістів були залучені усі органи, в тому числі й органи CEC, пожежної інспекції, ветеринарної медицини. Перевірку усіх підприємців було здійснено з початку 04.08.2009 року, проте, 18.08.2009 року прокуратурою м. Дніпропетровська вдруге було здійснено перевірку з залученням й органів податкової інспекції. Також, 20.08.2009 року прокуратурою м. Дніпропетровська знову було залучено органи ветеринарної медицини та до участі у перевірці в рамках існуючої заяви ДПА у Дніпропетровській області. До теперішнього часу перевірка органами прокуратури триває, не зважаючи на те, що така перевірка проводиться вже понад 7 місяців.
На наші неодноразові звернення щодо причин такого контролю збоку органів влади інформацію такі органи нам не надали. Отже неупередженість, законність та відсутність заінтересованості викликає сумнів. Така, поведінка працівників прокуратури вказує на те, що вони служать не державі, а великому бізнесу та відстоюють його інтереси.
Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Статтею 19 Закону України «Про прокуратуру» передбачено, що прокуратура не підміняє органи відомчого управління та контролю і не втручається у господарську діяльність, якщо така діяльність не суперечить чинному законодавству.
А наша діяльність ніяк не суперечить чинному законодавству..
Свідчить про це також і постанова яку винесла санітарно-епідеміологічна служба м.Дніпропетровська, про призупинення діяльності магазину за надуманими фактами. Вказані в постанові порушення не підпадають під дію постанови, за які можливе призупинення роботи та і постанова винесена на Улицького тоді як він зовсім не здійснює діяльність у вказаному магазині, але працівники СЕС нам повідомили, що в них немає іншого виходу, оскільки на них здійснюють тиск з прокуратури області.
З огляду на вищенаведене маємо на меті довести до Вашого відома, що корупція, проти якої ви виступаєте та докладаєте зусилля до її подолання, тільки процвітає на Дніпропетровщині.
З метою припинення факту корупції у правоохоронних органах Дніпропетровщини просимо Вас втрутитися в ситуацію та припинити неправомірні дії, які здійснюють податкова міліція Дніпропетровської області та прокуратура міста та Дніпропетровської області.
З повагою!
_________________________ Гладченко Л.Г.
_________________________ Щербина О.В.
Грощенко Л.Р.
Лисовец А.М.
Псарьова Н.Г.
Копосова А.В.
Фенєва І.В.
Школьна А.А
Bookmarks