Теперь ему где то под пальмами делают.
Gorod.dp.ua » Міські форуми / Городские форумы |
![]() |
|
Теперь ему где то под пальмами делают.
Это точная инфа?
"...надо квасить всерьез несколько лет!" ©
Перевозка всякой всякости ГАЗелью
А может не под пальмами, а под березами. И не ему...
I'm not arguing. I'm just explaining why I'm right
О, варианты как вымыть бабло из бюджета города походу не закончатся никогда...быстрее бабло там закончитсяУ Дніпрі хочуть змінити офіційну дату заснування міста. Замість 1776 року, нав’язаного імперською історією, хочуть повернутися до реальної — козацької.
Історики наголошують: ще у XVI столітті тут існували козацькі поселення — Стара Самар, Новий Кодак, Кам’янка, Діївка та інші. Місто почало формуватися задовго до появи Катерини ІІ і її колоніальної версії історії.
Вже створили спеціальну робочу групу, до якої увійшли історики та науковці. Вони мають підготувати документи, що стануть основою для нового офіційного рішення
З.Ы. Кому интересно, может поехать посмотреть как похабно перекрыли переход на Мануйловке...стало ещё хуже чем было, как будто сарай какойто.
як з'ясувалось - реконструкція трамвайних ліній відбувається в рамкахтому претензії не до місцевого самоврядування.«Рух без бар’єрів» — флагманський проєкт Міністерства розвитку громад та територій, що втілюється в межах ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів» і охоплює 15 пілотних громад. Там створюють безбар’єрні маршрути. На сьогодні це Київ, Одеса, Дніпро, Житомир, Тернопіль, Львів, Рівне, Чернівці, Полтава, Вінниця, Славутич, Кропивницький, Буча, селище Опішня та Калуш. Виконавчим партнером ініціативи виступає громадська організація «Безбар'єрність». За цими маршрутами — зручні тротуари, безпечні переходи, доступні входи до будівель, зрозуміла навігація, тактильні позначки, а також адаптовані заклади громадського харчування, фінансові установи, магазини та інші об’єкти повсякденного користування.
Не по нраву кулебяки расстегаи надысь извольте отродясьи москвошвея ваша зело изрядно в пятнах фээсбэшной мамалыги
А что там Борис Альбертович страдают что Слобожанське городом стало? Сцука жадное
барин...
Borys Filatov
13 год
·
Важко збагнути радість деяких колег стосовно того, що селище Слобожанське тепер стало «містом».
Бо виглядає все це і дивно, і сумно водночас.
Але поки новина про те несеться мережею, а шановні колеги описують шалені перспективи мешканців «ще одного міста», я пропоную зануритися у передісторію питання.
…
Це буде корисна інформація – і не лише для мешканців Слобожанського.
Тож Слобожанське тривалий час було частиною Підгородного – допоки у 80-ті роки минулого століття його не виділили в окреме селище.
Повертати відрізаний тоді житломасив назад сенсу ніхто не побачив. Тож згодом колишнє Ювілейне перетворюється на Слобожанську ОТГ. А за часів ще попередньої влади Слобожанське також почали активно насичувати грішми.
Чи то щоб дошкулити обласному центру, чи щоб бюджети «освоювати» на будівництві.
А тепер це буде вже не селище, а окреме «місто», чиї 14 тисяч мешканців на 10 квадратних кілометрах, не лише їздять працювати здебільшого до Дніпра, а й повністю сидять на комунікаціях обласного центру!
…
Поки нові «містяни» радіють своєму новому статусу, я хочу нагадати, що тепер «місту» Слобожанське необхідно буде створити власний водоканал ( бо всі нинішні договори у них із «Дніпроводоканалом»), окреме теплоенерго ( бо три котельні у Слобожанському є власністю Дніпра ) та решту структур управління житловим господарством ( бо комунальні підприємства одного міста не можуть мати ані мереж, ані абонентів у іншому місті ).
Це потребуватиме певного часу, але це – неминуче!
Комунальні послуги для переведених від Дніпра абонентів найімовірніше будуть коштувати значно дорожче, бо в будь-якому випадку, вся вода до Слобожанського йде через Дніпро. То чому ж, якщо Аули продають Дніпру воду за комерційною ціною, ми повинні дотувати інше «місто»?
Як і вартість проїзду. Бо відтепер для нового «міста» Слобожанське, що знаходиться через дорогу від міста Дніпро, тариф рахуватиметься як для внутрішньообласних перевезень.
І міські маршрутки туди їздити вже не зможуть.
Або ж доведеться від кордонів міст йти пішки.
Тож, любі мої, створюйте власний департамент транспорту, який буде замовником на перевезення та шукайте рухомий склад самостійно.
І не тому, що Філатов – людожер, а тому що інакше воно не працює, бо є закон та процедура!
Дивиться, ми вам нічого безоплатно не подаруємо.
А атбшню он тогда смог перетянуть в Днепр?
Знатный шантаж был
"...надо квасить всерьез несколько лет!" ©
Перевозка всякой всякости ГАЗелью
Так было же про аренды, коммуникации.
Риторика была "в своем слобожанском и торговать будете"
"...надо квасить всерьез несколько лет!" ©
Перевозка всякой всякости ГАЗелью
.
Востаннє редагував Мафальда: 05.09.2025 о 10:47 Причина: це ж було вже
Не по нраву кулебяки расстегаи надысь извольте отродясьи москвошвея ваша зело изрядно в пятнах фээсбэшной мамалыги
С транспортом и поднятием цен на него было уже. Обуховка-Кировское упинались, не хотели становиться частью города и переходить под управление. И их наказали, типа.
Прикол лишь в том, что где эти все процессы и борьба за сферы влияния, а где те, кто ездит на маршрутках...
Да и со Слобожанским история была уже - отменили маршрутки, им пришлось с областью договариваться. Чего там еще отменять?
Еще из минусов для жителей - отмена надбавок "сельским учителям" и т.п.
Филатов, понятно, сторонник "городских агломераций" и противник "разрывания городов на части", но можно привести европейские примеры - тот же Париж, где всего 2 млн жителей и его "пригороды", где 10 млн (а туда и метро и трамваи ходят) или какую-нибудь Нижнюю Австрию. Не говоря уже о Нью-Йорк - Нью-Джерси и прочих агломерациях-мегалополисах.
Востаннє редагував Alex75: 05.09.2025 о 11:51
Борисальбертыч опять по синьке залез в соцсети??)))
Головна | Афіша | Новини | Куди піти | Про місто | Фото | Довідник | Оголошення | |
Контакти : Угода з користивачем : Політика конфіденційності : Додати інформацію |
![]() |
copyright © gorod.dp.ua. Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника. Про проєкт :: Реклама на сайті |
![]() |
Bookmarks